Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 4.172 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-03-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.172 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snelle en nette levering
5.00

Mooie ketting snelle levering top verkoper
5.00

De levering van de stalen oorbellen was supersnel en de service in jullie winkels is altijd prima. Ik baalde er alleen flink van dat ik de oorbellen snel kwijt was vanwege de slechte sluiting en ik had de sluiting al een paar keer gecheckt. Ik ging even het dorp ik waar ik woon gewoon ff paar booschapjes halen en bij thuiskomst had ik geen oorbellen meer in. Alles nagezocht ... :-(
4.00

Besteld en volgende dag keurig aan huis geleverd. We hebben vorig jaar ook al eens twee bestellingen gedaan en ook die bestelling liep goed en deze waren op verzoek prachtig ingepakt, omdat het cadeautjes waren. Prima hoor, zou er zo weer bestellen
5.00

Perfecte levering.Alleen jammer dat het kinderarmbadje in een giga grote doos geverd werd.Had in een bubbeltjes envelop gekund.Ook toen de armband te klein bleek ben ik in de winkel perfect geholpen.

alles prima

Gewoon goed
5.00

Prima combinatie Webshop/fysieke winkel. Goede prijs/kwaliteit's verhouding. Je kan rustig alle producten zoeken en indien nodig in de winkel afhalen/aanpassen
4.33

Mijn bestelling was eerst naar een verkeerde filiaal verzonden. Ik kreeg keurig een telefoontje en excuses, dat het een weekje langer zou duren. Vond het persoonlijk geen probleem. Verder was de afhandeling prima verlopen.
4.67

de produkten hebben een uitstekende kwaliteits/ prijsverhouding

alles ging perfect
5.00

binnen een dag levering,netjes volgens afspraak,sieraden zagen er goed uit,alleen was een doosje beschadigd,had ik niet nodig gelukkig omdat ik een cadeau verpakking had besteld.
4.67

Leuk en compleet armbandje. Erg leuk om cadeau te geven
4.33

Snel geleverd, goede producten, geen problemen
4.67

recentelijk een dames armband besteld. zilver met steentjes. Prijs ruim 100 euro. geen topprijs maar je mag voor dat bedrag wel iets goeds verwachten. jullie zijn tenslotte geen Kruidvat. ondanks dat mijn vrouw smalle polsen heeft.was het armbandje nauwelijks lang genoeg. maar het ergste was nog de sluiting, die was zo klein dat je alleen de armband niet om kon doe. daar moest je hulp bij hebben
2.67
Redelijk

Goede artikel en service.
5.00

Mooie sierraden voor mooie prijs

Snel en goed
5.00

Ik heb deze oorbellen cadeau gegeven aan mijn vrouw, die de afgelopen tijd mij heeft gesteund en bijgestaan tijdens mijn ziekte. Zij was superblij met deze prachtige oorbellen van Lucardi.
5.00

Ik koop vaker vol tevredenheid bij Lucardi. Afhalen op een dhl-punt goedkoper en sneller. Apart.
5.00

Snelle en correcte levering van een mooi klokje

Was snel geleverd
5.00

het is makkelijk en snel besteld en geleverd
5.00

Oorbellen besteld, zaten in een grote doos die niet door de brievenbus paste. Wellicht beter om met een bubbeltjesenvelop te verzenden die wel door brievenbus past.
3.33

prudukt goed ontvangen
4.00

Internetsite werkt goed, bestellingen worden snel en goed afgewikkeld en de dames van filiaal Hengelo zijn toppers in klantvriendelijkheid en 200 servicegericht

Hele leuke oorbellen

Levering was perfect.
T horloge is mooi maar viel na een week uit elkaar. Kwalitatief echt waardeloos, voor €30 had ik meer verwacht. Ik ben naar de winkel gegaan en wilde graag mijn geld terug zodat ik op zoek kan naar een andere. Is geen optie. Alleen tegoedbon of een nieuwe. Dat wilde ik niet. Ik heb nu een nieuwe, als deze ook kapot gaat EIS ik mijn geld terug. Ik koop nooit meer bij jullie.
3.00
Redelijk

Prima levering mooi verpakt.
5.00

Goede en snelle levering Mooi op tijd geleverd
5.00

Perfect, niets aan toe te voegen
5.00

Levering snel maar jammer dat je onnodig verzendkosten moet betalen. Pakketje kon gewoon door brievenbus. Product was top. Service, bestellen was onduidelijk met webshopcard.
3.00
Redelijk

Ik heb een leeg doosje ontvangen en Lucardi geeft aan dat dit onmogelijk is.
Ze komen mij op geen enkele manier tegemoet en ik moet de ring gewoon betalen.
Wat kunt u voor mij betekenen.
Met vriendelijke groet
Eva Erades
1.00
Slecht

Dit is de derde maal en tevens de laatste dat ik beoordeel.
5.00

Netjes op tijd geleverd volgens afspraak
5.00

Perfect afgehandeld en op de hoogte gehouden over verkoop van de bestelling door een fout van mijn kant.
4.67

Ik vond alles perfect geregeld. Alleen jammer dat het setje + oorbellen voor mijn moeder haar verjaardag was en dat de oorbellen niet op voorraad waren, werden bijbesteld maar alles werd dus 3 dagen later bezorgt Verder een uitstekende bezorging. En goed verpakt

Mooi horloge..
4.00

Ik heb voor mijn kleindochter een armbandje en een kettinkje besteld op maandag 27 februari 2017, omdat ze zondag 5 maart ,5 jaar zou worden en ik hier niet bij kon zijn. Wat er ook kwam geen kettinkje en geen armbandje. dus ik was niet op haar verjaardag en er was ook geen cadeau Dit vond ik heel spijtig
Orderbevestiging van je bestelling - 1004561
2.67

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen