Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.568 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.589 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooie ketting besteld voor mijn vriendin. Snel geleverd en vriendin ook erg blij daarmee gemaakt. Mooi cadeauverpakking meebesteld en viel ook heel goed.
4.67

Goede service, goede producten en goede levering. Niets op aan te merken.
5.00

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling. Zowel de product, levering en service, het was snel en efficiënt gegaan.

Vlotte afhandeling en levering

Top

Super product
5.00

Tot nu toe al een aantal bestellingen gedaan bij Lucardi en deze zijn allen zonder problemen verlopen, snelle levering
4.67

oorbellen besteld, op de foto was de sluiting van de hangers niet goed te zien, ben naar een winkel gegaan en die zeiden dat het een sluiting was die ik bedoelde, maar bij ontvangst van mijn oorbellen was de sluiting dus anders, jammer, heb ze wel gehouden want de pegels vond ik mooi, jammer dat ze in de winkel verkeerd advies gaven
4.00

Goed produkt en snelle levering.
5.00

Snelle levering en keurig verpakt
5.00

Ik wilde de complete set bestellen maar was er niet in de kleur die ik wilde. Wel kon ik alles los bestellen en vind het raar dat dan niet de setprijs berekend wordt. Ook na de chat met jullie werd er niks aan gedaan. Ook moest ik naast de meer prijs ook nog 5euro betalen voor een verlengstukje vd ketting, die was wel heeeeel erg kort en de horloge vond ik weer aan de grote kant.

Goed en snelle levering
5.00

snel geleverd en ziet er mooi uit
4.67

Snelle levering, leuk en netjes verpakt
4.33

Heb een 14 karaat gouden ketting slavenarmband besteld. Aangezien de twee sieraden niet met elkaar matchen, was ik richting een Lucardi vestiging om de twee artikelen te retourneren. Hier kreeg ik te horen dat het niet kon, omdat dat de artikelen te duur bleken te zijn. Raakte in discussie. Blijkbaar zijn de voorwaarden bij de verkoopmedewerkers onbekend?
2.00
Matig

Snelle levering en leuke artikelen. Graveren was mooi gedaan. Verpakking om het kado te geven zat er bij. Top
5.00

Correcte en snelle levering, volgens afspraak.
4.00

Jammer vond ik dat het niet wat leuker verpakt was. Echter een grote plus was jullie service Er was iets mis gegaan met de postcode maar dit was super snel en efficiënt opgelost door de klantenservice waardoor het cadeautje toch nog ruim optijd binnen kwam.

Optijd en netjes afgeleverd
5.00

heb niets toe te voegen, alles verliep prima...verzending op tijd, sieraden waren perfect, Kortom, erg tevreden.
4.33

Snelle en netjes geleverd.
Kinder ring helaas wel snel kapot

Prima service.
5.00

Fijne webshop met leuk aanbod. Soms iets teveel ingesteld op kinderen.
4.33

Mijn moeder was er erg blij mee, zat in mooie verpakking en werd snel geleverd
5.00

De levering was snel en de producten kwalitatief goed.
4.00

Het product zelf is een mooi en bevalt uitstekend. De levering laat veel te wensen over. Dit vind ik heel jammer al helemaal omdat de bestelling niet op tijd geleverd is en ik hierdoor mijn moederdagcadeau te laat binnen had. Over de service ben ik ook niet te spreken net zoals de levering laat dit te wensen over.
2.67
Redelijk

Prima vezorg. Ik ben er heel tevreden mee.
HG Agaath
2.00
Matig

De armband werd eerst niet geleverd en dat was wel aangegeven . Heb moeten bellen en het kwam dus een dag later.
Redelijk

De ring mist na twee dagen dragen al drie steentjes. En armbandjes waarschijnlijk nikkel in verwerkt, uitslag En ik heb nikkelallergie.
2.33

lucardi.nl antwoordt: 26-05-2017
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Lucardi

Mooie gravering op de armband

super tevreden

snelle levering
armband mooi gegraveerd .
4.33

De service en de tijd van levering is goed. Maar waarom een klein ringetje in een doos moet komen waar een miljoen ringen in passen vind ik erg overdreven. Een bubbeltjes enveloppe wat door de brievenbus past zou ook goed zijn.
2.67
Redelijk

Mooie horloges gekocht voor mijn kleindochtertjes. Prima service
5.00

Ik kreeg eenzelfde armbandje cadeau en was zo leuk, dat ik er meer heb besteld. aangezien ik geen tijd had om naar de winkel te gaan, heb ik dus online besteld. Snel en makkelijk. Voor herhaling vatbaar
5.00

Het product zal op maandag binnen moeten komen er was er pas dinsdag

Mooie ring ontvangen.
Niet oké dat je voor een eventuele retourzending moet betalen.
4.00

de levering aan huis niet goed ik was thuis en ik heb niet horen bellen of kloppen en daarna stak er een briefje in de bus waar ik het kon afhalen zeer onduidelijk geschreven heb zo een beetje moeten raden waar ik het kon gaan afhalen
Redelijk

Goede service en snelle levering helaas was mijn horloge van Jacques Lemans horloge al binnen een maand kapot.
3.67

goed hoor

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen