Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.563 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.234 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering. Ziet er prima uit. Heel tevreden
5.00

Erg leuk dat er ook een knuffelbeer bij zat Goede producten snelle levering. Cijfer 9

De sluitclip was "lam"
Het horloge viel van mijn arm bij de eerste keer dragen

Een vriend heeft het gerepareerd want ik had de doos al weggegooid

Supersnelle levering. Mogelijkheid om bij een DHL-punt af te halen. Alles top

Producten zijn qualitatief redelijk, maar voor de lage prijs goed te doen. Geschikte prijs voor dagelijkse sieraden. Echter, niet voor hoogwaardige sieraden.

Service-niveau bij online bestellen is uitzonderlijk goed. Uitstekend Communicatie goed Kleine cadeautjes; kraskaart + 5euro.

Blijf zo doorgaan
4.67

de maten klopten niet waardoor ik deze heb geruild in de winkel maar de toelichting hiervoor was niet helemaal juist, wat ik wel jammer vind maar behalve dit was de service en levering heel goed.
3.67

Ziet eruit zoals verwacht. Netjes verpakt en snelle levering. Dik tevreden met mijn aankoop.
5.00

nette site met duidelijke producten en afhandeling
4.00

very nice earings.you can wear them for an evening out,party or as casual during the day.they are everything a women needs especial for such a price.
4.33

Ik vind alles prima maar ik vind jammer dat ik kreeg geen spaar punten via de bestelling via internet

Alvast bedankt
5.00

Had graag een email of telefoontje gehad met de vraag welk symbool er gegrafeerd moest worden ipv bij een ? automatisch een hartje te graferen.
Nu klopt het niet.
Verder snelle levering en goed verpakt.
3.67

Ik zou een set van drie oorbellen ontvangen maar heb er twee gekregen.
Redelijk

Drama Spijt van de aankoop.
Ik heb de ring nog niet eens en wacht al 1,5 week.
1.00
Slecht

heb niks op aan te merke
5.00

Product blijkt na een week toch niet leverbaar. Meerdere keren gemaild en de belofte dat het verzonden gaat worden.
Nu 1,5 week later nog steeds mijn geld niet retour ontvangen.
1.00
Slecht

Netjes verpakt en afgeleverd. Ik geef 5 sterren.
5.00

Bestelling snel en goed ingepakt ontvangen.
Zeer tevreden.
5.00

Helaas was de armband te klein. Ik heb maat 19, maar deze zat te strak.
4.33

Mooie sieraden,goede kwaliteit en snelle levering.
5.00

Topservice en supersnelle levering en leuke prijzen.....
4.67

product lijkt mooier dan het is op internet
2.33
Matig

Prettig dat het verzonden kan worden naar een ander adres. Echter had ik het fijner gevonden als het als cadeau verzonden kon worden, zonder bon
4.33

Prachtige set. Helaas is de ketting te kort voor de mooie hanger (42 cm). Aan een andere ketting komt deze beter tot zijn recht. Ik ben er blij mee.

zeer goed
5.00

Het was voor mij de eerste bestelling via Internet .
En ben 100 tevreden met Uw levering . En zal verder weer de bestellingen doen via internet . B V D .
MVG Jan van Riessen .
5.00

Snelle levering en de producten waren goed verpakt, netjes geleverd.

Snel. Mooie. En betaalbaar
5.00

alles in goede order gedaan. en zelfs toen de armband te klein bleek . kon ik na een mail naar de klantenserves . een andere op halen in een filiaal.
5.00

Verpakking is beter dan als je de spullen in de winkel zou kopen.
4.00

Nette prijs en snelle levering.
Alleen jammer dat je om een korting te ontvangen ook ongewenste aanbiedingen moet accepteren van andere webwinkels.
4.50

Super goede levering en snel. Zeer tevreden

goede service
5.00

Super snelle levering, om zondagochtend besteld en op maandag al binnen. Manchetten knopen zien er super mooi uit.

Super alles top
5.00

prachtige muntketting. Snelle levering.
5.00

Zeer snelle levering, het pakketje was de andere dag al binnen.
5.00

Zo jammer dat je cadeaukaarten niet met je Smartphone kunt verzilveren
Alleen met computer of laptop.

Armband was kapot
Redelijk

In het weekend een besteksetje van Beatrix Potter met gravure besteld voor de doop van mijn kleinzoon. Dinsdag binnen. Vierjaar geleden via een andere website gespecialiseerd in doopgeschenksets exact hetzelfde besteld voor meer geld. Maar langere levertijd.
5.00

Erg tevreden over de producten van lucardi juweliers. En over de levering niks dan goeds, altijd netjes op tijd
5.00

Door wederom een sorteerfout van DHL 4 dagen te laat geleverd.
Service van Lucardi was prima.

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen