Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.368 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.368 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik miste alleen de grote van het steentje in de oorbellen op de site. Ze zijn mooi maar iets groter dan ik had verwacht. Voor dit reden ga ik de volgende keer zelf naar een van de Lucardi winkels toe.
4.67

precies op tijd geleverd volgens afspraak. En een heel mooi product.
5.00

Gevraagde besteldatum genegeerd, bezorg garantie mail van Truste niet bevestigd wel geactiveerd, afgeleverd zonder handtekening bij de buren, is niet de juiste procedure, gebeld voor info over levering, verkeerde info gekregen.
Samengevat, gelukkig wel product gekregen maar het bestelkeuze menu, de info en de uitvoering is kt en onduidelijk
Redelijk

Eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan, prima bevallen.
5.00

Ik ben zeer tevreden, een klein "minpuntje";het lepeltje was groter dan ik dacht.
Op zich maakt dat niet uit, maar daar het voor ons kleinkind washad ik graag zijn naam er in laten graveren.

Met vriendelijke groet,
Anita Brouwerana

Had met Pasen een Bliss armband gekregen, echter deze was na 1 dag dragen
reeds kapot. Zwakke verbinding. Verwacht je niet. Is verder snel gerepareerd.
Nu maar hopen dat het geen zwakke verbinding blijft
3.33
Redelijk

Alles werkt perfect en snel.
5.00

levering was snel en netjes . alleen de sluiting van de armband sluit niet goed . deze gaat steeds open . ik heb de arband terug gestuurd en verwacht een nieuwe of mijn geld terug . ik vind de reactie hierop wel wat lang duren .
2.00
Matig

Product was online uitverkocht. Via mail op de hoogte gehouden wanneer het weer voorradig zou zijn. Na ontvangen mail direct besteld en dag erna al geleverd Heel tevreden
5.00

Ontvangen wat ik had besteld...alleen was het herenhorloge groter dan ik dacht en daarom , als geweldige service , om kunnen ruilen in een Lucardi filiaal bij mij in de buurt. Toen ook tevens een horloge voor mijzelf gekocht. Ik ben zeer tevreden
4.67

Alleen jammer dat het product niet in een doosje geleverd is want het is om cadeau te doen voor een communie
4.00

Ben te vrede met het aangekochte. Ze maken waar wat ze beloven.
5.00

Het gong vrij makkelijk en snel.

Armband heel mooi
5.00

Het pakketje kwam gelijk de volgende dag, super levering dus
5.00

Hoe de oorbellen eruit zagen op de site waren ze ook in het echt
5.00

Ik vind het erg jammer dat je een cadeau verpakking apart moet bestellen en betalen terwijl dit in de winkel niet het geval is. De sieraden die ik besteld had zaten weliswaar in een mooie dichtgeplakte verpakking maar overal zaten de prijsjes nog aan en het zat in plastic zakjes i.p.v netjes tussen watjes. Erg lullig als je dit zo cadeau geeft.

Top service
5.00

Netjes afgeleverd. Het was ook heel goed verpakt het was gewoon top.
5.00

Geweldig sieraad. Tijdloos. Levering was geweldig. De volgende dag al in huis en geleverd volgens afspraak.

Snelle levering, armbandje van goud na 1x dragen gebroken

lucardi.nl antwoordt: 24-04-2017
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Lucardi

Verstuurd in veel te grote verpakking had per briefpost verstuurd kunnen worden, product viel er tegen erg klein
Redelijk

Overzichtelijke site, leuke producten, snelle levering en prima service.....
5.00

alleen de bestelling van DHL liet veel te wensen over. de bestelling via DHL zou op 04.04.2017 gedaan worden maar dit werd pas op 07.04.2017. het bleek later na diverse telefoon gesprekken dat DHL een computer storing had maar dat het niet naar de klanten was gecommuniceerd. kwalijke zaak. graag meer openheid hierover

Super
5.00

Super snelle levering, prima verpakt.
5.00

een snelle en goede afhandeling. prima service.

Snelle en goede service
5.00

Er staat vandaag besteld morgen in huis. Maar dan heb je de kleine lettertjes nog niet gelezen. En dan kunnen ze er altijd onderuit. Slechte zaak. Heel jammer.
4.33

oorbellen waren zeer vlot stuk
Ik heb ze nauwelijks gedragen, dus kwam deze mail tegen met opruimen inbox.
Toch nog maar even ingevuld
3.50

Alles was goed
4.00

Levering op afgesproken tijd, artikelen conform beschrijving op website. Ik ben tevreden.

Gewoon goed, Toppie.

Goed verpakt.
Horloge nu twee week in gebruik werkt uitstekend.
Leveringssnelheid kan beter.(was langer dan 48 uur) Bol bijvoorbeeld levert binnen 24 uur.
Service nog geen gebruik van gemaakt daarom niet beoordeeld
4.00

Overzichtelijke shop. Snelle levering. Bij retour in winkel geen probleem. Keurig geholpen en juiste maat kunnen bestellen.

Snelle correcte levering
5.00

Bestelling en levering was prima, zoals gewoonlijk. Helaas was mijn klantenkaart niet gekoppeld aan deze bestelling. Het was niet mogelijk om de punten achteraf bij te schrijven. Jammer want ik was al jaren klant bij jullie
4.00

Snel ontvangen en mooi horloge.
5.00

Mooie armband snel geleverd voor een goede prijs
5.00

Op het plaatje zagen de ringen er mooier uit dan in werkelijkheid.

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen