Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.367 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 5.618 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zilveren creolen met witte Swarovski Crystals (15 mm) rammelen tijdens bewegingen.
4.33

Hele snelle levering, maar 1 van mijn bestellingen was totaal niet goed. Helemaal beschadigd.
4.00

de levering was snel

het product zag er perfect uit en is van goede kwaliteit

en in de winkels van lucardi zijn ze altijd heel klant vriendelijk
5.00

Goede levering. Alleen voor 21:00 bestelen morgen in huis werkte niet zo goed. Heb me pakketje pas dag daarna ontvangen. Vandaar 4 sterren voor servies. Van de rest prima

prima

Netjes en optijd geleverd
5.00

Erg mooi, zoals op de foto. Goede kwaliteit en de maat klopt. Snelle levering.
5.00

Ik ben erg blij met mijn aankoop
5.00

Horloge werd volgens planning geleverd bij winkel. Winkel belde netjes op om te vertellen dat horloge er was. Helaas was het horloge te groot, maar kreeg direct geld contant terug. Zeer goede en correcte service.
4.33

Nooit meegemaakt dat mijn bestelling zo snel was afgeleverd
Mijn complimenten
5.00

ik vond het alleen jammer dat de gegraveerde naam niet in het midden van het hartje was gezet.
4.67

Prima geleverd, netjes verpakt. Tevreden.
4.67

hele mooie oorbellen voor een betaalbare prijs
5.00

Top, snel en product in goede staat ontvangen.
4.67

Zeer teleurstellend zo klein setje aanbieden.had beter kunnen bijzetten voor kinderen. Nu heb ik een setje waar ik niets mee kan jammer. Kan het geruild worden voor iets groters bvd Y. Mook
3.00
Redelijk

Het gold plated verkleurd erg snel, en zou fijn zijn als er ook langere ketting lengten zijn,
4.67

Goede services ik ga er de volgende keer heen prima medewerkers ben goed geholpen

Snelle service. Datum van levering zelf kunnen kiezen. Super
5.00

Ik ben heel erg tevreden over alles en zal de volgende keer zeker terugkomen. Ik geef een dikke 9.
5.00

Ik heb op vrijdag besteld en zaterdagochtend al in huis dus top geregeld.
5.00

Gewoon goed - wat je tegenwoordig verwacht
4.00

Het product is erg leuk, maar de toelichting, dat de gravure op de buik van Nijntje komt, klopt niet De naam wordt erg klein op de achterkant gezet. Product niet helemaal aan de verwachting en kan niet geruild worden ivm aangebrachte gravure Doen wat er staat bij toelichting of deze aanpassen
3.67

Snelle levering. Goed product voor een mooie prijs.
5.00

Snelle levering en goede kwaliteit
5.00

Mijn kinderen kochten van hun eigen zakgeld 3 horloges via jullie site. 2 zijn er prima, maar van de groene met het hondje van 9,99 euro was al na 1 dag het horlogebandje stuk OK, het was geen duur horloge, maar 1 dag is wel wat heel erg snel. Je kunt ook zien dat het bandje van hele slechte kwaliteit is... Horloge is prima, dus waar haal ik nu een leuk nieuw bandje voor mijn dochtertje?
3.67

Bedankt voor de snelle levering en het mooi gegraveerde kinderbestek. Kompliment

Keurig en netjes verpakt
5.00

Leuk armbandje en door de handige schuifsluiting makkelijk zelf om te doen. Ik draag het voor m'n horloge en ( door dezelfde schuifsluiting) kan niet er overheen vallen. Perfetto

4.33

Mooi ring, ben er heel blij mee
5.00

Mooie sieraden voor een mooi prijsje
5.00

service nog geen mening.Ik heb n.l. de bestelde ring terug gestuurd en nog niets daarover gehoord of gekrediteerd.. afwachten. Met de ketting ben ik erg blij.
4.50

lucardi.nl antwoordt: 22-09-2017
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben jou een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Lucardi

Erg snelle levering van een gegraveerd baby armbandje. Mooi ingepakt.
5.00

Duidelijke site..mooi horloge..snelle levering en goede communicatie. Tijdstip en dag van levering kun je zelf kiezen..top
5.00

Een groot doosje voor zo'n klein armbandje. Misschien overwegen ook brievenbus doosjes als optie bij verzenden te kiezen. Nu moest ik er voor thuis zijn terwijl het makkelijk door de brievenbus had gekund.
4.67

Snel geleverd en de ketting en hamger waren exact zoals op het plaatje en in de beschrijving stonden
5.00

Tevreden over product, snelle levering en goede prijs.
5.00

Heb een horloge besteld. Heb de horloge nu een week en batterij is al leeg Heel vervelend...
3.33
Redelijk

lucardi.nl antwoordt: 22-09-2017

De producten zijn netjes verpakt in de doos en netjes bezorgd. De sieradendoos is helaas niet naar verwachting, maar dit is mijn smaak en heeft niet met de service etc van uw bedrijf te maken. De rest van de producten zijn in de smaak gevallen en zeker leuk om cadeau te geven.
Verder bij het bestellen kan ik niet zien of de punten op mijn card is bijgeschreven,
5.00

Ring is wel wat dunner als ik dacht uit de beschrijving. De " diamanten" zijn minuscuul. Maar omdat ik deze ring met een reden en als aandenken heb uitgekozen, heb ik hem gehouden.

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen