Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 3.965 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-03-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.965 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

4.33

Product was niet de volgende dag in huis, mede door slechte bezorgservice van dhl. Uiteindelijk pas na 5 dagen product ontvangen en na 1x dragen al kapot.
1.00
Slecht

De gegraveerde namen en datums waren niet goed zichtbaar. Wij zijn ermee naar de winkel geweest waar wij de ringen besteld hadden. Daar kregen wij een heel bot/arrogant antwoord van een medewerkster. Zij moest zelf goed kijken wat er in de ring stond. Ze zei dat in staal NIET goed gegraveerd kan worden, als dat zo is... waarom kregen wij die informatie dan niet gelijk mee ? Dan andere ringen
2.00
Matig

Ik ben over alles tevreden. Een cijfer 8.

Alles goed.
5.00

Bezorging was volgens afspraak. Dus heel prettig De producten waren netjes verpakt, zodat ze niet beschadigen.
Kwalitatief waren de producten helemaal volgens verwachting

Helemaal super
5.00

ik heb al verschillende keren een ring besteld bij Lucardi en ze zijn allemaal prachtig en heel snel geleverd. Je krijgt echt waar voor je geld volgende keer gewoon weer.
5.00

Snelle levering mooi gegraveerd enkel de sluiting van de ketting is heel fragiel en was bij aankomst licht verbogen.
4.67

ringen waren er heel snel. alleen ontbraken er wat steentjes. toen ik deze retour wilde sturen was het niet duidelijk hoe dat in zijn werk ging. of met 1 of 2 tegelijk. de klantenservice online was prima geregeld (sandra) maar de telefonische klantenservice kwam ongeintereseerd en geiriteerd over.

verder wordt er niet vermeld hoelang het duurt voordat je retour verwerkt is. (3weken)
3.33
Redelijk

Snelle levering, kon bestelling ook volgen. Maar produkt viel in formaat tegen. Had het iets robuuster verwacht.
4.00

Werd op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd werd en werd geleverd binnen de aangegeven tijd.
Zelfs eerder.

Kado was binnen 1 dag binnen en de jarige vond het super mooi

5.00

Een zeer elegant kettinkje met een fijn plaatje. Staat mooi. .precies de goede lengte. Mooier in echt als op papierEen zeer elegant kettinkje met een fijn plaatje. Staat mooi. .precies de goede lengte. Mooier in echt als op papier
5.00

Levering kwam netjes op tijd.
5.00

Ging er vlotjes, de volgende dag al in huis
4.00

gewoon goed
5.00

Ik had aangegeven dat het pakket NIET bij mijn buren afgeleverd mocht worden. Wat gebeurd er? Mijn pakket word ergens afgeleverd en getekend door Mevr Volaart, erg knap als ik mevrouw Volaart ben en de gehele dag aan het werk was. Ben hier niet over te spreken. Heb 3 dagen moeten zoeken naar mijn pakket, bij alle buren aan moeten bellen want er was geen briefje in de brievenbus gedaan Jammer
Redelijk

1x cadeauverpakking ontbrak in de levering. Na melding kon ik er met de pakbon 1 afhalen in een van de winkels. Als ik makkelijk naar een winkel kon gaan dan had ik ook de bestelling niet online hoeven plaatsen...
Redelijk

de armband is gebroken aangekomen helaas. voor het algemeen was het top. Alleen heb ik het te druk. Ik wil graag weten hoe ik de armband kan retouren
1.67
Matig

Het betreffende product was een dun zilver kettinkje, en zat heel erg in de knoop bij aankomst. Dit heeft me veel tijd gekost deze er uit te krijgen, aangezien de ketting heel erg dun was.

Verder was het product wel in goede staat.

lucardi.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste klant. Bedant voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het artikel zo hebt ontvangen. Als wij hiervan een melding hadden ontvangen zouden we de klacht voor je hebben opgepakt. We zijn blij te vernemen dat je het knoopje er alsnog uit hebt kunnen halen. Mvg, Lucardi Juwelier

You are the best
5.00

De eerste 2 armbanden die ik heb ontvangen waren goed beschermd verpakt en afgeleverd.De 3de armband die ik ontving was niet goed verpakt.Lag los zonder bescherming in een zakje en ook het kaartje lag er los bij in.Tevens zaten er krasjes op en het was ook nog de verkeerde maat.
3.67

was blij met de bestelling ,de ketting paste goed de armband ook ,mooie kwaliteit.
4.67

Ik had een armband besteld via de site. Maat in cm was er niet. Alleen aangegeven met M of L. Volgende dag al in huis blijkt het veel te groot te zijn.
Daarna naar de winkel zelf gegaan,hebben ze dat merk alleen online en is het dus niet om te ruilen voor een kleinere armband. Daarbij was diegene die ons hielp ook zeer onvriendelijk en zeker niet behulpzaam. Het was niet haar probleem Jammer
3.33

lucardi.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste klant, bedankt voor je beoordeling en onze excuses hiervoor. We adviseren je om in het vervolg contact met ons op te nemen voor productinformatie. We geven je graag informatie over onze artikelen en de maten. Mvg, Lucardi Juwelier

Snelle levering goed verzorgd.

Optijd levering
5.00

Ik heb moeten bellen en mailen over waar mijn bestelling bleef ( deze kreeg ik niet de volgende dag zoals wel werd aangegeven ).

Binnen 2 dagen was er al verf van de armband af en super veel krassen dat je bijna niet meer de naam kan lezen. Dit is gewoon heel jammer en teleurstellend.
2.33
Matig

Leuke horloge hij is wel groot
5.00

de levering was snel, maar de hoeveelheid verpakkingsmateriaal was echt te veel vergeleken met het volume van de producten. 1 van de producten was niet helemaal naar wens en 1 van de producten was iets te groot en de service heb ik niet nodig gehad, dus kan ik niet echt beoordelen.
3.67

lucardi.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste klant, Wij trachten de artikelen zo goed mogelijk te verpakken om beschadigingen tijdens het verzendproces te voorkomen. Mvg, Lucardi Juwelier

geen toelichting
5.00

bestelling ging perfect en de aflevering prima, bandje van horloge was te lang, ben naar de winkel gegaan in Ridderkerk en die hebben met uitstekend geholpen. Volgende keer zou ik weer bij jullie bestellen.

Snel verstuurd
5.00

Ruime keuze en prima service en snelle levering
Fantastisch.
5.00

Jammer dat ik niet op de bonnefooi langs kan bij de winkel om het horloge op de juiste maat af te stellen. Ik heb werkelijk geen idee waar de rekening is, maar ik pas ervoor om te betalen voor iets dat dertig seconden werk is.
Het sluitwerk van het horloge is wel een beetje wankel...

lucardi.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste klant. bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het bonnetje niet meer kan vinden. We adviseren je de bon nogmaals te zoeken. Als je het bonnetje hebt gevonden willen we je graag van dienst zijn in een van onze filialen . Mvg, Lucardi Juwelier

De kwaliteit en levering zijn boven verwachting
5.00

Ik was in de winkel in Doetinchem, nog nooit geweest. Het was best druk maar de 2 dames hielpen iedereen netjes en gaven hun de aandacht die ze verdiende. Ik wilde graag een ring voor mijn vriend kopen maar die was niet in zijn maat. opgezocht in de pc en hij kon de volgende dag thuisbezorgd worden Geweldig Op de afgesproken tijd werd de ring geleverd En kreeg een gratis doosje om in te pakken

Excellente service. Goede terugkoppelling/overleg. Ik ben zeer tevreden
5.00

Bestelling is goed verlopen. Het armbandje is prachtig en leuk verpakt.
10 punten

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen