Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.758 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 5.097 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prachtige producten voor een super prijs en snelle levering.

helemaal tevreden.

Ervaring alles goed netjes

Top
4.00

De horloges waren zorgvuldig ingepakt.
En zien er prima uit.
4.00

horloge was helaas beschadigd. Afhandeling via uw filiaal op de Leyweg in Den Haag was uitstekend. Hopelijk bij een volgende aankoop meer succes.
4.00

De oorbellen zijn leuk. Ben er blij mee.

Niks op aan te merken
5.00

Een mooie hanger en prima op tijd geleverd. De ketting vond ik te kort en inmiddels heb ik bij een Lucardi winkel een iets langere ketting gekocht.
4.67

Horloge nog op voorraad en opeens uitverkocht (nadat ik hem besteld had) en niet geleverd.
Andere horloge lijkt totaal niet op het plaatje en de beschrijving klopt niet. Teruggestuurd en waardeloze service. Moet betalen voor retourneren (terwijl er gratis retour op de site staat) en ben niet verder geholpen. Slecht.
1.33
Slecht

The watch I arrived did not work. I had to carry it in Lucardi Amstelveen to put the battery.
3.67

Ik kom graag bij lucardi

4.33

Levering is zoals aangegeven. Ik ben tevreden met het product. Je krijgt wat je ziet op de website. Ik ben tevreden met de service die jullie bieden. Ik hou van het gemak om online te kunnen shoppen

is maar een woord CHAPEAU
5.00

Voor mijn man zijn verjaardag horloge gekocht, bandje te wijd, hij ging hiervoor naar de lucardiwinkel, zij zeiden dat ze dit eigenlijk niet mochten doen (alleen tegen betaling). ze hebben het uiteindelijk (bij wijze van uitzondering) wel gedaan maar ik vind deze procedure wel apart. Op de site heb ik volgens mij namelijk gelezen dat je voor service in de winkels terecht kunt.

5.00

Alles netjes op tijd, zoals afgesproken, Heel nette behandeling
5.00

Tip: stuur een mail naar de klanten als de bestelling in de winkel klaar ligt. Anders is het gokken wanneer het in de winkel klaar ligt en twijfelachtig wanneer je er heen kan. Dit wordt niet duidelijk aangegeven naar mijn mening. Verder goed. Geen lange wachttijd. Wel was het enkelbandje na 1 keer gebruiken al gedeeltelijk stuk, wat ik erg jammer vond.
2.67

lucardi.nl antwoordt: 24-07-2017
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben jou een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Lucardi

Oke
4.67

Er stond 2/3 dagen verzendtijd, omdat ik een gravering erin heb laten zetten, maar het was er meteen de dag erna
Een mooie armband is het geworden dankjewel
5.00

Helemaal happy met onze ringen
5.00

mooi armbandje voor die prijs ,vlotte verzending en gratis verzekerd.
volgende keer voor iets mooi,s Lucardie T B
4.33

Ik vind dr ze mooi en kwaliteit
4.67

Vlug en goede levering. Je vragen worden vlug beantwoord. Ik zal lucardi zeker aanbevelen.
5.00

Prachtig mooie horloges ontvangen, alleen bij één was de batterij leeg.
3.33
Redelijk

Zeer mooie ringen en snelle levering.
4.67

Snelle service, nette verpakking bijgeleverd.

Snel goed en mooi
5.00

Top leverancier, alles is precies te volgen en geleverd op afgesproken dag, zelfs ruilen in een echte shop is geweldig.

Snelle en uitstekende service

zeer tevreden
5.00

Snelle en goede levering.
5.00

Ik had een armbandje met gravure besteld maar deze zonder gravure ontvangen uiteindelijk hebben ze deze in de winkel alsnog gezet
3.00

Snel geleverd dik tevreden
5.00

Snelle levering, goed product. Met andere woorden , een prima bedrijf.

Mooi horloge ,voldoet aan verwachting
Snelle afhandeling prima 8
4.33

Een betrouwbare winkel met mooie prijzen en een goede levering. Mijn bestellingen zijn altijd mooi en goed aangekomen en ik ben heel tevreden met het resultaat.

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen