Certificaat voor lucardi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 3.606 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-03-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.606 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De oorbellen waren binnen 4 uur al kapot.
Lucardi service is ook 10 x niks Slecht
2.33
Matig

Bestelling en levering ging perfect
5.00

Mooie product, snelle levering.
4.00

Bestelling is goed gegaan en goed afgeleverd.
4.00

Bestelling kapot ontvangen. De winkel, die voor mij niet in de buurt zit, had ze niet en ik had dus geen kado. Baalde er erg van. Vorig jaar mijn dure oorbellen steentjes achter elkaar eruit. Ze deden niets want was net na de garantie. Sta je dan met je oorbellen van €40
2.00
Matig

Kleine ketting besteld (staal) met hanger als cadeau. Tijdens bestelproces in de webshop aangegeven dat ik deze in een cadeau-verpakking wilde hebben. Zat in een leuk doosjes met een strik eromheen, zelf niet naar gekeken, gewoon als cadeau weer doorgegeven aan de ontvanger. Bij openen bleek dat het product gewoon in de cadeaubox was 'gekwakt'. Zakje zat er nog omheen, prijsje hing er nog aan...
2.67
Redelijk

Om 10 uur 's avonds besteld en de volgende dag om 11 uur 's morgens al in huis, echt super Ik had een armbandje en een ring besteld, de ring was te klein en het armbandje was na 2 dagen al kapot. Dus deze heb ik helaas allebei terug moeten sturen, maar ook hierbij werd ik heel snel en goed geholpen
4.33

Leuke meisjes oorbellen. Bestelling super snel gekregen. Besteld in de Avond en de volgende ochtend bezorgd met een leuk klein beertje erbij

alles is perfect gegaan
5.00

Super snelle levering.. prima tevreden
5.00

Snelle levering. Goede communicatie. Reminder alshet pakketje geleverd is bij het ophaalpunt en nog niet opgehaald is.
5.00

Had hem iets snel verwacht

Alles was naar wens
voor iedereen aan te raden.
4.67

Snelle levering en de verwachtte kwalitei

Zeer snelle levering superrrr

goede en snelle levering
5.00

Een van de producten was helaas niet meer leverbaar. Jammer dat dit nog niet werd gemeld/was verwerkt op de website. Het terug betalen van het bestelde bedrag duurt vrij lang (binnen 14 werkdagen).
3.33
Redelijk

alles naar wens.
5.00

Wij zijn super tevreden. De ringen zijn gewoon geweldig. De service was heel vriendelijk en behulpzaam. Het leveren ging binnen 24 uur..... Gewoon weg TOP
5.00

Het is zeer snel bezorgd en het product is uitstekend mijn vriendin is er blij mee dus als ik wat nodig heb weet ik dat ik bij lucardi moet zijn
5.00

Het horloge was stuk, ben naar de winkel gegaan en daar werdt het meteen omgeruild, prima service

Alles was goed

Snelle levering. Ik geef een 8
4.00

Sieraden zagen er top uit en werden snel geleverd. Had achteraf wel graag de optie gehad ze in een mooiere verpakking geleverd te krijgen dan een plastic zakje (ivm een cadeau, voor 2 meiden), maar misschien heb ik die optie bij het afrekenen gemist.
4.67

Het cadeautje was snel binnen en erg leuk

Geen
4.00

Snelle levering, mooi artikel, goede service en gemakkelijke betalingsmogelijkheden
5.00

Dat is de beoordeling na ervaring,aan de klantvriendelijkheid kan nog een hoop gespijkerd worden.
2.33
Matig

Leuke prijsjes,mooie artikelen,snelle levering.
Heb al veel sierraden van lucardi,prima service.
5.00

Snelle levering en mooie rongen
5.00

Gravering is amper leesbaar, dit valt helaas wel tegen. Verder goede producten en super snelle levering
4.00

De ring is hol van binnen, dus we hebben hem terug gebracht naar de winkel. Daar kregen we direct het geld terug. Goede service
4.00

Prima service en goede levering Helaas zijn de producten niet altijd zoals je je voorstelt, maar dat is het risico van online bestellen.
4.67

Super snel verzonden. Volgende dag in huis. Heel blij mee. Wel vond ik het jammer dat alle drie setjes oorbellen los in een plastic zakje binnenkwamen. Niet in een doosje, of ook niet aan een kartonnetje.
4.33

Ik heb een armband gekocht bij jullie die eerst 40 euro was, voor 5 euro gekocht. En wat blijkt, dat de armband nu al helemaal verroest is. Je kan de rosé goud kleur niet meer zien, die is bruin. Zonde, want als ik het voor 40 euro had gekocht dan had ik eigenlijk geld weggegooid. En dat stelt me erg teleur, want normaal zijn de producten heel goed bij jullie
3.67

Bedankt voor de mooie armband. Die was goed ingepakt en pakketje was verzekerd. Super
5.00

Duidelijke website en een snelle levering.
5.00

De bestelling wordt snel en netjes geleverd. Ook wordt het netjes ingepakt.

Top

lucardi.nl klantbeoordeling

lucardi.nl

lucardi.nl werd op 30-05-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Verheeskade 197

2521 DD Den Haag
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Theo Antonius Koomen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lucardi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen