sanispecials.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
sanispecials.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Mooi douchrek van Novellini besteld, zwart op foto, geen indicatie of foto’s van andere kleuren. Best prijzig. Ontvangen, blijkt het een wit rek te zijn. Inderdaad op de bevestiging staat in kleine letters in omschrijving “wit”. Uiteraard kan ik omruilen voor zwart, maar moet dan wel ook verzendkosten betalen (dus in totaal 3 x verzendkosten). Daarnaast staat er ook volgende werkdag geleverd, maar ze bedoelen volgende werkdag verzonden.
FT

Top service
Niets
3 feb 2024
27 jan 2024
Bestelling was voorzien om op 26-01-2024 te leveren, we zijn nu 30-01-2024 en we hebben nog NIETS gezien of gehoord.
Onze oude elektrische boiler ging kapot en via de installateur die het onderhoud verzorgde kregen we een torenhoge offerte voor een nieuwe boiler. Bij wat onderzoek konden we voor meer dan de helft een boiler aanschaffen bij Sanispecials. De installatie ging erg gemakkelijk doordat we van de specialisten van Sanispecials de nodige hulp kregen middels telefonisch contact. De werknemers van Sanispecials staan voor je klaar en bekijken per situatie wat het beste is, erg bedankt!
Snel geleverd. Goed product. De prijs was zeer goed, jammer dat de in verhouding hoge verzendkosten dat weer teniet doen. Ik had maar 1 artikel van een paar tientjes nodig. En dan tikken de verzendkosten aan
7 jan 2024
Zeer goede informatie, vriendelijk aan de telefoon en een zeer snelle levering en zeker niet te vergeten het toestel dat werd aangekocht was +/- 30% goedkoper dan de andere aanbieders.
Snelle en correcte levering. Centrale afzuiginstallatie weer gerepareerd (elektronica had kennelijk overspanning op de net entree gehad, zonnecellen, liander of de buren......)
SC
Sascha C.
Rotterdam
Besteld en dezelfde dag nog verzonden. een dagje later had ik het in huis. Stevige verpakking, goed voor de inhoud
6 jan 2024
Pakket wordt verzonden via dpd. Deze bezorger staat bekend als niet efficiënte leverancier.
TF
Ton F.
Houten
Zeer snelle levering , 16.00 besteld en volgende morgen rond 08.00 uur geleverd ! Top