sanispecials.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.508 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
sanispecials.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Mooi douchrek van Novellini besteld, zwart op foto, geen indicatie of foto’s van andere kleuren. Best prijzig. Ontvangen, blijkt het een wit rek te zijn. Inderdaad op de bevestiging staat in kleine letters in omschrijving “wit”. Uiteraard kan ik omruilen voor zwart, maar moet dan wel ook verzendkosten betalen (dus in totaal 3 x verzendkosten). Daarnaast staat er ook volgende werkdag geleverd, maar ze bedoelen volgende werkdag verzonden.
FT
Femke T.
Roosendaal

Beoordelingen voor sanispecials.nl

Bestelling was voorzien om op 26-01-2024 te leveren, we zijn nu 30-01-2024 en we hebben nog NIETS gezien of gehoord.
Artikel kon niet worden gemonteerd dus terug gestuurd. Op 03 -01 een mail gekregen dat er over twee weken werd terug betaald. Op 23-01 nog steeds geen terug betaling ontvangen. Er is geen telefonisch contact hierover te krijgen .Telefoonnummer is niet meer in gebruik.
6 jan 2024
De levering was snel echter de verzendkosten voor een heel klein batterijtje waren onevenredig hoog: €9,95. Het batterijtje had makkelijk via de post verzonden kunnen worden tegen een lager bedrag.
Leveren niet en reageren niet op mail en telefoon nummer op site is niet in gebruik lijkt op oplichters
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Op zaterdag zijn wij niet geopend waardoor wij uw order op maandag hebben opgepakt. Maandag 15-1 is hij besteld bij de leverancier en dinsdag 16-1 heeft u een track & trace nummer van ons ontvangen en zou uw pakket bij u worden bezorgd. Mijn collega heeft 17-1 nog contact met u gehad over de levering. Jammer dat u ons als oplichters benoemd terwijl we wel degelijk contact met u hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
6 jan 2024
Pakket wordt verzonden via dpd. Deze bezorger staat bekend als niet efficiënte leverancier.
op tijd de goederen leveren en een beoordeling vragen nadat de goederen geleverd zijn.
Je belooft de volgende dag maar levert later. Geen beloftes als je ze niet nakomt.
Kan gemaakte afspraken niet nakomen Adverteert totaal verkeerd
FT
Femke T.
Roosendaal

Mooi douchrek van Novellini, maar

De levering was zeer snel, misleidende foto

De levering was zeer snel, we bestelden een hangtoilet, speciaal verkort model (504,00€ BTW incl.), op de foto afgebeeld op de website was de bril eveneens afgebeeld. Na bestelling en betaling kregen we een mailtje of er geen bril bij moest (215,95€). Vond dit een beetje misleidend. Na bijbestelling van de bril lijkt deze ook reeds snel onderweg te zijn.
Uit levering in 3 zendingen is niet erg milieuvriendelijk, daar komt nog bij dat alles op voorraad was en de levering 1 werkdag zou zijn en we nu nog niet het laatste onderdeel binnen hebben. En de elektricien afgezegd kon worden
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, We vinden het echt heel vervelend dat uw spullen te laat zijn geleverd waardoor uw elektricien heeft moeten afzeggen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials

Knullige afwerking

Wat ik erg slordig aan de verwarming vind is dat er aan de onderzijde één afwerkpootje zit, en deze is nog niet eens goed passend. Een dergelijk dopje kost een paar centen. Maar die paar centen maken het product stukken fraaier.

Niets ontvangen

Ik had deze webshop gekozen vanwege de bezorgbelofte. Helaas het product niet ontvangen. Ook geen communicatie over een eventuele vertraging, ook geen trackingnummer of verzendbevestiging.
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Helaas was het product niet op voorraad waardoor hij 2 dagen later is verzonden. U heeft gisteren 11-12-2023 een track en trace nummer van ons mogen ontvangen en is ook rond 15:00 uur bij u bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials

Slecht

Sturen gewoon 2 hele andere dingen op waar ik nog steeds niet mee kan maken wat ik moet maken
23 dec 2023

Hoge prijs

De prijs was erg hoog in vergelijking met de overige aanbieders (€ 209 vs € 168).
Na 5 dagen is mijn bestelling nog steeds niet verzonden
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, We vinden het heel vervelend dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Hij wordt vandaag 12-12-2023 bij u bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Onduidelijkheid in bestelproces over levertijd
15 jul 2023
Snel geleverd maar de foto was anders dan wat ik gekregen heb. Op de foto was het een metalen pomp (gietijzeren body) en ik heb een kunststoffen gekregen. De kabelboom was niet compatibel met wat ik nodig had, maar was relatief gemakkelijk aan te passen. Wel even zitten sukkelen omdat ik het eerst niet door had. Uiteindelijk werkt alles wel goed
1 mei 2023
Transport kost: in het aankoopproces is de prijs steeds 6 euro en plots bij de laatste stap voor betaling wordt er 15 euro aangerekend. Deze manier van werken is voor mij niet correct. Levering: product was op voorraad en zou onmiddellijk worden geleverd maar uiteindelijk werd het pas vijf dagen later geleverd
2 mei 2023
Beste, U heeft op 26-4 om 22:22 uur uw bestelling bij ons geplaatst. Donderdag 27-4 was het hier in Nederland Koningsdag (nationale feestdag) waardoor wij gesloten waren en uw order niet hebben kunnen oppakken. Mijn collega heeft vrijdagochtend u een mail gestuurd met deze informatie en onze excuses voor de vertraging. Zoals wij terug kunnen zien is uw pakket uiteindelijk zaterdag 29-4 bij u afgeleverd. Bij verzending & bezorging Belgie staat 0 - 500 euro: €15,00 (pakketkosten) Alle zendingen binnen Nederland onder de €100,00 betaald u €6,95. Dit hebben wij erbij vermeld zodat het geen verrassing voor u moet zijn. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
SK
Senior K.
uit Noordwijk
22 okt 2023
Grootse belofte niet nagekomen voor 1700 besteld volgende dag in huis Bevestigd dat alles in huis is levertijd 1 dag achter elk artikel oke fijn doorgegeven aan de klant alles ok beloofd voor het weekend alle klaar Ik krijg bevestiging maandag levering Dat is een hele slechte beurt
26 okt 2023
Beste, We vinden het heel vervelend dat uw zending een dat te laat geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials