sanispecials.nl

351 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
sanispecials.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Mooi douchrek van Novellini besteld, zwart op foto, geen indicatie of foto’s van andere kleuren. Best prijzig. Ontvangen, blijkt het een wit rek te zijn. Inderdaad op de bevestiging staat in kleine letters in omschrijving “wit”. Uiteraard kan ik omruilen voor zwart, maar moet dan wel ook verzendkosten betalen (dus in totaal 3 x verzendkosten). Daarnaast staat er ook volgende werkdag geleverd, maar ze bedoelen volgende werkdag verzonden.
FT
Femke T.
Roosendaal

Beoordelingen voor sanispecials.nl

Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, U had een zeepdispenser ontvangen die defect was. Als het goed is heeft u een nieuwe zeepdispenser mogen ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Bestelling was voorzien om op 26-01-2024 te leveren, we zijn nu 30-01-2024 en we hebben nog NIETS gezien of gehoord.
6 jan 2024
De levering was snel echter de verzendkosten voor een heel klein batterijtje waren onevenredig hoog: €9,95. Het batterijtje had makkelijk via de post verzonden kunnen worden tegen een lager bedrag.
op tijd de goederen leveren en een beoordeling vragen nadat de goederen geleverd zijn.

De levering was zeer snel, misleidende foto

De levering was zeer snel, we bestelden een hangtoilet, speciaal verkort model (504,00€ BTW incl.), op de foto afgebeeld op de website was de bril eveneens afgebeeld. Na bestelling en betaling kregen we een mailtje of er geen bril bij moest (215,95€). Vond dit een beetje misleidend. Na bijbestelling van de bril lijkt deze ook reeds snel onderweg te zijn.
1 mei 2023
Transport kost: in het aankoopproces is de prijs steeds 6 euro en plots bij de laatste stap voor betaling wordt er 15 euro aangerekend. Deze manier van werken is voor mij niet correct. Levering: product was op voorraad en zou onmiddellijk worden geleverd maar uiteindelijk werd het pas vijf dagen later geleverd
2 mei 2023
Beste, U heeft op 26-4 om 22:22 uur uw bestelling bij ons geplaatst. Donderdag 27-4 was het hier in Nederland Koningsdag (nationale feestdag) waardoor wij gesloten waren en uw order niet hebben kunnen oppakken. Mijn collega heeft vrijdagochtend u een mail gestuurd met deze informatie en onze excuses voor de vertraging. Zoals wij terug kunnen zien is uw pakket uiteindelijk zaterdag 29-4 bij u afgeleverd. Bij verzending & bezorging Belgie staat 0 - 500 euro: €15,00 (pakketkosten) Alle zendingen binnen Nederland onder de €100,00 betaald u €6,95. Dit hebben wij erbij vermeld zodat het geen verrassing voor u moet zijn. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
26 nov 2023

leveringsdatum

Ik had telefonisch gevraagd om op maandag te leveren, toch werd er op vrijdag geleverd (wij waren er niet), wegens foute communicatie tussen uw onthaal en verzending, pak werd bij de buren geleverd. Eind goed al goed, maar ietwat vervelend.
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat het hier niet goed intern is gecommuniceerd. Dit hebben wij hier intern opgepakt zodat het de volgende keer beter verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Uit levering in 3 zendingen is niet erg milieuvriendelijk, daar komt nog bij dat alles op voorraad was en de levering 1 werkdag zou zijn en we nu nog niet het laatste onderdeel binnen hebben. En de elektricien afgezegd kon worden
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, We vinden het echt heel vervelend dat uw spullen te laat zijn geleverd waardoor uw elektricien heeft moeten afzeggen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
4 aug 2023

toch niet de zelfde dag verstuurd....

product bij jullie besteld omdat het die dag dan nog verstuurd zou worden. Ik had het namelijk de volgende dag echt nodig. Bleek het niet verstuurd te zijn. Als ik dit had geweten had ik het ergens anders besteld.
29 aug 2023
Beste, Wij hebben gelijk uw order aangemeld bij de leverancier. Deze is via GLS verstuurd en hier heeft uw order helaas 1 dag vertraging opgelopen. We zullen dit doornemen met GLS als verbeterpunt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
28 okt 2023

spijtig

Ik moest zelf bellen om de bestelling geleverd te krijgen. Online besteld onmiddellijk betaald. Gelukkig opgebeld om te horen waar mijn bestelling bleef. Waren ze vergeten door te geven ter levering.
31 okt 2023
Goedemiddag, We vinden het heel vervelend dat uw bestelling is vergeten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
19 mei 2023

verpakking had makkelijk brievenbus gekunt

verpakking had makkelijk door de brievenbus gepakt. Veel te veel betaald voor de verpakking. veel , maar dan ook Véél te grote doos voor twee dopje die door de brievenbus hadden gekund.
31 mei 2023
Beste, Uw bestelling wordt vanuit de distributie van de leverancier verzonden. Hun bepalen hoe het artikel verpakt en verstuurd wordt. Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen om de transportkosten te verlagen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
26 aug 2023
Afspraken na komen en beter communiceren waarom de levering vertraagd is.
Onduidelijkheid in bestelproces over levertijd