It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

5 apr 2023
ik ben helemaal tevreden over mijn bestelling. ik had wat negatieve berichten gelezen, maar lette daarbij ook op de datum; het is natuurlijk gemakkelijk om medio december kerstspul te bestellen en dan te verwachten dat het de dag erna in huis is. ik ben zeeeeer tevreden over de zorg welke aan het inpakken is besteedt. leuke, mooie ballen (als je ze zo mag noemen). geleverd in een dag of drie. voor sommige mensen natuurlijk een no-go, maar als je dan even bedenkt dat men elk ornament met de hand in doosjes heeft moeten inpakken met bubble-wrap of papier, het mag gezegd worden: alle glazen ornamenten zijn heelhuids aangekomen, en nu maar wachten tot december. Bravo, ga zo door!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Top bedrijf

Dat alles heel is aangekomen,dus goed verpakt. Ook telefonisch contact gehad en enorm goed geholpen, Top. En blij met mijn bestelling.
16 nov 2023
Dat vinden wij fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de aankoop!
LM
Lucinda M.
stad aan’t haringvliet
19 nov 2023

Fijne webshop, mooie spullen!

Fijne webshop, duidelijke foto’s en de producten komen súper goed ingepakt binnen, dat is heel fijn met veel glazen kerstballen!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat leuk om te lezen! :) Veel plezier met de aanwinst.
4 nov 2023
Zeer snelle levering, goede communicatie goed verpakt en mooie makkelijk te gebruiken website met duidelijke keuzemogelijkheden
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om dit te lezen! Fijn dat alles naar verwachting.
AS
Anja S.
Veenendaal
13 okt 2023

Mooie spullen

Ze hebben echt mooie spullen en zeker het geld waard. Heb al vaker hier besteld en ga zeker in de toekomst weer bestellen.
16 okt 2023
Fijn om te lezen dat je onze kerstdecoraties mooi vindt! Dank je voor je review!
AM
Producten zijn leuk, verzending leek wat lang te duren. Maar mogelijk is dat ivm het weekend of de Sinterklaas drukte.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Kerst enthousiasten kunnen niet vroeg genoeg beginnen! :) Veel plezier met je aankoop
23 nov 2023
Super advies gehad in de winkel in bataviastad. Echt een genot om daar rond te neuzen en babbelen met het personeel
25 nov 2023
Wat fijn om te lezen! Fijn dat je genoten hebt!
14 nov 2023
Snelle levering en goed verpakt. Gebruiksvriendelijke webshop en mooie kwalitatieve items. Laat de kerst maar komen!
15 nov 2023
Leuk dat je klaar voor je de Kerst bent, dank je voor deze review!

Voldoet aan verwachting

Producten zijn zoals afgebeeld, en voldoen aan de verwachting voor deze prijs. Snel bezorgd. Ik ben tevreden.
9 nov 2023
Bedankt voor je review, leuk om te horen :)!
11 mei 2023

Top!!

Prachtige artikelen, ik had een vraag over een kerstbal en ik kreeg snel en netjes antwoord. Fijne service :)!
22 mei 2023
Wat fijn dat je tevreden bent met de artikelen!
14 nov 2023
Even bestellen wat soepel gaat. Goede degelijke verpakking . En snel in huis. Verzending via dpd dus ook top.
15 nov 2023
Fijn dat je tevreden bent!
De kwaliteit . Alleen de levering duurt te lang. Op de site staat 1 tot 2 dagen en dat worden dan 4 dagen
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! 1 tot 2 dagen voordat je bestelling is verwerkt in ons magazijn en dan wordt aangeboden ter bezorging. Dan wordt het bezorgd binnen 1-3 werkdagen. Jammer dat we niet helemaal aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen!
9 nov 2023
Prachtige kerstballen en ornamenten. Super verpakt, snelle levering. Alles compleet en heel aangekomen.
9 nov 2023
Wat fijn om te horen! Heel veel plezier met je bestelling!

The best Christmas shop

This website and shop is the most magical Christmas wonder ever!!!! Everything they have is stunning ❤️
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Thank you for your kind words. The tree looks beautiful! We wish you a Merry Christmas on behalf of the team.
Site is prima, leuke spullen en niet te duur. Alleen verzending en levering met dpd is echt een drama
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Mooi om te horen dat alles naar verwachting is! Veel plezier met de artikelen.
2 okt 2023

Mooi product

Duidelijke foto's en omschrijving, hele snelle levering (volgende dag in huis!) en netjes verpakt.
3 okt 2023
Fijn om te lezen! Dank voor je review!

Zeer tevreden klant

Het pakket met kerstballen zeer netjes afgeleverd is De bescherm folie tegen breuk was perfect.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hoera alles is heel aangekomen! Heel veel plezier met je aankoop! :)
13 apr 2023

Top!

Snelle verzending, mooi product en goede service! Absoluut een aanrader om hier te bestellen!
17 apr 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens is!
MP
Marcel P.
Veenendaal, Die Niederlande
20 okt 2023
De artikelen waren prima verpakt. Mooi op tijd. De verpakkingsdoos had wat kleiner gekund.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met de items!
27 sep 2023
Zag er identiek uit zoals ik het had besteld, snelle levering, goed en zorgvuldig ingepakt
27 sep 2023
Hier worden we blij van... :)! Bedankt voor je leuke review!
26 nov 2023
Snelle en correcte levering. Je krijgt ook onmiddellijk antwoord op eventuele vragen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat doen wij uiteraard met plezier! Heel veel plezier :)