It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

5 apr 2023
ik ben helemaal tevreden over mijn bestelling. ik had wat negatieve berichten gelezen, maar lette daarbij ook op de datum; het is natuurlijk gemakkelijk om medio december kerstspul te bestellen en dan te verwachten dat het de dag erna in huis is. ik ben zeeeeer tevreden over de zorg welke aan het inpakken is besteedt. leuke, mooie ballen (als je ze zo mag noemen). geleverd in een dag of drie. voor sommige mensen natuurlijk een no-go, maar als je dan even bedenkt dat men elk ornament met de hand in doosjes heeft moeten inpakken met bubble-wrap of papier, het mag gezegd worden: alle glazen ornamenten zijn heelhuids aangekomen, en nu maar wachten tot december. Bravo, ga zo door!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

4 feb 2024

Geen voorraad

Stond niet bij hoeveel producten er nog op voorraad waren. Kerstballen besteld, maar bleek niet genoeg. Kan weer wachten tot volgend jaar, en dan maar hopen of dat ze er dan weer zijn.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Jammer zeg! Neem gerust op met onze Klantenservice (customerservice@itsallaboutchristmas.com of +31 (0)85 043 0576 ) om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen. We denken graag met je mee.
6 jan 2024

Geen levering ontvangen, ook niet na 4x telefonisch contact.

Op 27/12 2023 een bestelling geplaatst en betaald en op 6/1 2024 nog niets ontvangen. Vanaf 2/1 elke dag telefonisch concreet gezocht en elke keer kreeg ik te horen dat het die dag met de dpd meegestuurd zou worden. Helaas niets ontvangen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi, dat is vervelend zeg! Ik zie dat je pakket gelukkig wel bezorgd is. Sorry voor het ongemak en dat je er op hebt moeten wachten!
I have received no confirmation of the order, let alone the items. Nor did I receive any indication that the transaction failed.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Thanks for your feedback. I emailed you!
Besteld, maar na 1 week wachten nog niks gehoord over levering met dpd, gemaild maar geen reactie tot nu tor
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi Jose, jammer om te lezen dat je pakket langer onder weg is geweest dan je had verwacht. Ik zie dat mijn collega direct op je mail heeft gereageerd toen je ons om hulp vroeg en dat het pakket is afgegeven bij het door jouw gewenste afhaalpunt. Veel plezier met je bestelling en ik hoop dat we de volgende keer aan je verwachtingen kunnen voldoen.
14 jan 2024
Bestelling niet ontvangen en mail erover wordt niet beantwoord
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi wat jammer dat je niet tevreden bent en dat je pakketje niet is bezorgd. We hebben je afgelopen week geinformeerd via mail. We willen het graag goed met je oplossen!
31 dec 2023
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Of net in de pauzetijd gebeld heeft. Vervelend dat het allemaal zo gegaan is, wij willen dit graag samen met u oplossen. Helaas lopen wij wat achter op onze mails, waardoor het langer duurt dan normaal.

Geen reactie ondanks meerdere keren mailen

Ik heb nog geen 14 dagen geleden een bestelling binnen gekregen die ik wil retourneren. Een retourlabel aan maken hiervoor lukt niet omdat de site aan geeft dat de retourtermijn is verlopen. Dit is echter niet zo want de zichttermijn is 14 dagen. Ik ben al een paar dagen aan het mailen naar verschillende mail adressen, maar ik krijg gewoon geen reactie. Echt hele slechte service!! Ik hoop dat deze review gelezen wordt en dat er dan wel contact met mij opgenomen wordt voor het aanmaken van een retourlabel.
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Of net in de pauzetijd gebeld heeft. Wilt u ons de foto's toesturen per mail? Wij lopen helaas wel achter op onze mails. Via deze weg bieden wij oplossingen aan.
17 dec 2023
Na bestelling van de boom een week geleden nog steeds aan het wachten op de levering. Als je belt wordt er gezegd dat het pakket klaar staat om verstuurd te worden en het nog maar een paar dagen duurt, maar het versturen zelf lijkt niet te lukken. De oplossing wordt niet gegeven, het is ‘vervelend’. Waarschijnlijk komt de boom als het lukt om hem te verzenden misschien een dag voor kerst. Dan kunnen we hem als we zelf de afspraak maken en de kosten betalen retourneren. We zijn heel erg ontevreden.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas was er iets in ons systeem misgegaan, waardoor de boom niet meer voorradig was. Uiteraard mag dit geen excuus zijn, met de drukte liep het helaas niet vlekkeloos. Daar willen wij als team onze oprechte excuses aanbieden. Inmiddels heeft mijn collega hier verder over geïnformeerd. Desondanks wensen wij jou prettige feestdagen en een gezond 2024!
1 item, wat betaald was, is uit het niets geannuleerd. Toen ik het pakketje kreeg stond het pas op de pakbon. 1 item kwam beschadigd binnen. En wanneer je contact dan probeerd te leggen om het samen op te lossen krijg je geen contact. Probeer al een week lang in contact te komen echter zonder resultaat. Erg jammer want volgens mij is het verder een leuk site met leuke spulletjes.
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Wilt u ons de foto's toesturen per mail? Via deze weg bieden wij oplossingen aan.
MV
M V.
IJhorst
Ik hoop dat ik mijn ster straks kan aanpassen. Er waren 2 producten kapot aangekomen. Daarover meerdere berichten gedaan, en nu in afwachting voor een oplossing. De overige producten zijn echt geweldig, grappig en ze hangen mooi in de boom. Optijd bezorgd, en met 2 dozen erom heen zou je denken dat het heel behoort te blijven. Wel kwetsbare producten. Mvgr.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Jammer dat niet alles heel is aangekomen, helaas kan dat soms gebeuren. Wij willen dit graag met je oplossen, wij zijn vanaf maandag telefonisch bereikbaar vanaf 8:30 uur. Kunt u ons per mail de foto's nog toesturen?
Ik heb geen track&trace gekregen. Uiteindelijk via DPD zelf gekeken. Nu is mijn bestelling spoorloos. Ze hebben hem als afgeleverd gemarkeerd, maar ligt niet bij de buren of het pickup point. Plus ik was gewoon thuis.Nu is dit wel de fout van dpd maar het was n rib uit mn lijf en ik ben echt niet blij met hoe de verzending gaat
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om te horen dat u pakket niet goed is afgeleverd. Wij zijn vandaag van 8:00 tot 17:00 uur telefonisch voor u bereikbaar om jou verder te helpen.
Kerstboompjes zijn erg zwak en wankel en de voet is krom, waardoor ze niet stabiel kunnen staan. Ik heb al verzendkosten betaald voor de levering, om ook nog eens te betalen voor de retourzending gaat me echt te ver. Telefonisch niet bereikbaar, telefoon wordt niet beantwoord. Dit was eens maar nooit meer!
17 dec 2023

Verkeerd product bezorgd, contact met bedrijf onmogelijk

Verkeerd product bezorgd, kan gebeuren maar vervolgens is contact totaal onmogelijk, zowel customer service als de mensen op het gewone e-mailadres geven gewoon geen antwoord. Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug ga krijgen van zowel het niet-bestelde product als het terugsturen.
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Of net in de pauzetijd gebeld heeft. Wilt u ons de foto's toesturen per mail? Wij lopen helaas wel achter onze op mails. Via deze weg bieden wij oplossingen aan.
2 hangers besteld. 1 is kapot binnen gekomen. Was al kapot voor verzenden want mist een deel en ligt een deel los bij. Nummer is buiten gebruik, mail reageren ze niet op en terug sturen kost mij 7,95.. Waardeloos
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden. Wij willen graag samen met u meekijken, op welke mailadres heeft u gemaild? Anders zijn wij telefonisch tot 17:00 uur te bereiken.
17 dec 2023
Ik krijg heel iets anders dan besteld. Hier al 2 keer over gebeld. Niet terug gebeld. Vervolgens een mail gestuurd. Ook daarop geen reactie. Maar een slinger is toch echt iets anders dan bladeren
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging op het beantwoorden van de mails. Ik zie dat u wij geen mail van u ontvangen hebben. Kunt u vandaag telefonisch contact met ons opnemen? Wij willen dit graag netjes met u oplossen. Wij zijn de hele dag bereikbaar tot 17:00 uur.
Mis veel van mijn bestelling die ik voor kerst nodig had en heb daar meteen voor gemaild met foto’s maar nu 5 dagen later nog niets mogen vernemen helaas hoop dat ze dat nog gaan doen!!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Spijtig dat je bestelling niet volledig is. Vanwege de drukte lopen wij iets achter met de mail. Wij staan vandaag je telefonisch te woord tot 17:00 uur om je verder te helpen.
begin december besteling geplaatst. telefonisch krijg je niemand aan de lijn en als je eindelijk denkt iemand aan de lijn te krijgen, wordt er gezegd dat je buiten openingstijden belt
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Of net in de pauzetijd gebeld heeft. Wij lopen helaas wel achter op onze mails.
Je kan ze niet telefonische berijken. Als je per email benaderd ook geen gehoor. Inmiddels is dit dag 11 na betaling en nog steeds geen pakketje. Heeeel slecht echt geen woorden voor
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Erg vervelend om te horen! Wij zijn vandaag de hele dag telefonisch te bereiken, wij willen graag dit samen met u oplossen.
2 dagen levertijd werd bijna een week. Doe geen beloftes die je niet nakomt. En op dinsdag besteld dus ook niet zo dat het vlak voor het weekend was
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij snappen je frustratie en wij willen ons verschuldigen voor de vertraging. Momenteel zijn wij best druk en wij doen ons uiterst best om alles tijdig te leveren.