It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Fragiele artikelen met zorg verpakken zodat het heel aan komt bij de klant, als je vervolgens vraagt om het opnieuw op te sturen kan dat niet
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je tip, deze nemen wij zeker mee.
Voor versturen melden dat de bestelling niet meer voorradig is. Ik ging voor de complete bestellen. Nu heb ik de helft.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is! Als je de andere artikelen niet wil hierdoor, neem dan even contact op met ons dan regelen we dat natuurlijk graag voor je.
25 dec 2023
De keratballen en slingers waren ma echt super super mini Bijna 30 euro betaald voor mini kerstballetjes....jammer
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij vinden het vervelend om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. Op onze website leggen wij stapsgewijs ons retourbeleid uit. Wij hopen dat je een fijne kerst gehad heeft.
Het pakket is nog niet ontvangen of kwijt het is niet afgeleverd terwijl ik gewoon thuis was de hele week
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi wat vervelend om te lezen! Is het intussen opgelost? Stuur ons anders een mailtje we willen je graag helpen.
Het is nog niet binnen. Wat voorbarige vraag hier ik het vindt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend voor je dat je bestelling wat langer op zich heeft laten wachten. Dank je voor je moeite van deze review!
Beter breekbaar spul inpakken
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Ondanks dat wij de waren zo goed mogelijk proberen in te pakken, kan dit helaas gebeuren. Wij willen dit graag netjes met je oplossen. Wij zijn vandaag tot 17:00 uur telefonisch te bereiken.
Ik mis 2 artikelen (gouden boompjes allebei formaten maar 1 ontvangen terwijl 2 van elk besteld )en een is beschadigd hierover meteen op de dag van levering mail verstuurd naar itsallaboutchristmas. (Afgelopen woensdag 6 dec) tot nu toe nog geen enkele reactie gekregen ( zat 9 dec) en dat vind ik jammer, voor de rest heel blij met bestelde artikelen 💖
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om te horen dat er artikelen beschadigd zijn aangekomen. Helaas lopen wij wat achter met de mails, wij proberen z.s.m. bij u op terug te komen.

Helaas (te) lange levertijd

Een week geleden een bestelling geplaatst en nog niet verzonden. Ik denk door de drukte rondom de feestdagen dus begrijpelijk maar erg jammer want ik had het nodig voor een shoot. Heb gemaild maar niks gehoord. Wellicht voortaan nog eerder bestellen. Aanbod ziet er namelijk wel heel mooi mooi uit. Volgende keer beter!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om te horen, excuses voor het ongemak. Helaas lopen wij een beetje achter met de mails.
De klantenservice is onbereikbaar. Ik heb een mail gestuurd na 4 dagen nog geen reactie. 3 keer gebeld niet bereikbaar. Openingstijden voor de telefoon van 10 tot 16 uur en om 15 uur is de telefoon al afgesloten. Een paar glazen kerstballen zaten gewoon los in de doos verzonden, waarbij 1 glazen kerstbal kapot is.
17 dec 2023
Wij zijn telefonisch van ma t/m vr vanaf 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zomaar zijn dat u vanwege de drukte in de wacht bent geplaatst. Of net in de pauzetijd gebeld heeft. Wilt u ons de foto's toesturen per mail? Wij lopen helaas wel achter onze mails. Via deze weg bieden wij oplossingen aan.

kerstballen

Lang moeten wachten op mijn pakket een week nochtans staat bij het bestellen 1a2dagen vandaag laat DPD mij zojuist weten dat mijn pakket geleverd is het pakket is niet bij mij geleverd waar is mijn pakket nu ??
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij willen dit samen met je onderzoeken, wij zijn vandaag tot 17:00 uur telefonisch voor u bereikbaar.
Geen contact mogelijk. Telefoon gaat over maar geen gehoor. Op verzoek een bericht achtergelaten, helaas zonder reactie. Kunstof kerstbomen van goede kwaliteit.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij zijn van ma t/m vrij van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zijn dat de lijn bezet was op het moment dat u belde, onze oprechte excuses. Wij staat vandaag voor u klaar.
Bestellen en website prima in orde Er werd alleen een kapotte kerstbal geleverd Een contactformulier ingevuld en je krijgt vervolgens geen antwoord.
17 dec 2023
Helaas lopen wij achter op onze mails. Graag telefonisch contact met ons opnemen. Onze excuses voor het ongemak!

De kerstboom mist nog

Versieringen hadden we snel ontvangen, maar helaas de kerstboom niet.De kerstboom wordt helaas later verstuurd. Dit wordt niet aangegeven in de mail.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
De kerstboom is naar je onderweg! Excuus voor de vertraging. Het feest kan bijna beginnen ;)
Vorige week woensdag zou de bestelling verstuurd worden, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen....en de kerstboom staat al op.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
De levertijden zijn op dit moment afwijkend dan normaal. Dit heeft te maken met de drukte. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen u ook telefonisch te woord staan om samen naar de actuele status te kijken.
WV
wil v.
Delfstrahuizen
mij sturen wat ik besteld had ,er zaten gen sterretjes in de witte slinger en er waren sterren niet wit maar doorzichtig
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat vinden wij vervelend om te horen, uiteraard willen wij dit samen met je oplossen. Zou je contact met ons kunnen opnemen?
18 nov 2023
De spullen die ik heb besteld zijn prachtig... Alleen jammer dat er een paar glazen kerstballen kapot zijn aangekomen
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat vinden wij heel vervelend om te lezen. Dit willen wij uiteraard samen met je oplossen! Kan je even contact met ons opnemen? Het mag per e-mail of telefonisch!
1/2 werkdagen beloofd, maar niet geleverd. Hierdoor heb ik het cadeau voor iemand niet op tijd gekregen. Erg jammer
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Als team doen wij ons uiterst best om alles goed te verwerken, met de drukte lukt dat helaas niet altijd. Onze oprechte excuses, wij zijn vandaag telefonisch bereikbaar om samen te kijken waar het pakketje zit.
Kerstboom gebroken aangekomen,contact genomen met customerservice ….blijft stil aan de overkant
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat vinden wij vervelend om te horen, wij willen dit graag netjes met u oplossen. Wij zijn vandaag telefonisch te bereiken tot 17:00 uur.

Bestelling laat best lang op zich…

Bestelling laat best lang op zich wachten
17 dec 2023
Helaas hebben wij op dit moment vertraging met de levering. Onze excuses voor het ongemak.

Te lange levertijd

Snellere verzending. Duurde nu een week!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Excuses voor de vertraging, fijn dat alles goed terecht is. Wij wensen jou veel plezier je aankoop.