It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

5 apr 2023
ik ben helemaal tevreden over mijn bestelling. ik had wat negatieve berichten gelezen, maar lette daarbij ook op de datum; het is natuurlijk gemakkelijk om medio december kerstspul te bestellen en dan te verwachten dat het de dag erna in huis is. ik ben zeeeeer tevreden over de zorg welke aan het inpakken is besteedt. leuke, mooie ballen (als je ze zo mag noemen). geleverd in een dag of drie. voor sommige mensen natuurlijk een no-go, maar als je dan even bedenkt dat men elk ornament met de hand in doosjes heeft moeten inpakken met bubble-wrap of papier, het mag gezegd worden: alle glazen ornamenten zijn heelhuids aangekomen, en nu maar wachten tot december. Bravo, ga zo door!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

TT
Tata T.
Drechtsteden
6 jan 2024

Top ingepakt 👍 Leveringstatus kan beter!

Alles was perfect ingepakt! Alleen was het heel vervelend dat je geen track & trace krijgt of op de hoogte wordt gehouden van de levering. Ze stonden ineens aan de deur en toevallig was ik nog net thuis. Dit kan beter in deze tijden van de digitale wereld.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor je feedback, daar zijn we blij mee! Wat jammer dat geen tracking hebt gekregen, dat is wel gebruikelijk bij ons, zodra een pakketje het magazijn verlaat krijg je een Tracking om het te kunnen volgen. Sorry voor het ongemak en gelukkig dat het goed is gekomen!
Mooie produkten en vrij snel geleverd Het mag wel anders verpakt worden. Ten 1e het zat in een belachelijke grote doos wat niet nodig was. Ten 2e de produkten zelf waren niet goed verpakt. Ze lagen los en zonder zakje of wat anders in de doos.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend dat het met het inpakken niet helemaal goed is gegaan, gelukkig zijn ze wel onbeschaidigd aangekomen. Dank je voor je feedback!
Ik heb “bijna” alle producten in goede staat ontvangen, op 2 kerstballen champagne met luipaardprint na, die heb ik gebroken ontvangen. Ik heb daarover n mail gestuurd maar helaas (nog) geen bericht terug ontvangen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi, je hebt ons de 10e een mail gestuurd en mijn collega heeft je de 11e direct geantwoord. De 16e reageerde je op deze mail. Gelukkig hebben we het daarna direct goed voor je kunnen oplossen.
AV
21 jan 2024

Handig dienblad met magnetische kaarsenhouders

Voor vele doeleinden te gebruiken zoals in mijn geval gewoon voor de sier, gebruikmakend van het magnetisme. Zoals op de foto te zien is.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Oh ja dit kan natuurlijk ook nog, haha mooi om te zien! Dank je voor de 4 sterren!
De artikelen waren goed ingepakt, maar 1 eekhoorn was stuk ( dennenappel zat niet aan de pootjes van de eekhoorn )
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hii, dat is jammer zeg en zeker niet de bedoeling! Heb je ons gemaild zodat we dit voor je kunnen oplossen? We zien je mail graag tegemoet.
Snelle en nette levering, helaas waren alleen de lampjes stuk in de boom
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi, das jammer zeg! Heb je ons een mail gestuurd om het voor je op te lossen?
14 jan 2024
Snelle levering - mooi product - goede Prijs/kwaliteitverhouding
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn om te lezen, dank je voor deze review!
Veel keuze en vriendelijke medewerkers
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat leuk om te lezen, dank je voor je complimenten. Hier doen we het voor!
Ziet er goed uit en correct verpakt
Toppie!
Snelle en verzorgde verzending
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze sterren! Wat kunnen we doen om er nog een ster bij te verdienen?
31 dec 2023
Toppie!
Top, dank je!
dank je!
artikel besteld en snel verstuurd maar niet aangekomen. Bezorger DPD beweerde dat ik het pakje had ontvangen en ook nog voor ontvangst getekend had. Dit was niet waar. Gebeld met jullie en jullie hebben direct een nieuw exemplaar verstuurd die ik de volgende dag wel heb ontvangen. Gebeld dat ik hem ontvangen had en wat ik moest doen als eventueel het 1e pakje ook nog binnen zou komen. Mocht ik houden. Dat is fijn, dan heb ik een reserve. Maar het zou misschien handig zijn als jullie een andere betrouwbare vervoerder kunnen contracteren.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dankjewel voor je complimenten! Veel plezier ervan :).

Mooie ornamenten

Mooie speciale glazen ballen, had wel bij 1 dat het ijzeren “kapje” waar hij aanhangt niet goed over het uiteinde van de bal paste en dus helemaal schuin zit(er zit een glazen druppel waar hij niet goed over heen past). Maar de bal blijft er wel goed aan hangen, dus in de boom zie je er niks van dat hij schuin hangt. Ook de verpakking waarin het gestuurd is was mooi stevig en goed ingepakt, dus alle glazen ballen zijn goed overgekomen.
17 dec 2023
Leuk en creatief opgelost! Fijne kerst :)

Blij mee!

Alles was goed verpakt en is in goede kwaliteit aangekomen. We hadden een flinke selectie aan kerstballen besteld, helaas ontbreekt er één. Verder heel tevreden!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen! Zou je ons hierover kunnen mailen? Wij willen dit netjes met je oplossen!

Blij met m’n aankoop!

Ze verzending duurde langer dan gehoopt en en zat een kleine beschadiging op 1 van de ballen. Daarom wel één sterretje minder, maar verder erg tevreden over de kwaliteit van de producten. Ook kwam het precies overeen met wat online afgebeeld stond, en vaak is dat niet zo met kleuren. Ben blij met m’n aankoop!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn dat u voor een groot deel tevreden bent met de bestelling. U kunt ons gerust een foto sturen van de beschadigde kerstbal. Dan helpen wij jou graag verder! :)
Heel blij met de mooie kerstballen en verlichting. De website vind ik niet altijd makkelijk omdat het vaak “verspringt” als je een item nader hebt bekeken en je daarna steeds weer opnieuw moet zoeken naar de pagina waar je was. Ik gebruikte een laptop.
Mijn ervaring is goed ondanks de vele negatieve reviews. 4 sterren ipv 5 omdat geen enkele indicatie wordt gegeven van de verwachte levertijd. De geleverde producten zijn mooi en onbeschadigd en ik ben er tevreden over.
17 dec 2023
Toppie, veel plezier ervan!

Makkelijk en overzichtelijk

Op telefoon geeft de site steeds aan dat sessie verlopen is, maar items komen wel in winkelmandje. Je kan ook gewoon afrekenen. De terugkomende melding is alleen irritant tijdens het shoppen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt dat je ons hierover meldt! Wij nemen dit intern mee en lossen dit voor de volgende keer op. Wij wensen jou een vrolijk kerstfeest! :)