Voipshop.nl- Logo - Beoordelingen

Voipshop.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2019
Voipshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Het email contact met Rafik, proberen een oplossing te bedenken voor een probleem wat achteraf een hardware fout bleek te zijn. na vervanging van de hardware probleem opgelost. nadien nog een mail, mochten er problemen zijn, neem gerust contact op. GROTE PLUIM voor Rafik en de Voipshop.

15 aug 2023
De levering was goed en de communicatie over de levering was helder. Maar voor ik ging bestellen heb ik telefonisch contact gehad om te vragen of mijn huidige dect telefoons compatible zouden zijn. Dit was niet het geval. Daarom meer handsets aangeschaft. Nu blijken de oude handsets wel te werken en ben ik dus feitelijk niet goed voorgelicht.

Beoordelingen voor Voipshop.nl

Antwoord van Voipshop.nl
Graag komen wij in contact met u, om te kijken hoe we kunnen verbeteren op de levering en service