kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden727 beoordelingen in totaal

ongeldig

kwsseuren.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij kwsseuren.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jun 2023
Van verzending tot ontvangst van de accu is het duidelijk wat er gedaan. wordt en wat de kosten zijn. In mijn geval is het Batterij Management Systeem defect , een probleem wat bij Bosch powerpack fiets accu's vaker voorkomt. De accu is doorgemeten en je krijgt een berichtje wat de status is van je accu en of je die wil laten repareren. In mijn geval is het BMS vernieuwd. Na betlaling van de kosten is de accu weer naar mij opgestuurd. In een woord ik ben superblij dat de reparatie is uitgevoerd tegen redelijke kosten en dat ik geen nieuwe accu bij de fietsenmaker heb gekocht.

15 jul 2023
Accu aangeboden voor revisie en daarbij voor maximale capaciteit gekozen. Dit bleek echter nauw te passen (waar ik overigens al voor had gewaarschuwd). Dit leidde tot veel heen en weer sturen en uiteindelijk zelf het probleem opgelost. Hierbij de cassette moeten openen. Aan het einde van de garantieperiode raakte de accu defect. Heeft nog veel overtuigenskracht gekost om dit onder garantie te laten repareren, aangezien ik de accu zelf had geopend (omdat KWS niet in staat bleek te handelen om mijn klacht). Ik had overigens al eerder een accu laten upgraden. Deze past met moeite, maar functioneert al enkele jaren probleemloos. Kortom, als alles goed loopt krijg je een prima product, tegen een acceptabele prijs en met aanvaardbare doorlooptijden. Als er een kink in de kabel komt, kan het frustrerend worden en wordt je aanvankelijk getrakteerd op een zeer stugge, formele houding vanuit de klantenservice.

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters