kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

6591DS Gennep
KWS Seuren

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

251 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

Op gebied van snelle dienst ben ik zeer tevreden , maar ik had verwacht dat ik na de revisie terug minstens 100 km zou kunnen rijden op stand Ecco ( stand 1) , en dat is jammer genoeg niet , ik heb maar 60 km kunnen doen, ik had dat laten verstaan maar werd niet begrepen op whats app er werd gevraag "welke capaciteit " ik wou dus zei ik 36 en dacht dat ik dan minstens 100 km kon rijden , jammer heel jammer Freddy

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Goede levering, het apparaat voldoet aan de verwachting
de perfecte uitleg en perfecte afwerking van de vraag
Het opsturen gaat gemakkelijk en goede service
Prima geregeld, met duidelijke instructies.
De duidelijke communicatie was leuk.
snelle en correcte communicatie.
Alles op tijd, netjes verzorgd.
wat ze zeggen doen ze ook
Goede snelle service.
De batterij + oplader verzonden, laad niet meer op. Na 1 week telefoon ontvangen van KWS Seuren met de melding dat de batterij nog in orde is, maar de printplaat is defect . Kostprijs 165 €. Het verschil van 210 € wordt teruggeboekt naar mijn rekening. Na 18 dagen is de batterij + lader me terug aan huis aangeboden. Naar mijn mening is dit een uitstekende service, zeker het telefonisch contact waar men van mening was dat de batterij nog voldoende vermogen heeft (- 14%) en het dus ook onnodig was om deze te vervangen.
Na een teleurstellende reactie van de originele Gazelle dealer in onze stad, welke ons liet weten dat hij alleen originele Gazelle onderdelen ( accu ) te behandelen en nu niets voor ons konden doen. Bij KWS Seuren zijn wij vriendelijk ontvangen. Zij hebben ons perfect geholpen en de fiets is weer top. Wat een fijn bedrijf en wat een aardige mensen !
van Luc o.
geen lange wachttijden meer, etiket op de batterij met datum en vermogen, gratis verzending, correcte garantie behandeling, als de klanten niet zagen is het omdat het goed is zeker. doe zo voort!
Société très sérieuse que je vais recommander. Dommage le prospectus reçu après révision de la batterie pas en francais.