kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
 Bij kwsseuren.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 mrt. 2022
Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

17 mei 2022
Na vele telefoontjes te hebben gepleegd en 5 weken wachten ,werd de fiets accu eindelijk gemaakt ,kreeg iedere keer te horen dat hij nog in de werkplaats lag en nog niets mee gedaan was ,de telefoniste was erg vriendelijk en ging er achter aan ,na 5 weken gewacht te hebben en steeds de bus moest nemen naar mijn werk kwam de accu eindelijk aan en hij doet het geweldig goed ,daar ben ik tevreden over ,maar de afspraak was dat ik hem na 8 werkdagen weer terug zou krijgen en dat is niet gelukt ,en ben daar nog steeds boos over ,koste mij toch veel geld ,ook voor de bus

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Goede en vlotte service. Perfecte revisie van de batterij aan een faire prijs.
Best tevreden met de algehele afhandeling. Als ik al een min puntje zou moeten geven dan zou ik als ik KWS was proberen de levertijd nog wat te verkorten. Drie week is best lang voor een klant. Ik heb geen reserve accu's dus de klant zit dan drie week op de fiets zonder ondersteuning als dat al mogelijk is. Verder loopt het inloggen op de website als bedrijf niet lekker. Het hangt een beetje af waar je op de website kiest voor inloggen of het lukt.

van E L.
ondanks dat het bestelde item op zich liet wachten werd ik zowel met vragen via de mail als telefonisch goed en netjes geholpen.
Heb eens eerder een accu bij ze besteld, die was veel compacter dan het vernieuwde model, dat is wel jammer, dat hadden ze niet moeten veranderen. Service verder goed en verzending ook.
Zijn altijd vriendelijk. Het is alleen heel erg verschillend hoelang de accu wegblijft. De ene keer heb je hem binnen 2 weken terug en de volgende accu bleef ruim 5 weken weg, maar verder echt super!
23 jan. 2023
9 jan. 2023
Alles klopte
6 jan. 2023
Ze waren snel en erg behulpzaam!
29 dec. 2022
prima service en communicatie
9 dec. 2022
6 dec. 2022
6 dec. 2022
Bin eigendlich sehr zufrieden.DANKE!!!
2 dec. 2022
1 dec. 2022
Handelen zeer correct en weten de kennen van het woord garantie. Zeer correct bedrijf
23 nov. 2022
Mijn 2de batterij laten herstellen en reviseren, werkt allemaal prima. Als je een vraag hebt krijg je onmiddelijk antwoord en word goed geïnformeerd , goede service!
23 nov. 2022
Ontzettende goede service