kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
 Bij kwsseuren.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 mrt. 2022
Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

17 mei 2022
Na vele telefoontjes te hebben gepleegd en 5 weken wachten ,werd de fiets accu eindelijk gemaakt ,kreeg iedere keer te horen dat hij nog in de werkplaats lag en nog niets mee gedaan was ,de telefoniste was erg vriendelijk en ging er achter aan ,na 5 weken gewacht te hebben en steeds de bus moest nemen naar mijn werk kwam de accu eindelijk aan en hij doet het geweldig goed ,daar ben ik tevreden over ,maar de afspraak was dat ik hem na 8 werkdagen weer terug zou krijgen en dat is niet gelukt ,en ben daar nog steeds boos over ,koste mij toch veel geld ,ook voor de bus

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

17 mei 2022
9 aug. 2022

Na 3 x tel contact waarbij telkens vermeld wordt ik bel u terug om u te laten weten de stand van zaken wat betreft de verdwenen display die ik bij de batterij en de oplader had mee opgestuurd (zie bijlage document dat bij de opgestuurde stukken is mee ingepakt in het pakket Wat betreft de opgeladen batterij kan ik geen mening geven doordat ik deze display nodig heb om de fiets te gebruiken en dan pas kan zien of mijn batterij wel degelijk terug goed is waarvan ik wel vermoed dat deze oké is Wat betreft verbeteren van de service zou ik zeggen Zeg niet dat jullie terug bellen en het niet doen ook al hebben jullie geen goed nieuws zo dat de mensen dan weten dat ze moeten zoeken naar andere oplossingen Mvg
1 jun. 2022

Ik heb een pakje gestuurd naar KWSSeuren, is nooit aangekomen.
8 jun. 2022
Ik heb nog niets
Antwoord van kwsseuren.nl
22 jun. 2022
Ik zie dat u de accu inmiddels hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, KWS Seuren.