imaginjewels.com/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor imaginjewels.com/nl

4.41 / 5.00

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Wat andere klanten zeggen over imaginjewels.com/nl

Alles vlot verlopen

mijn armbandje was afgebroken dus kreeg ik een cadeaubon in de plaats. Deze kon ik niet online inleveren maar na een mailtje werd dit in orde gemaakt. Super snelle reactie en levering van het nieuwe armbandje. Bedankt

goede service Enkel jammer dat net voor de kerst reeds alles uitverkocht is Leuke marketingtruc maar frustrerend voor diegene die al iets petto heeft .

Ik ging in Amsterdam naar de winkel daar kon de dame niet graveren. Dus bestelde ik maar het gewenste juweeltje om thuis te laten leveren. Na 2 dagen te dragen voelde ik aan mijn ketting en was het bedeltje weg. Zeer slechte kwaliteit. Ik probeer constant de zaak te contacteren maar niemand reageert hierop. WEGGESMETEN GELD

Heel snelle levering. Mooi verpakt voor de feestdagen

Snelle verzending

ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en die is nog steeds niet aangekomen

Dure winkel maar goede service

Excellente livraison

alles liep perfect. De bestelling en de levering.

I am really happy about the quality of the products. However I didn’t notice that there sell by one... but really nice brand and collection.

ik heb 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. Eentje heb ik al ontvangen. De andere bestelling (co-heart) blijkt ineens uit voorraad te zijn, terwijl ik deze melding niet kreeg op jullie website. Anders had ik niet besteld. Ik heb deze dringend nodig voor een gelegenheid.

De ring is exact hoe ik het mij voorgesteld had, heel fijn en elegant Van de levering heb ik niets te klagen, die verliep vlot. Dus ik ben zeer tevreden en hoop in de toekomst nog eens te bestellen bij jullie.

Beste Mijn bestelling klopt niet. Ik heb één verkeerde oorbel geleverd gekregen en aan de andere oorbel mist er een steentje. Kan hier een oplossing voor gevonden worden? Mvg

Alles is altijd perfect en mooi op tijd geleverd

zeer professioneel afgehandeld

Top service

Mooi verpakt, zorgvuldig, snel geleverd

Toller Schmuck Jederzeit wieder:-)

Service en product zelf heel goed. Ik had gewoon iets mooiere verpakking verwacht.