imaginjewels.com/nlBeoordelingen

Gilles van Gestel

Beoordelingen voor imaginjewels.com/nl

4.30/5.00

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

mijn armbandje was afgebroken dus kreeg ik een cadeaubon in de plaats. Deze kon ik niet online inleveren maar na een mailtje werd dit in orde gemaakt. Super snelle reactie en levering van het nieuwe armbandje. Bedankt!
Verder lezen

Ik ging in Amsterdam naar de winkel daar kon de dame niet graveren. Dus bestelde ik maar het gewenste juweeltje om thuis te laten leveren. Na 2 dagen te dragen voelde ik aan mijn ketting en was het bedeltje weg. Zeer slechte kwaliteit. Ik probeer constant de zaak te contacteren maar niemand reageert hierop. WEGGESMETEN GELD!

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over imaginjewels.com/nl

Beoordeling
 Sorteren relevantie
Heel snelle levering en snelle klantenservice
Toller Schmuck, behält seine goldene Farbe trotz intensiven Tragens. Immer wieder gerne:-)
Mooie website en snelle correcte levering
mooie verpakking snelle service
Snelle en correcte levering
De zeer snelle en correcte service, ook als er een probleem opduikt.
Mooi verpakt
Stipte, correcte en veilige levering.
Fijne webshop met een snelle levering!
De ring is exact hoe ik het mij voorgesteld had, heel fijn en elegant Van de levering heb ik niets te klagen, die verliep vlot. Dus ik ben zeer tevreden en hoop in de toekomst nog eens te bestellen bij jullie.
De levering is vlot verlopen ondanks deze moeilijke tijden. Op de website staat echter nergens melding van formaat van de juwelen, dat is jammer want wat ik kocht is eigenlijk te klein!
goede service ! Enkel jammer dat net voor de kerst reeds alles uitverkocht is ! Leuke marketingtruc maar frustrerend voor diegene die al iets petto heeft .
I am really happy about the quality of the products. However I didn’t notice that there sell by one... but really nice brand and collection.
Bestelling vlot afgehandeld en levering was na 3 dagen al in orde! Tip top!
Heel snelle levering. Mooi verpakt voor de feestdagen!
alles liep perfect. De bestelling en de levering.
Alles is altijd perfect en mooi op tijd geleverd
Mooie armbandjes. Ben enorm blij