chesterfieldbags.com/nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.316 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2016
chesterfieldbags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Mooie tas en netjies verpakt. Helaas zag ik pas later dat als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt, je gratis producten kunt krijgen om je leer te verzorgen. Toen ik zo'n groot bedrag uitgaf, had ik die optie nooit gehad. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik heb de wax apart besteld en moest betalen. Ik wil nog steeds een kleine pop up portemonnee bestellen voor pasjes en contant geld, en hoop daar een beetje korting te krijgen.

26 dec 2023
Jammer genoeg hebben jullie mij het verkeerde pakket afgeleverd. Met de feestdagen komt dit erg slecht uit. Mochten jullie de klantendienst toegankelijker maken zou dit al makkelijker op te lossen zijn. Vriendelijke groet, Sacha Maes

Beoordelingen voor chesterfieldbags.com/nl

Snelle levering snelle verwerking van de retourzending
Super mooie tas, goede kwaliteit, snelle levering.
10 feb 2024
Snelle levering en ook snelle terugbetaling
snelle levering. mooi gerieflijk
Top bedrijf! Geweldige service!
Goede en snelle service 👍🏼
3 feb 2024
de Kwaliteit

Extra aandacht

Mooie spullen verdienen wat extra aandacht. Dat hebben jullie goed begrepen.
Snelle service en levering
1 jan 2024
Goede en snelle levering
25 aug 2023
13 mei 2023
Mijn handtas (Rugzakmodel) was heel vlug geleverd. Netjes verpakt, verzonden in een mooie stevige stoffen zak met aantrekkoord om de tas te beschermen. Ziet eruit zoals beschreven. Prachtige ruime rugzak en heel mooi leder. Ben supper blij met mijn aankoop. Een typ, kan goed gedragen worden door zowel een dame als man. Toppertje uit het grote gamma. Er zijn er nog hele mooie 👍💖
Heel mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Super verpakt (in een mooie hoes en logo inpak papier tesamen in een degelijke doos). Tevens snelle levering met track and trace. Niet mijn eerste bestelling; zij leveren top kwaliteit met goede prijzen. Echt een fijn, betrouwbaar bedrijf.
10 jun 2023
Ik vond het lastig om het formaat en de mogelijke inhoud van de tas te bepalen. Als daar iets op gevonden kan worden, zou dat fijn zijn. Wellicht een soort afbeelding met dit is 20 liter hierin past: 3 maal broek eenmaal shirt, bladiebla
31 okt 2023

Keurige snelle afhandeling, mooi product

Keurige snelle afhandeling. Netjes verpakt, bijna een cadeautje om uit te pakken. De tas zelf is ook van goede kwaliteit: prettig leer en mooi afgewerkt. Wel iets kleiner dan verwacht en even getwijfeld voor de grotere maat.
GD
Gerard D.
Dirksland
11 okt 2023
Super bedrijf. Ik had een product besteld wat helaas niet het gewenste formaat had. Direct terug kunnen sturen, andere dag wel het goede product en na twee dagen al het geld teruggestort.
22 jun 2023

Heel blij mee!

Goed dat er snel contact kan worden opgenomen. Erg vriendelijk geholpen bij mijn vragen en uiteindelijk de juiste keuze kunnen maken! Blij met mijn aankoop!