chesterfieldbags.com/nl

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.316 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2016
chesterfieldbags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Mooie tas en netjies verpakt. Helaas zag ik pas later dat als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt, je gratis producten kunt krijgen om je leer te verzorgen. Toen ik zo'n groot bedrag uitgaf, had ik die optie nooit gehad. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik heb de wax apart besteld en moest betalen. Ik wil nog steeds een kleine pop up portemonnee bestellen voor pasjes en contant geld, en hoop daar een beetje korting te krijgen.

26 dec 2023
Jammer genoeg hebben jullie mij het verkeerde pakket afgeleverd. Met de feestdagen komt dit erg slecht uit. Mochten jullie de klantendienst toegankelijker maken zou dit al makkelijker op te lossen zijn. Vriendelijke groet, Sacha Maes

Beoordelingen voor chesterfieldbags.com/nl

Ik had snel de spullen in huis. Wat een mooie kwaliteit. De cadeaudoos ziet er super mooi uit. Heel blij met deze aankoop.
HM
Helena M.
Vlaardingen The Netherlands
6 jun 2023
Mooie kwaliteit tassen. Perfect op elkaar afgestemd. Voor elke gelegenheid wel een bijpassende tas. Snelle levering.
26 sep 2023
Mooi leer Kwaliteit tas, leuk met 2 soorten hengsels. Dus zowel als handtas als schoudertas te kunnen dragen.
23 sep 2023

Happy all around

Speedy delivery, quality products, detailed product descriptions (especially for the leather care items)
17 okt 2023
De hulp om mijn pakket dat door dpd bezorgd zou worden, maar wat helemaal fout ging, weer te lokaliseren

Goede webshop

Goede ervaring met deze winkel. Goede kwaliteit en niet te duur. Snelle levering. Ik ben tevreden
CS
Cora S.
Den Helder
16 mei 2023

Zeer tevreden klant

Zeer snel bezorgd en keurig netjes ingepakt . Een mooie, kleine handtas van goede kwaliteit.
3 aug 2023
levering prima - de website vind ik minder goed werken, had problemen voor de betaling???
10 nov 2023
Mooi leer, goeie kwaliteit en de verpakking bij verzending is chique. Erg tevreden
FV
Franziska v.
Veghel - Nierderlanden
15 sep 2023

De retournering en / bestelling

De retournering en de daarop volgende nieuwe bestelling zijn perfect afgehandeld.
29 jun 2023
Ziet er allemaal keurig uit, het produkt maar ook hoe het verzorgd verstuurd is
13 okt 2023
Keurige levering. Maar het tasje was niet wat ik verwacht had. Echt te klein.
27 aug 2023
Prijs/kwaliteit is uitstekend, mooi verpakt. Snelle levering en communicatie
22 mei 2023
Mooie collectie, snelle levering, alles keurig en betrouwbaar afgehandeld.
Bericht dat de tas weer besteld kon worden en snelle levering daarna
5 jul 2023

Super

I recommend this brand. Professional service and beautiful products.
MP
Monica P.
Amstelveen
15 mei 2023
Snelle levering. Mooi verpakt. Mooi product. Ik ben zeer tevreden.
26 jun 2023
Snelle en nette bezorging. Keurig in gepakt en snel geleverd
27 jun 2023
Kwalitatief goede tas, snelle levering, deugdelijk verpakt.
MP
Goede klantenservice, snelle levering en mooie producten.