chesterfieldbags.com/nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.316 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2016
chesterfieldbags.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Mooie tas en netjies verpakt. Helaas zag ik pas later dat als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt, je gratis producten kunt krijgen om je leer te verzorgen. Toen ik zo'n groot bedrag uitgaf, had ik die optie nooit gehad. Ik ben dus een beetje teleurgesteld. Ik heb de wax apart besteld en moest betalen. Ik wil nog steeds een kleine pop up portemonnee bestellen voor pasjes en contant geld, en hoop daar een beetje korting te krijgen.

26 dec 2023
Jammer genoeg hebben jullie mij het verkeerde pakket afgeleverd. Met de feestdagen komt dit erg slecht uit. Mochten jullie de klantendienst toegankelijker maken zou dit al makkelijker op te lossen zijn. Vriendelijke groet, Sacha Maes

Beoordelingen voor chesterfieldbags.com/nl

Goede communicatie met bedrijf. Fijne klantenservice. Vriendelijk. Alleen vervoersbedrijf DPD is niet prettig, wel met bezorgen netjes, maar je kunt geen depot aangeven. Kan al 2 keer niet ivm route. Lastig als je vaak niet thuis bent.
De tas is precies zoals op de website. Erg mooi tasje, heel luxe leer zoals gewend bij tassen van dit merk. Levering was supersnel, voor Pasen besteld en de dag na Pasen bezorgd!
Ik had snel de spullen in huis. Wat een mooie kwaliteit. De cadeaudoos ziet er super mooi uit. Heel blij met deze aankoop.

Top !

Snelle service en levering. Produkt netjes en luxueus ingepakt. Kwaliteit is top !
20 mrt 2024

Mooi product

Levering volgens afspraak en producten zijn conform de beschrijving.
Gewoon precies naar mijn verwachting. Netjes bezorgd!!!!
23 mrt 2024
Heerlijke tassen lekker leer ik wil geen andere meer
NL
Nancy L.
Gelinden
leuke produkten, niet al te duur.
perfect
VH
30 mrt 2024
MV
23 mrt 2024
Iets duidelijkere foto's op website om te zien hoe binnenkant van rugzak eruit ziet.
AG
Agnes G.
Galmaarden
18 feb 2024
Alles dik in orde ! En super schoudertas , juist naar mijn wens !!!
Mooi en ruim assortiment. Goed advies en snelle levering
Kleuren zijn mooi! Fijn die aparte vakjes.