www.allspares.nl- Logo - Beoordelingen

www.allspares.nl

237 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.147 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2018
www.allspares.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.allspares.nl

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Op 2 maart 2024 een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Tot nu toe ook geen reactie gekregen via de klantendienst waar ik de vraag gesteld had wanneer ik mijn bestelling zou kunnen ontvangen.
Antwoord van www.allspares.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
magazijn verbeteren kijken wat er geleverd moet worden , verkeerde artikelen gepakt en geleverd .dit zijn altijd weer vervelende situaties en kosten tijd en geld en irritaties .
Antwoord van www.allspares.nl
Ontving niet de bestelde hoeveelheid, hun gebeld en ze zouden het naturen, dit moet nog gebeuren, dus ben benieuwd wanneer ik iets hoor
Antwoord van www.allspares.nl
Uitstekende klanterservice. In de verpakking zat 1 kapot koolstof filter. Niet zo kapot dat ie niet meer bruikbaar was, kostte me alleen wat extra zwarte vingers. Toch maar wel gereclameerd omdat de verpakking wel onieuw gesealed was, er was m.i. al wel iets mee aan de hand. Kreeg snel reactie en direct ernaa een gratis set filters opgestuurd. Hulde aan All-Spares. Ik bestel de volgende keer weer bij jullie
Alles wat je nodig hebt voor je koffiemachine, (Amerikaanse) koelkast, etc... Prima kwaliteit eigen merk onderdelen en schoonmaakmiddelen. Koop hier al jaren waterfilters, antikalk tabletten en (koffie) reiniging tabletjes. Nul problemen bij gebruik van AllSpares onderdelen.
Reageren op mijn vraag wat het verschil is tussen originele koolstoffilter en jullie kopie Er is dus duidelijk verschil Vanwege de prijs kopie gekocht Nu afwachten hoe lang product meegaat
SB
Sabdra B.
Den Haag

Redelijk prijs voor een goed produkt

Wij hebben (huismerk) metalen filters voor de afzuigkap gekocht en ze passen goed. Produkt is in goede orde door ons ontvangen.
Behalve mijn vraag over kwaliteit copie niet beantwoorden is alles goed verlopen Ik wacht nu het verschil wel af
21 jan 2024
Snelle levering en goede prijskwaliteit verhouding (van het huismerk)
de accurate afhandeling. geen verbetering nodig
Scherpe prijs en snelle levering.
27 jan 2024
Correcte en tijdige levering.
de snelheid van uitvoering.
28 jan 2024
Gebruiksaanwijzing bijvoegen
Snelle en simpele service
11 feb 2024
Filter voor de bora pure
10 feb 2024
Snelle levering.