www.allspares.nl- Logo - Beoordelingen

www.allspares.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2018
www.allspares.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.allspares.nl

31 dec 2023
Goedkoop en snelle levering.
Snel en correct geleverd.
13 jan 2024
21 jan 2024
14 jan 2024
7 jan 2024
1 jan 2024

allerlei fout gelopen nog geen oplossing

allerlei fout gelopen en nog steeds gen oplossing
Antwoord van www.allspares.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
28 aug 2023

hulp bij keuze koolstoffilter afzuigkap

Onwetend over het feit dat AllSpares geen fysieke winkel is, maar alleen een webwinkel, zijn wij naar Zeist gegaan op het in de website vermelde adres. Daar aangekomen bleek dat daar geen magazijn aanwezig was. Een aardige dame nodigde ons uit om binnen bij de klantenservice ons verhaal te doen. Zij regelde dat een collega samen met ons het juiste type filter heeft opgezocht en voor ons besteld. De volgende dag is de bestelling al bij ons thuisbezorgd. Hulde voor deze uitstekende service. Paul van Luijn, Maarssen
29 aug 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen de bestelling goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
AS
anna s.
eindhoven
3 jun 2023
2016 luchtreiniger gekocht 4 x filters verversd toen kwam covid en was filter niet meer verkrijgbaar philips op aangesproken maar geen reactie 2 jaar geen schon filtergenot en toen kwam allspares met filters koop nu telkens een voorraad zo dat we optimaal gebruik maken van de luchtzuivering. Dank daarvoor zat maar een paar dage n tussen voor de levering en de korting is ook niet verkeerd toppie. Geen gebruik gemaakt voor de verzekerde vracht. Ga zo door allspares
5 jul 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Top firma .

ALLSPARES liet het mij fijntjes weten dat het tijd werd om onze koolstoffilters terug te bestellen. en idd, de periode om te vervangen was kortbij. Ik bestelde drie stuks en twee dagen later waren ze al op de afgesproken bestemming. Er werd mij dan ook nog 10% vermindering aangeboden en gratis levering. het kon niet beter en correcter verlopen wat mij betreft. Bedankt ALLSPARES .
5 jul 2023

Helemaal super

Via Bol.com bij deze verkoper terecht gekomen. Snelle levering en een stuk goedkoper dan via een andere webshop. Het filter past goed en ik zou hier de volgende keer zeker weer bestellen.
19 sep 2023