www.allspares.nl- Logo - Beoordelingen

www.allspares.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2018
www.allspares.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.allspares.nl

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Op 2 maart 2024 een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen. Tot nu toe ook geen reactie gekregen via de klantendienst waar ik de vraag gesteld had wanneer ik mijn bestelling zou kunnen ontvangen.
Antwoord van www.allspares.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Bestelling geplaatst en een week later de informatie ontvangen dat de levering van mijn waterfilters 4sts.niet met week geleverd zal worden maar medio Mei2024!!!Zo ga je natuurlijk niet om met je cliënt!!!👎🌹🙋‍♂️👎
Antwoord van www.allspares.nl
magazijn verbeteren kijken wat er geleverd moet worden , verkeerde artikelen gepakt en geleverd .dit zijn altijd weer vervelende situaties en kosten tijd en geld en irritaties .
27 jan 2024

Review spam

Blijf maar gespamd worden om een review in te vullen. Dus bij deze
Antwoord van www.allspares.nl

allerlei fout gelopen nog geen oplossing

allerlei fout gelopen en nog steeds gen oplossing
22 mei 2023
foutieve bestelling moet Bosch wasserfilter 438339 zijn
23 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zien in je bestelling dat je Whirlpool waterfilters besteld hebt. We hebben je zojuist een email gestuurd om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam