AllSpares.nl- Logo - Beoordelingen

AllSpares.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.138 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jan 2018
AllSpares.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor AllSpares.nl

27 jan 2024
Antwoord van AllSpares.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Ontving niet de bestelde hoeveelheid, hun gebeld en ze zouden het naturen, dit moet nog gebeuren, dus ben benieuwd wanneer ik iets hoor
Antwoord van AllSpares.nl
JV