De prijzen zijn laag in de sale dus super fijn om te shoppen. Er wordt aangegeven op de website dat de verzending vanwege de sale iets langer duurt. Dat is opzich prima. Maar als je op donderdag een verzendbevestiging krijgt terwijl het pakket nog niet is aangekomen bij PostNL en je het pakket pas op maandag krijgt dan schep je verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden. Dat is het enige minpuntje. Verder alles netjes verpakt en inmiddels de kleding binnengekregen. Waar we erg blij mee zijn!!
Ik heb bijna 2 weken geleden 2 dezelfde pyjama's besteld en er maar 1 ontvangen. Foutje, kan gebeuren. Maar ik kan geen contact krijgen met de klantenservice. Telefonisch word ik weggedrukt, op WhatsApp en e-mail wordt tot op heden niet gereageerd. Ik ben niet snel ontevreden en fouten maken is menselijk, maar een reactie geven of de telefoon opnemen lijkt me niet zoveel moeite. Als ik dan daarna nog een week op mijn product of geld moet wachten, helemaal geen probleem. Maar helemaal niet reageren vind ik echt niet oke. Zo'n grote webshop zonder klantenservice?! Een gemiste kans. Jammer dat ik de slechte recensies niet eerder heb gelezen.
Google gaf een verkeerde postcode van de plek waar we nu tijdelijk zijn. De wijziging meteen na bestelling doorgegeven maar helaas was het al verstuurd. Helaas heeft PostNL het pakket retour gestuurd. Daar kan de website niks aan doen maar wel de afhandeling. Ik hield ze netjes op de hoogte van alles zodat het pakket gauw weer naar ons toegestuurd kon worden. Maar helaas kon dat niet zo. De verwerking van een retour duurt 14 dagen en daar moest ik nog kosten voor betalen. Kosten betalen voor iets wat ik niet eens in handen heb gehad. Ik heb voor veel dingen begrip maar vind deze manier niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 mei 2023
2 pyjama's a 20euro per stuk besteld.er zat er maar 1 in pakket, 2 hadden er ook niet in gepast in het brievenbus doosje.
2x gemaild maar geen reactie.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.