Hippe Mensjes- Logo - Beoordelingen

Hippe MensjesReviews

Hippe Mensjes- Logo - Beoordelingen

Details over Hippe Mensjes

Hippe Mensjes - Beschrijving

Met de ruime collectie baby- en kinderkleding vanaf maat 44 t/m 176 in deze webshop wordt shoppen voor je kind een waar feest. Voorbij zijn de tijden waarin vooral roze en blauw de dienst uitmaakten, want kinderkleding is tegenwoordig hip en modieus, en verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog. Al vanaf de allerkleinste maatjes kun je bovendien je eigen stijl laten zien, zodat je kind er vanaf het eerste begin trendy bij loopt. Of dat nu in een lieve outfit is, een stoere look, of liever stijlvol of sportief. Met de veelzijdige collecties van verschillende bekende kinderkleding merken vind je bij ons alles op één plek. Zo wordt shoppen voor je kind wel heel makkelijk én leuk. Bovendien verzenden wij je bestelling gratis vanaf 19.95 en kunt u met onze zegels voordelig retourneren.
Hippe mensjes
Schubertlaan 16B
7333 CV Apeldoorn
Marco Klomp

Beoordelingen voor Hippe Mensjes

615 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Bestelling geplaatst en toch nog even contact gezocht ivm wat vragen over de bestelling. Ook was de bestelling nog niet binnen.. na 3 werkdagen hebben we contact en wat een vriendelijke man! Helaas was een ding toch niet op voorraad maar we hebben een prima oplossing gevonden! Ik kijk er naar uit om mijn kleine meisje te zien rondlopen in haar nieuwe kleding! Keurig bedrijf echte verkoper!

Na een flinke bestelling duurde het lang voordat ik iets hoorde. Contact gehad met de klantenservice, dit kwam door de drukte. Ok, kan ik begrip voor opbrengen. Toen ineens bericht dat 1 item van de bestelling niet aanwezig was, dat zou gecrediteerd worden. De rest zou wel verzonden worden. Dit was een week geleden. Tot mijn verbazing was dit item gewoon op de website in de winkelmand te plaatsen (nu nog steeds zelfs) ... heb tig keer geprobeerd hierover contact te krijgen, maar de telefoon wordt niet opgenomen, ook niet teruggebeld na inspreken voicemail, en geen reactie op emails. Dit missende broekje was precies voor een tweeling, dus heel vervelend. De rest is inmiddels ontvangen en oké, daar wil ik verder niks kwaad over zeggen. Maar dat je nadat je om opheldering vraagt aan de klantenservice totaal genegeerd wordt en op geen enkele manier enige reactie ontvangt vind ik ronduit schandalig. Zo ga je niet met klanten om. Inmiddels heb ik me meer verdiept in de reviews, en dit schijnt hier nogal gebruikelijk te zijn. Hippe Mensjes, ik zou zeggen als je niet wil dat je klanten weg gaan blijven: doe hier iets aan! Klanten SERVICE.... het woord zegt het toch al?

Beoordelingen voor Hippe Mensjes

Nou had een broekje besteld en meteen mail gestuurd gebeld ingesproken op de voicemail dat ik verkeerde had besteld. Ze mailennof bellen jevniet terug. Dit vond ik niet zo netjes
Heel snelle levering . Goed verpakt
Snelle levering en netjes verpakt
Er wordt aangegeven vandaag besteld, morgen in huis. Vrijdag besteld, het is nu dinsdag, nog geen verzendbevestiging oid ontvangen. Klantenservice ook heel erg slecht bereikbaar in het verleden helaas. Ik moet nu dus een bestelling beoordelen die ik nog niet in huis heb, beetje vreemd.
Super leuke kleding en leuke aanbiedingen! Zeer tevreden. Netjes verpakt. Verzending kan sneller. Van de week weer wat besteld en is nu wel snel verzonden. Bedrijf werkt dus aan de verzending en dan maakt het voor mij een 5 sterren. Ik bestel er graag!
Mooie collectie en kortingen! Alleen het verzenden en de klantenservice mag zeker beter!
Gemakkelijke site en n hele snelle levering echt heel fijn !! Zeker n aanrader !!
Betrouwbaar, uitstekende service en voldoet helemaal aan de verwachting
Goede service, snel verzonden en mooie kwaliteit kleding.
Mooie schoenen vallen iets ruim dus maat kleiner gekocht
Na een dag al binnen top
Goed en netjes!
Er wordt erg lang gedaan over het verzenden, ondanks dat op de website een verlate levertijd stond van 1-2 werkdagen duurde het nog een week voordat het verstuurd werd. Verder prima afhandeling als een product niet op voorraad is, en mooie kleertjes toegestuurd gekregen.
Lange levertijd op de site staat binnen een dag verzonden maar nog niet eens verzonden alleen aangemeld bij post NL. Lees veel negatieve verhalen over slechte verzending dus hopelijk krijg ik mijn pakket
1/4 besteld, 6/4 pas verstuurd en het is nu 11/4 maar heb nog steeds geen bestelling binnen. Ik heb al een mail gestuurd, ze contact op instagram maar helaas, nog geen reactie