Headsetwinkel.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

4.61/5.00

445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Headsetwinkel.nl

Zal toch eerst de bestelling moeten ontvangen alvorens ik een beoordeling kan geven.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
Direct na bestelling een mail dat ivm corona de levertijd ipv 1-3 dagen zoals op de site stond, 6 weken werd. Sorry maar corona is er al een poosje en pas de levertijd op je website aan. Geld wel snel teruggestort gekregen, dat is dan wel positief.
Wel beloven en niet leveren
Antwoord van Headsetwinkel.nl
- Opgegeven levertijd: 1-3 dagen. - Vervolgens wordt er gezegd dat wegens Corona het nog wel een maand kan duren een zij graag een alternatief aanbieden. - Het geboden alternatief: Men heeft geen alternatief!
Levering binnen 1-3 werkdagen, nog niet geleverd. Daarop geen beoordeling mogelijk.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Een zeer klein item besteld via de website. Was helaas niet op voorraad. Kreeg 1 dag later een bericht dat het nooit meer leverbaar is. Het geld zou worden terug gestort. Meer dan een week gewacht en nog niets van gezien. Communicatie was wel eerlijk en duidelijk, alleen jammer dat je er dan toch zelf weer achter aan moet.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Ondanks dat de website aangeeft dat het op voorraad was bleek het niet leverbaar te zijn. Moest zelf actie ondernemen om het bedrag terug te krijgen.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Het bestelde product had ten tijde van uw bestelling de status 'Bel voor levertijd'. Dit is ook terug te vinden in uw orderbevestiging. Dit geeft aan dat de levertijd op dat moment onbekend was vanwege de grote vraag naar dit product. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
Op website stond levering op volgende dag. We zijn nu 8 dagen verder en ik heb nog geen levering gezien wel deze tevredenheidsenquete. Zeer teleurgesteld.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen nogmaals contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
Levertijd 1-3 werkdagen. Nu na 6 werkdagen nog niets geleverd. Ga mijn bestelling afmelden/terugsturen. Ben ook tussendoor niet op de hoogte gebracht van wijziging of vertraging.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Nog niets geleverd gekregen. Eergisteren gebeld. Zou teruggebeld worden. Helaas geen telefoon ontvangen. Levertijd zou drie dagen zijn, maar na 8 dagen nog niets ontvangen.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Men biedt producten aan die niet geleverd kunnen worden, en slechte communicatie
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor het plaatsen van uw review. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl