Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

Bestelde iets wat ik toch niet nodig bleek te hebben en afhandeling en creditering gingen supersnel!
Meerdere bestellingen gedaan, altijd super snel geleverd en goedkoper dan ergens anders
Zeer goede service geboden n.a.v. een vraag over een pakketlevering.

Levering volgens belofte.

Alles zoals afgesproken. Prima!
Snelle levering, goed product
9 mrt 2024
Stond aangegeven als “in stock”? Wacht al veertien dagen, zelfs nog geen levertermijn…
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor het plaatsen van je review. Erg vervelende dat de levertijd zo lang is. We nemen contact met je op. Excuses voor het ongemak!
goede service; je krijgt snel een reactie op je vraag of e-mail.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Snelle reactie en levering, meedenkend
GK

Goed geholpen

Goede raad over wat ik nodig had.
Goed gerief en tot service !!!
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring!

Wachtend op terugbetaling

Onduidelijke standaard mail ontvangen van headsetwinkel om meer als het reeds overgemaakte bedrag bij te betalen. Het sprak voor zich dat ik in dat geval opteerde voor een terugbetaling. Wel een bevestiging van headsetwinkel ontvangen van creditering, maar tot hiertoe heb ik dit bedrag nog niet ontvangen op m'n rekening.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. We gaan uitzoeken hoe het precies zit en nemen contact met je op!
Na ruim een week bestelling nog steeds niet ontvangen...
Tot op heden hebben wij niets ontvangen.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor uw review. Balen dat je bestelling nog niet is ontvangen. We zoeken het uit en nemen contact met je op!
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor je review. Jammer te zien dat je niet tevreden bent. We nemen contact met je op!
30 dec 2023
Snel en duidelijk. Prima zoals het is.
Juiste product en snel ontvangst.
27 jan 2024
snelle levering