Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

Mijn bestelleng is niet op tijd geleverd, Ik heb gebeld en toen moest mijn bestelling daar nog binnen komen want hij was niet op voorraad. Ze geven bezorgdienst de schuld ( lekker makkelijk). Daarnaast zijn ze veel duurder dan andere bedrijven , hetzelfde product die ik hier overigens maar geannuleerd heb was achteraf 18 euro goedkoper en werd op de andere dag meteen geleverd
31 okt 2023
Uw product was speciaal voor u ingekocht bij de fabrikant en waren in afwachting op levering. Fijn dat u inmiddels wel een headset heeft mogen vinden
2 aug 2023
Voorinstallatie voldeed niet aan de verwachting en de helpdesk was niet beschikbaar. Dus de installatie verder via onze vaste telefonie-leverancier gedaan.
8 aug 2023
Zeer vervelend om te vernemen dat onze service niet is wat u hoopte. Wij zijn (samen met u) tot een passende oplossing gekomen
26 apr 2023
Bevestiging wordt in 1 a 3 werkdagen afgeleverd, helaas niet op voorraad.
1 mei 2023
Helaas had de fabrikant uw product niet op voorraad en is het later verzonden. Hopelijk bent u wel te vreden met het product welke u nu heeft ontvangen ?
7 nov 2023
product staat leverbaar maar is het niet
7 nov 2023
Het artikel welke u heeft besteld staat op 1-3 dagen, dit was de periode dat de fabrikant het normalieter aan ons kan leveren, echter is daar een flinke vertraging opgekomen en hebben wij u hiervan op de hoogte gesteld. Indien u kosteloos wilt annuleren vernemen wij dit graag van u.
5 sep 2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
5 sep 2023
Uw bestelling gaat vandaag verzonden woorden naar u toe, uitnodiging voor review verloopt via Trusted, hierin hebben wij geen inzicht wanneer dit verzonden wordt naar u toe.