Headsetwinkel.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

4.60/5.00

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Headsetwinkel.nl

In de webshop werd bij het geselecteerde artikel aangegeven dat de levertijd 1 - 3 werkdagen zou bedragen. Uiteindelijk bleek het artikel NIET leverbaar of pas over weken / maanden. Het contact en de afhandeling daarna wel erg professioneel geregeld.
Artikel was op voorraad, maar toen ik besteld had kreeg ik 2 dgn later mail dat het toch niet op voorraad was..
product was niet op voorraad
Kwaliteit geleverde oorkussens viel tegen. Levering via PostNL was uitermate teleurstellend : next-day delivery kan gewoon niet meer
Product besteld wat volgens de website op voorraad was. Volgende dag mail dat het onbekend was wanneer het geleverd zou worden. Kortom het was helemaal niet op voorraad. Bestelling geannuleerd en betaling teruggevraagd. Dit werd snel geregeld dus Service wat dat betreft naar goed gewaardeerd.
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen, maar ben wel netjes geïnformeerd over de leveringsproblemen.
Je n'ai pas été bien conseille par chat lors de l'achat. Le produit n'est pas compatible avec mon oreillette.
Op de site op voorraad, maar na bestelling toch niet op voorraad
levering: Headset was niet voorradig. levertijd meer dan 3 weken. Een alternatief was factor 3 duurder. Product heeft 4 sterren gekregen omdat ik nu deze via andere leverancier wel op tijd heb ontvangen. Service is uitstekend. Response op mijn vragen waren snel.
Product put of stock door Corona, slecht aangegeven in webwinkel, perfect opgelost in communicatie achteraf.
Product bleek niet op voorraad terwijl dit op de website wel aangegeven stond.
Pakketje pas dagen later ontvangen
Ik ben niet blij. Ik heb gechat en gebeld met de headsetwinkel. Gezegd dat het om een callcenter gaat en een headset link doorgestuurd die mijn collega heeft. Nu heb ik de headset toch moeten retourneren omdat onze ICT hem niet kreeg aangesloten. Ik moest ook EUR 7,50 verzendkosten betalen. Ik wil wel een andere headset maar durf er niet weer een te bestellen. Wil eerst mijn geld terug.