Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

9 mrt 2024
Stond aangegeven als “in stock”? Wacht al veertien dagen, zelfs nog geen levertermijn…
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor het plaatsen van je review. Erg vervelende dat de levertijd zo lang is. We nemen contact met je op. Excuses voor het ongemak!
Levering was prima, snel. Maar bel je voor hulp/support dan is het jammer dat de tijd niet wordt genomen om te helpen. Jammer
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor je review. Balen te horen dat je niet goed genoeg geholpen bent, dit is niet de bedoeling. We nemen contact met je op!

Wachtend op terugbetaling

Onduidelijke standaard mail ontvangen van headsetwinkel om meer als het reeds overgemaakte bedrag bij te betalen. Het sprak voor zich dat ik in dat geval opteerde voor een terugbetaling. Wel een bevestiging van headsetwinkel ontvangen van creditering, maar tot hiertoe heb ik dit bedrag nog niet ontvangen op m'n rekening.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. We gaan uitzoeken hoe het precies zit en nemen contact met je op!
Na ruim een week bestelling nog steeds niet ontvangen...
Tot op heden hebben wij niets ontvangen.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor uw review. Balen dat je bestelling nog niet is ontvangen. We zoeken het uit en nemen contact met je op!
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor je review. Jammer te zien dat je niet tevreden bent. We nemen contact met je op!

Leveren headset

Er is een e-mail gestuurd dat de Axitour AXIWI HE-009 niet volgens de afgesproken levertijd te leveren is. En dat het nog niet bekend is wanneer wel. ER is een mogelijkheid tot alternatief aangeboden.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Onze excuses voor het uitstel van de levering van de Axitour AXIWI HE-009. We werken aan een snelle oplossing en informeren je spoedig over de nieuwe levertijd. Bedankt voor je begrip en geduld.

Bestelling gedaan en betaald en niet leverbaar

Bestelling gedaan en betaald, echtewr nu de leverdatum in beeld komt krijg ik een email dat deze producten niet gelverd kunnen worden en dat er een alternatioef zal worden aangeboden. Mijn vraag is dan ook waarom nu pas en wanneer kan ik dit alternatief verwachten?
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Onze excuses voor de slechte ervaring en de onduidelijkheid over de levertijd van je bestelling. We nemen vandaag nog contact met je op om dit probleem op te lossen.

Leverdata kloppen niet op de website

Bestelling moeten annuleren omdat de leverdata 1-3 dagen niet klopt op de website. Er was geen voorraad.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
1-3 dagen houd bij ons in dat de fabrikant het product op voorraad heeft, echter is dit soms uitverkocht en moeten wij wachten op nieuwe productie, dit was in uw geval de uitdaging.
Mijn bestelleng is niet op tijd geleverd, Ik heb gebeld en toen moest mijn bestelling daar nog binnen komen want hij was niet op voorraad. Ze geven bezorgdienst de schuld ( lekker makkelijk). Daarnaast zijn ze veel duurder dan andere bedrijven , hetzelfde product die ik hier overigens maar geannuleerd heb was achteraf 18 euro goedkoper en werd op de andere dag meteen geleverd
31 okt 2023
Uw product was speciaal voor u ingekocht bij de fabrikant en waren in afwachting op levering. Fijn dat u inmiddels wel een headset heeft mogen vinden
5 jul 2023

Steeds communiceren per mail ipv telefoon

Ik moest steeds per mail aangeven wat het probleem was en Ik moest meerdere keren per mail aangeven wat het probleem was en welke stappen ik had gezet. Reden: omdat het te druk was aan de telefoon zei desbetreffende servicedesk medewerker. Echter had ze wel tijd om steeds te mailen terwijl even kort bellen het probleem zo verholpen zou zijn.. Echt niet klant vriendelijk dit
6 jul 2023
Om onze kwaliteit van support te waarborgen verloopt ondersteuning bij voorkeur via e-mail
9 nov 2023

Wacht nog steeds...

Na bestellen alleen een orderbevestiging ontvangen. Spullen zouden op voorraad zijn, in de orderbevestiging staat ook levertijd 1-3 werkdagen. Daarna niks meer gehoord. Geen spullen ontvangen, geen berichtje dat zaken niet op voorraad zijn en dat het langer duurt. Geen verzendbericht. Niks. En dat is inmiddels al 7 dagen geleden.
9 nov 2023
Er is zojuist contact geweest met de productspecialist en de onduidelijkheid is opgelost.
Lever tijd op website 3 dagen. Blijkt na bestelling niet leverbaar en datum beschikbaarheid ongewis. Na deze terugkoppeling staat op de website nog steeds lever tijd 3 dagen.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Helaas moet het product door de fabrikant opnieuw in productie genomen worden, hierdoor is de levertijd voor nu onbekend.
10 okt 2023

Geen levering

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen headset ontvangen. Na het plaatsen van de bestelling zie ik dat mijn product niet op voorraad is en nu zit ik zonder headset.
10 okt 2023
We hebben op uw verzoek de bestelling inmiddels geannulleerd en gecrediteerd. Wanneer u advies wenst voor een headset welke op voorraad is vernemen wij dit graag van u.
2 aug 2023
Voorinstallatie voldeed niet aan de verwachting en de helpdesk was niet beschikbaar. Dus de installatie verder via onze vaste telefonie-leverancier gedaan.
8 aug 2023
Zeer vervelend om te vernemen dat onze service niet is wat u hoopte. Wij zijn (samen met u) tot een passende oplossing gekomen
8 jun 2023
Levering beloven binnen 1-3 dagen, na een week bellen en dan te horen krijgen: oh gaat er vandaag uit. Klopt niet en zwaar waardeloos!
8 jun 2023
Wij zullen vandaag in contact met u treden
2 nov 2023
Website beschreef 1-3 werkdagen levertermijn, het gaat nu misschien eind november zijn, nog niet zeker. Dit kan je op voorhand zeggen
2 nov 2023
Helaas is de voorraad bij de fabrikanten niet altijd up to date waardoor wij (gebasseerd op eerdere leveringen) onjuist levertijd hebben. Indien wenselijk is uw bestelling kosteloos te annuleren
11 apr 2023
Beloven dat er binnen 3 dagen wordt geleverd, zonder bericht wordt dat meer dan 3 weken. Klanten zand in de ogen strooien
12 apr 2023
Helaas was het product niet bij de fabrikant op voorraad, inmiddels is er contact met u geweest om de levertijd te bespreken.