Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters