Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

28 jul 2023
Duidelijk aanbod, correcte prijzen, tijdige levering - alles precies zoals verwacht. Kleine vertraging op de levering (maandag ipv zaterdag) kwam door algemene drukte bij Post.NL en was geen enkel probleem.
6 mei 2023
Goede webshop en duidelijke uitleg. Mijn bestelde Headset was milieuvriendelijk verpakt (alleen karton en opvulpapier), da's een dikke plus hiervoor. Bedankt , tot ziens Danny Stappers
16 mei 2023

Goede service

Ik kreeg een uurtje na mijn bestelling een telefoontje in verband met levertijden, maar ook met een alternatief dat wel direct op de post kon. Helemaal prima.

Goede service en kwaliteit

Goede ervaring met headsetwinkel. Telefonisch goede uitleg over producten. Website is helder en bestelproces makkelijk. Er wordt met je meegedacht.
6 okt 2023
Snelle en correcte levering, duidelijk process waarbij je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling status en de levering
9 mei 2023
Binnen 24 uur thuisbezorgd en in de tussen tijd werd ik steeds op de hoogte gehouden. Pakket kwam in prima conditie aan.
2 okt 2023
Een herhaalbestelling is zo gepiept. Blij met de mogelijkheid om de headset op een PostNL punt te laten bezorgen.
2 mei 2023

Kennis en goede levering

Goede kennis van producten en je wordt snel en adequaat geholpen. Producten komen goed verpakt en snel binnen.
21 okt 2023

Prima webwinkel in prijs/prestatie. Aanbevelenswaard!

Prima communicatie, snelle levering. Voor de prijs/prestatie is deze webwinkel zeer de moeite waard.
DM
Dylan M.
Rosmalen
8 mei 2023

Prima webwinkel

Prima prijzen, overzichtelijke website en snelle levering. Wat kan je nog meer verwachten.
26 sep 2023

Snelle levering van goed product

Goede product, beschikbaarheid en snelheid. Kan ook goedkoper, maar dan… niet zo duur ook.
1 sep 2023
Snelle en duidelijke reactie op vragen via de chat. Bestelling netjes geleverd.
LV
L./ v.
Oude-Tonge
10 nov 2023

Top

Duidelijke site, mooie producten en sneller leveringen. Gewoon top !
RV
Richard V.
Dordrecht
13 jun 2023
Vervanging bestaande headset die storing gaf en super snel geleverd.
JK
Jon K.
Delft
13 mei 2023
Ze hebben hu best gedaan om een probleem op te lossen.
21 apr 2023
Duidelijke en overzichtelijk website, juiste levering
5 sep 2023
Snel geholpen bij het vinden van de juiste headset
RS
Rik S.
Wevelgem
25 mei 2023
Vlotte levering , zeer tevreden over het product.
25 sep 2023

Vlotte levering

Vlotte, keurige levering. Precies zoals verwacht
Fijn contact gehad met ze en snelle levering.