Tarwegraskoning.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden155 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Fijn product merk al verschil in mijn energielevel. Wel verbaased dat alle cupjes los in een grote kartonendoos zijn aangeleverd. Had wel een verpakking verwacht die je makkelijk in de vriezerckuntvleggen. Nu liggen alle cupjes hercen der los in de vriezer. Puntje van aandacht daar je geen pak melk aanschaft.

u zou het handvat van het hengsel kunnen verbeteren. zit veel speling op.Pen die door het houten handvat loopt zit niet goed vast geklonken. mijn man is gelukkig handig en heeft er een nieuwe bout in gezet en draad getapt plus een contramoer erop gezet. de foto is niet duidelijk, wat zit waar. de uitleg in het nederlands.

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

Niet op voorraad

Besteld product was toch niet op voorraad. Gedoe dus want het betaalde bedrag moet worden teruggestort. De website was dus niet up to date. Te veel artikelen uit het assortiment zijn niet op voorraad
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
31 okt 2023
Goedemorgen, Dank voor uw reactie. Helaas zijn wij afhankelijk van onze dropship leverancier. Wij zijn op dit moment druk bezig met een koppeling zodat dit niet meer gebeurt. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, TarwegrasKoning