Tarwegraskoning.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden155 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Fijn product merk al verschil in mijn energielevel. Wel verbaased dat alle cupjes los in een grote kartonendoos zijn aangeleverd. Had wel een verpakking verwacht die je makkelijk in de vriezerckuntvleggen. Nu liggen alle cupjes hercen der los in de vriezer. Puntje van aandacht daar je geen pak melk aanschaft.

u zou het handvat van het hengsel kunnen verbeteren. zit veel speling op.Pen die door het houten handvat loopt zit niet goed vast geklonken. mijn man is gelukkig handig en heeft er een nieuwe bout in gezet en draad getapt plus een contramoer erop gezet. de foto is niet duidelijk, wat zit waar. de uitleg in het nederlands.

Beoordelingen voor Tarwegraskoning.nl

De zakken tarwegraszaad waren beiden open gegaan in doos. Gescheurd op de plek waarop de zak gesealed was. Ook in 1 van de 2 potgrondzakken zat een scheurtje, gewoon middenin. Dus ook aarde los in de doos. Al met al een rommeltje dus.
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Dat is vervelend te horen, wij zullen even per mail contact opnemen over hoe we je het beste tegemoet kunnen komen.
Prijs is nu aan de hoge kant (15%) omhoog gegaan voor 300 cups en in januari gaat het blijkbaar weer omhoog. Zo verlies je klanten.
Antwoord van Tarwegraskoning.nl
Goedemiddag, Dank voor de reactie. Ik was er van overtuigd dat ik telefonische de verhoging had uitgelegd, wij doen er alles aan om de prijs zo laag mogelijk te houden maar helaas wordt alles duurder en dienen wij dit door te berekenen omdat wij als bedrijf er geen verlies op mogen draaien. Hopelijk je begrip hiervoor.
MO
Mary O.
IJsselmuiden
13 jun 2023
De cupjes moeten niet kapot zijn, de tarwegras is prima