Origineletelefoonhoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

Origineletelefoonhoesjes.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden453 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2021
Origineletelefoonhoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jan 2024
De kwaliteit is goed, fijn in het gebruik. Het was verstuurd in 2 onafhankelijke pakjes zonder begeleidend schrijven in het eerste door mij ontvangen pakje. Daardoor dacht ik dat het niet helemaal goed ging, gelukkig kwam kort erna het tweede pakje en was ik helemaal tevreden.👍

12 aug 2023
Na een week nog niet binnen!!

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

25 dec 2023
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Ronny, Dankjewel voor uw beoordeling! Helaas hebben wij geen contact met u gekregen over verdere argumentatie van de 1 ster. Uiteraard geen probleem, alleen kunnen wij hierdoor niet met een passende oplossing komen. Schroom zeker niet om anders alsnog contact met ons op te nemen via de telefoon of mail. Wij hopen in ieder geval dat het pakketje goed is aangekomen en wensen u veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
4 jul 2023
Wordt beoordeeld
Wachten op een reactie, het label printen (wat niet iedereen kan) en ook de kosten voor het retour zenden. Het is niet simpel om iets terug te sturen
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
7 jul 2023
Beste Monique, Fijn dat wij nog even contact hebben gehad! Het hoesje mag u uiteraard gratis retour sturen en deze zien wij graag tegemoet. Het nieuwe hoesje zal verder zo spoedig mogelijk verzonden worden. Voor iedereen proberen wij met een passende oplossing te komen en het leek hier vooral om een klein misverstand te gaan. Top dat het daarom nu alsnog geregeld is! Met vriendelijke groet, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl