dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.516 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters