dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.516 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

19 mrt 2024
Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!
Ik was tevreden met het snel leveren. Ik vond het wel enigszins jammer dat ik niet op jullie site een hoesje voor de telefoon tegelijkertijd kon bestellen, maar misschien was het er wel en kon ik niet vinden. Mijn telefoon kwam de volgende dag aan, ik vond het wel vreemd dat bij PostNL stond dat ik ervoor moest tekenen en het gebeurde niet, het werd gewoon aan mij overhandigd zonder tekenen, maar dat is waarschijnlijk iets van de PostNL en niet de winkel.
11 feb 2024

Snel en goed verpakt

Bestelling was een s24 Ultra. Prijs was bijzonder scherp. Werd binnen 3 werkdagen bezorgd en goed verpakt! Betrouwbaar bedrijf met goede acties.

Uitmuntende Service!

Afgelopen zaterdag een verkeerde bestelling geplaatst. Afgelopen zondag gebeld met Dutch Plaza waarna ik door drukte de chat diende te gebruiken. Maar ik werd verrassend vrijwel direct teruggebeld door een medewerker van Dutch Plaza en alles was binnen een minuut geregeld. Top service wat je normaliter niet meemaakt, en al helemaal niet op een zondag! Een dikke 10 krijgen ze van mij.

Iphone 15

besteld, betaald en ja hoor, 2 dagen later keurig door post NL aan de deur geleverd. alles verliep dus zoals ze beloven op hun web site. top verkoper = een echte aanrader.
3 feb 2024

Nieuwe telefoon besteld en geleverd

Nieuwe telefoon besteld voor een uitstekende prijs. Ondanks geen informatie op track&trace (vandaar een ster minder) werd het volgende dag stipt geleverd.
Het product was er binnen een dag! Super fijn als dat om een MacBook gaat en je snel weer aan het werk wil.

Betrouwbare webshop!

Zeer snelle levering en de beste prijs!! Voor 17u besteld, de volgende dag geleverd in België!
scherpe prijzen, duidelijke website, iedere dag telefonisch bereikbaar en snel geleverd!
Snelle communicatie, goeie prijs, en snel geleverd! Ik ben (tot nu toe) erg tevreden!
10 feb 2024
Het produkt was goed en netjes verpakt en de leveringstijd was heel kort 1 dag
JG
Jaap G.
Haarlem

DutchPlaza doet wart het belooft!!!

Goede prijs, hele snelle levering; precies zoals beloofd! Echt een aanrader
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
Goede en snelle levering, goede prijs vergeleken met andere sites

Vlotte levering!

Vlotte levering ! Geen bericht op post.nl over levering!