dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.516 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

PostNL volstrekt onvoldoende is

Ik kan geen review geven over Dutch-Plaza, omdat ik het artikel dat ik heb gekocht niet heb ontvangen. Ik kan wel een review geven over de bezorgdienst die Dutch-Plaza gebruikt, namelijk PostNL, en dat is dat de service van PostNL volstrekt onvoldoende is. Ten eerste, hun track and trace zei dat mijn pakket vandaag tussen 11:50 en 13:50 zou aankomen, maar ze kwamen niet aan. Vervolgens zeiden de track en trace dat ze voor 22:00 zouden leveren. Uiteindelijk, om ongeveer 18:00 uur, zeiden de track & trace dat de levering was mislukt en dat ik mijn pakket moest ophalen bij een van hun afhaalpunten, ongeveer 30-45 minuten rijden verderop. Ik weet toevallig zeker dat de bezorger nooit bij mij thuis is geweest en nooit bij mij heeft aangebeld. In plaats daarvan liet de chauffeur mijn pakket gewoon achter op het afhaalpunt zonder zelfs maar te proberen op mijn adres af te leveren. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met PostNL, maar wel de laatste. Ik zal in de toekomst geen aankopen meer doen waarbij PostNL bezorgt.
15 aug 2023

Wat een slechte service na gebrek beveiligingscamera

27 aug 2023

Totaal geen klantenservice

Meerdere malen contact gezocht met dit bedrijf over een niet-werkende beveiligingscamera. Camera vertoonde gebreken na slechts een paar maanden Totaal geen reactie. Zo slecht heb ik het nooit meegemaakt. Dit ondanks dat zij verantwoordelijk zijn als er iets mis is en niet de fabrikant. Wat een waardeloos bedrijf
14 aug 2023

Geen Track and trace

geven aan dat ze een order verstuurd hebben maar na een dag vragen stellen krijg je de track and trace pas, dus met andere woorden toen pas verstuurd. klantenservice is niet te bereiken . en afhalen wat men aangeeft dat het kan willen ze niet. nu hopen dat post nl wel het pakket levert na 4 dagen
6 sep 2023
Heel jammer en nu wacht ik af en hoop mijn bestelling snel te krijgen. Baal ervan dat ik het nu op moet halen. Dat is toch de bedoeling niet ?? Geen bericht en ook nog zelf het moeten regelen !!!
28 jun 2023
Zondag besteld, nu ,woensdag, nog geen bericht van aflevering.
9 aug 2023
speciaal vandaag thuisgebleven, niemand is langsgekomen
27 jul 2023

Geen BTW