dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Volgens de website zijn alle producten nieuw in doos. Ik bestelde een iPad pro 2021, die nieuw eigenlijk bijna niet meer te krijgen zijn. Dus ik was al blij er 1 te vinden op de website van Dutch Plaza. Maar helaas kreeg ik geen nieuw product geleverd, maar was deze al gebruikt. En ook ontving ik geen BTW factuur. Daarover stond ook niets vermeld bij het bestelde product. Ik heb vervolgens een whatsapp gestuurd met mijn klachten/opmerkingen, omdat ik het heel misleidend vond wat er op de website vermeld wordt en ik het tegenovergestelde kreeg. De volgende dag netjes antwoord gekregen dat er intern een onderzoek gedaan zou worden hoe het kon dat ik een gebruikte iPad had gekregen terwijl er duidelijk iets anders op de website stond. Nog dezelfde middag werd ik gebeld, dat het een interne fout betrof en de iPad nooit op de website verkocht had mogen worden. Ik kon er voor kiezen het product terug te sturen of kon een leuke korting krijgen. Ik heb gekozen voor de korting, omdat de iPad er echt als nieuw uitzag en verder helemaal goed is en niks mankeert en er gewoon netjes 2 jaar garantie op heb. Ook werd duidelijk waarom er geen BTW factuur werd geleverd. Kortom: ondanks de 1e indruk niet heel goed was, heeft Dutch Plaza, naar mijn mening, voor een prima oplossing gezorgd. En ik ben ondanks alles erg tevreden met mijn aankoop. Ik zal Dutch Plaza zeker nog eens een bezoekje brengen als ik weer iets nodig heb.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

3 feb 2024

Nieuwe telefoon besteld en geleverd

Nieuwe telefoon besteld voor een uitstekende prijs. Ondanks geen informatie op track&trace (vandaar een ster minder) werd het volgende dag stipt geleverd.
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
30 dec 2023
Prima levering, netjes verpakt en netjes op tijd
Keurige afhandeling, doen wat ze beloven
7 jan 2024
Snel geleverd top.
Snelle levering. Nette prijs. Zo als het hoort
Prima service
8 jun 2023

Super en tevreden

‘sMorgens vroeg contact opgenomen want op de site stond een korting bij afhalen maar met de bestelling werd deze niet verrekend. Helaas bleek t artikel direct vanuit de leverancier te komen en dan kan de korting van ophalen niet. TIP zet t niet op de site bij die artikelen. Kreeg wel een korting voor welkom van 10 euro dus toch uiteindelijk de prijs. Maja. Wel zeer positief de snelle en vriendelijke chat. Daarnaast bestelling gedaan en hele snelle verzending en levering. Dus met t kleine verbeterpuntje van de site wel een grote tevredenheid.
23 mei 2023
Levering duidelijk aangeven als het niet kan het zou op zaterdag geleverd worden maar werd uiteindelijk maandag Verder top geregeld
9 aug 2023
Laagste prijs voor de headset wat ik kocht. Echter kon het enkel naar PostNL locatie laten bezorgen en niet naar mijn huisadres.
1 jun 2023

Snel geleverd

Goede website, snel besteld en snel geleverd voor een goede prijs. Communicatie via e-mail uitstekend.
4 mei 2023
De levering was 1 later dan gepland. Voor de rest... gewoon een goede levering!
11 aug 2023
toezending iphone 13 conform belofte: de dag erna binnen. Dus prima.
24 aug 2023
Even een update als het product later komt dan vooraf beoogd
23 aug 2023
Heb een iPhone besteld, netjes binnen 2 dagen binnen.
23 mei 2023
Snelle verzending. Goed product en ziet er netjes uit
28 mei 2023
snel, correct efficient, en ook beste prijs
11 jun 2023
Snelle levering zoals beloofd op de site
28 jun 2023
Gewoon geleverd volgens afspraak, prima