evaneos.nl- Logo - Beoordelingen

evaneos.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

17 sep 2023
We zijn in contact gebracht met een lokaal reisburo in Indonesie die een fantastisch reisprogramma voor ons heeft gemaakt. Het was geheel op onze wensen afgestemd. De communicatie met het reisburo via de website van Evaneos liep perfect. De betaling ging ook makkelijk en snel.

Nederlandstalige reisagent was niet ter plaatse in Madagascar, maar alles werd vanuit Nederland gedaan. Deze was meer dan 6 jaar niet meer in Madagascar geweest, de geleverde info was dan ook niet meer up to date.

Beoordelingen voor evaneos.nl

Uitstekende service en zeer responsief. Mooi reisprogramma met lokale reisagenten
De service is uitstekend. U vraagt en zij leveren.
Ik moet nog op reis gaan, maar het samenstellen en organiseren van mijn reis ( India) was snel en vakkundig.
De persoonlijke benadering

direct contact met mensen ter plaatse.

direct contact met mensen ter plaatse.
3 dec 2023
Vriendelijk, fijn contact. Snelle reactie. Denken mee.
24 dec 2023
Antwoord van evaneos.nl
Beste Germain, Hartelijk dank voor de beoordeling van uw reis naar Madagaskar. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de organisatie van de reis vanwege de genoemde punten. We hebben al contact opgenomen met uw lokale agent voor een follow-up om specifieke en precieze informatie te verkrijgen over uw reis die heeft bijgedragen aan deze negatieve ervaring. Omdat uw persoonlijke ervaring voor ons ook belangrijk is, willen we ook graag met u in contact komen. Wij danken u voor uw vertrouwen in Evaneos en hopen u bij een volgende reis te kunnen overtuigen van ons concept! Met vriendelijke groeten, Juliet - Evaneos Team
17 sep 2023
IL
3 apr 2023
Vlotte opvolging, uitstekende organisatie in Brazilë,er wordt rekening gehouden met individuele wensen
8 jul 2023
24 sep 2023
Super communicatie! Reisvoorstel loopt heel vlot wij raden het zeker aan om met hen in zee te gaan!
15 mei 2023
Zeer vlot en duidelijk antwoord op al mijn vragen en wensen bij opstelling van mijn reisvoorstel
14 nov 2023
Goed en prettig contact met de contact persoon voor Thailand. En goede voorstellen ontvangen
Aangenaam met een medewerker ter plaatse met kennis van het land te kunnen overleggen.
27 jun 2023
Wegens technische storing was er persoonlijk contact en dat is prachtig verlopen.
5 okt 2023
Iedere vraag of verandering direct bespreekbaar en uitgevoerd
12 sep 2023
De communicatie en medewerking bij het opstellen van de reis.
Vlotte reactie, leuk contact en mooi reisvoorstel