HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux Shop

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.164 beoordelingen in totaal

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

21 apr 2024
materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

20 jun 2024
Een fijne website. Communicatie kan beter, zodra betaald zou het fijn zijn dat daarvan een bevestiging wordt gestuurd. Leverdatum die daarna werd doorgegeven was niet gehaald, zelf weer contact via e-mail wanneer dan. Chauffeur had geen telefoonnummer van mij waarop hij een kwartier heeft staan wachten wat niet nodig was. Telefonisch contact met de betreffende persoon zou ook fijn zijn als alleen maar e-mailen. Mvg, Ramon.
26 jun 2024
Hé Ramon, bedankt voor je feedback! We zullen zeker werken aan het verbeteren van onze communicatie en het sturen van een bevestiging na betaling. Onze leverdatum is misschien niet altijd perfect, maar we streven er voortdurend naar om deze te verbeteren. Wat het wachten van de chauffeur betreft, zullen we er de volgende keer voor zorgen dat je je nummer doorgeeft.
Enkele malen een monster besteld. De kwam steeds netjes verpakt, redelijk snel binnen. Mooi materiaal! Weet nog niet wat te kiezen.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor je voortdurende steun en vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze producten aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je snel het perfecte artikel vindt.
22 jun 2024
Alles zoals afgesproken en stipt en goed verpakt geleverd . Een aanrader.
26 jun 2024
Bedankt voor de geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat alles soepel is verlopen en dat je pakket op tijd en goed verpakt is aangekomen. We streven naar een geweldige winkelervaring voor al onze klanten. Bedankt dat je ons hebt aanbevolen!
Alles goed geregeld! Goede info vooraf. Contact zeer prettig ervaren.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen! We streven ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn blij dat dit tot uiting kwam in je contact met ons.
30 jun 2024
Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd.
1 jul 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! We streven naar producten van hoge kwaliteit en tijdige levering. We waarderen je steun.
22 jun 2024
alles netjes geleverd volgens opdracht
26 jun 2024
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je alles in goede staat en volgens bestelling hebt ontvangen. Ons team werkt hard om een soepele en nauwkeurige levering te garanderen. Bedankt voor het kiezen van HMG Benelux! 😊
18 jun 2024
Snelheid van levering en verpakking
20 jun 2024
Hallo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat onze snelle levering en verpakking aan je verwachtingen voldeden. We zijn er trots op dat we onze klanten een efficiënte service kunnen bieden. Bedankt voor het kiezen van HMG Benelux en veel plezier met winkelen!
gewoon goed
26 jun 2024
Heel erg bedankt voor je beoordeling en dat je ervoor hebt gekozen om bij ons te winkelen. Het is fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze Online Shop. We streven er altijd naar om de beste service en producten voor onze klanten te leveren. Veel plezier met winkelen!
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen je positieve feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid. We nemen alle feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt!
2 jul 2024
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten de beste online winkelervaring te bieden. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit.
24 jun 2024
26 jun 2024
Hallo daar! Bedankt voor de positieve review en voor het kiezen van HMG Benelux. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze diensten om de beste online winkelervaring te bieden. We waarderen je feedback en blijven ernaar streven om je verwachtingen te overtreffen. Veel plezier met winkelen! 💻🛍️
21 jun 2024
26 jun 2024
Heel erg bedankt voor je geweldige 5-sterren recensie! We vinden het geweldig om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven ernaar om al onze klanten de beste service en producten te bieden. Nogmaals bedankt dat je voor HMG Benelux hebt gekozen, we waarderen je steun! 😊
2 jul 2024
totaal niet bereikbaar
Antwoord van HMG Benelux Shop
We waarderen je feedback en verontschuldigen ons voor de problemen om ons te bereiken. Ons team doet er alles aan om uitstekende service te bieden. Bedankt voor het kiezen van HMG Benelux.
BG
B G.
Sintmichielsgestel
5 jun 2024
Alles prima gegaan goed materiaal.snelle levering .persoonlijk contact via telefoon had voor mij het bestellen veel tijd kunnen besparen.
5 jun 2024
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je tevreden was over het materiaal en de snelle levering. Het is fijn om te horen dat ons persoonlijke contact via de telefoon je tijd heeft kunnen besparen bij het bestellen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven en waarderen je feedback. Nogmaals bedankt!
OG
Otto G.
Zoetermeer
8 jun 2024
Nalevering van een eco-profiel voor een kanaalplaat werd keurig en tijdig geregeld na een snelle en correcte mail-wisseling.
12 jun 2024
Bedankt voor de positieve feedback over ons eco-profiel voor een kanaalplaat! We waarderen het dat je blij was met de snelle en correcte e-mailwisseling. Bij HMG Benelux streven we naar uitzonderlijke klantervaringen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
15 jun 2024
Helaas een fout in de levering maar deze werd de volgende dag opgelost. Vonden het een adequate oplossing
20 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je recente ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat ons team het probleem met je levering snel kon oplossen en een adequate oplossing kon bieden. We streven er altijd naar om dingen goed te maken voor onze klanten en we waarderen het dat je ons de kans geeft om dat te doen. Bedankt voor het kiezen van HMG Benelux!
9 jun 2024

Op afspraak geleverd.

Op afspraak geleverd met een goede communicatie met de chauffeur. Top.
12 jun 2024
Bedankt voor de geweldige feedback! We zijn zo blij dat de levering goed is gegaan en dat je een positieve ervaring had met de chauffeur. We streven ernaar dat elke klant een buitengewone ervaring heeft als hij bij HMG Benelux winkelt!
11 jun 2024
Alles prima, hele aardige chauffeur top Service
12 jun 2024
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! Dat waarderen we enorm en we zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze chauffeur. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt dat je voor HMG Benelux hebt gekozen!
RE
Rob E.
Brielle
29 mei 2024
Alles volgens afspraak geleverd en mooi optijd
5 jun 2024
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat alles volgens je verwachtingen en op tijd is geleverd. Ons team is zeer gepassioneerd over het leveren van topservice en ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn over hun ervaring met ons. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen.
25 mei 2024
ongeëvenaarde service voor deze tijd.
29 mei 2024
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden - we waarderen alle liefde! We doen ons best om onze klanten een ongeëvenaarde service te bieden, omdat we weten dat dit de beproefde manier is om sterke relaties op te bouwen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!