HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Goede kwaliteit en nette aflevering voor de deur
Ben uitermate tevreden over zowel de kwaliteit van de producten als van de geleverde service. Alles verliep stipt zoals afgesproken.
Alles werd netjes afgehandeld.
correcte bezorging .kwaliteit producten is goed.geen opmerkingen verder.
geen commentaar
Hartelijk dank
Het materiaal is iets kwetsbaarder dan gedacht, verder helemaal tevreden
goede platen , zeer goede aflevering ben zeer tevreden groetjes BEN
zeer goede producten en goede service
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
Ik vond het heel raar dat ik op zondagavond een bericht kreeg dat ik niet had betaald. Terwijl ik al een aantal dagen eerder had betaald. Verder zijn de spullen prima en de levering goed verlopen,wel vond ik de levertijd nogal lang duren. Goed bedrijf
 Antwoord van HMG Benelux Shop
De betaling is inderdaad later bij ons binnengekomen, vandaar dat u dit bericht heeft ontvangen. Sons duurt het gewoon wat langer.
Ik ben zeer tevreden over de aankoop.
Misschien wel gehoopt dat het er iets eerder was, maar product en levering gewoon TOP
levering veel te laat: besteld 01-05--levering 23-06 (normaal 3 weken??) maar 1 dag op voorhand verwittigd voor levering.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
U bent inderdaad te laat geinformeerd over het feit dat het materiaal niet meer voorradig was. Om de één of andere reden is dit erbij ingeschoten. Wij begrijpen dat u daar niet blij mee bent geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij kunnen u echter verzekeren, dat dit een vergissing is geweest.
Leverancier en transporteur zijn goed bereikbaar. Tijdig en in goede staat geleverd.
Fijn dakje.
Prima levering ondanks dat het wat lang duurde. Misschien toch makkelijker om wat kleinere wagens voor de aflevering te gebruiken. Webshop was gemakkelijk te gebruiken.
alles correct verlopen volgens de afspraak, ik ben jullie zeer dankbaar
Zeer goed materiaal en snel geleverd.
Alles goed ontvangen en op het eerste zicht juist op maat gezaagd. Enkel jammer dat mijn kleine bestelling niet op een andere manier kon worden geleverd. Omdat de grote vrachtwagen niet aan mijn huis zou zijn geraakt is er elders geleverd moeten worden.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Helaas zijn kleinere wagens voor ons geen optie, omdat wij weektouren op de gehele Benelux rijden. Zo kunnen we zo snel mogelijk alle klanten bereiken. Fijn dat het zo opgelost kon worden.
Bestelde goederen kwamen een dag te vroeg (gelukkig waren we thuis, anders hadden we niks gehad) We werden hierover een uur nadat de goederen waren afgeleverd via de mail geïnformeerd. De man die het kwam af Telefonisch contact gehad en daar vertelden ze me dat als we niet thuis waren, we zelf contact met hun hadden moeten opnemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. Goederen mankeerde ni
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Sorry voor het ongemal v.w.b. de levering. Soms wil het technisch even niet lukken. Echter hadden wij natuurlijk met u contact opgenomen, wij gaan dit nog eens doornemen met de chauffeur.
Er waren verkeerde producten geleverd en dingen te kort
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kan er een foutje insluipen, maar ik zie dat alles netjes is opgelost. Dank voor uw reactie.