HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Misschien wel gehoopt dat het er iets eerder was, maar product en levering gewoon TOP
levering veel te laat: besteld 01-05--levering 23-06 (normaal 3 weken??) maar 1 dag op voorhand verwittigd voor levering.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
U bent inderdaad te laat geinformeerd over het feit dat het materiaal niet meer voorradig was. Om de één of andere reden is dit erbij ingeschoten. Wij begrijpen dat u daar niet blij mee bent geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij kunnen u echter verzekeren, dat dit een vergissing is geweest.
Leverancier en transporteur zijn goed bereikbaar. Tijdig en in goede staat geleverd.
Fijn dakje.
Prima levering ondanks dat het wat lang duurde. Misschien toch makkelijker om wat kleinere wagens voor de aflevering te gebruiken. Webshop was gemakkelijk te gebruiken.
alles correct verlopen volgens de afspraak, ik ben jullie zeer dankbaar
Zeer goed materiaal en snel geleverd.
Alles goed ontvangen en op het eerste zicht juist op maat gezaagd. Enkel jammer dat mijn kleine bestelling niet op een andere manier kon worden geleverd. Omdat de grote vrachtwagen niet aan mijn huis zou zijn geraakt is er elders geleverd moeten worden.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Helaas zijn kleinere wagens voor ons geen optie, omdat wij weektouren op de gehele Benelux rijden. Zo kunnen we zo snel mogelijk alle klanten bereiken. Fijn dat het zo opgelost kon worden.
Bestelde goederen kwamen een dag te vroeg (gelukkig waren we thuis, anders hadden we niks gehad) We werden hierover een uur nadat de goederen waren afgeleverd via de mail geïnformeerd. De man die het kwam af Telefonisch contact gehad en daar vertelden ze me dat als we niet thuis waren, we zelf contact met hun hadden moeten opnemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. Goederen mankeerde ni
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Sorry voor het ongemal v.w.b. de levering. Soms wil het technisch even niet lukken. Echter hadden wij natuurlijk met u contact opgenomen, wij gaan dit nog eens doornemen met de chauffeur.
Er waren verkeerde producten geleverd en dingen te kort
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kan er een foutje insluipen, maar ik zie dat alles netjes is opgelost. Dank voor uw reactie.
Alles hoed verlopen hulp vaardige chauffeur.
Door incomplete levering diverse malen moeten bellen maar uiteindelijk zeer netjes opgelost
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Ons excuus nogmaals vanwege de incomplete levering. Maar mooi te horen, dat u over de oplossing tevreden bent. Volgende keer leveren wij het gelijk juist!
Alles is perfect verlopen en ons serre dak ligt er mooi op
prima
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback.
Heb nog ervaring met het product , maar het zag er goed uit
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback.
Alles is mooi aan huis geleverd.
Everything worked perfect, delivery and products
De dag dat de dakplaten bezorgd zouden worden, werden ze niet bezorgd. Dat was een onnodige vrije dag dus. Erg balen! Zou fijn zijn dat je gebeld word als het niet lukt te komen op afgesproken dag! De dakplaten voldoen aan onze wens.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kan het ook in de beste planning voorkomen, dat de wagens vertraging oplopen door file of dergelijke. Maar natuurlijk had u een mail of sms moeten hebben ontvangen. Heeft u dit ook niet gekregen?
De levering was correct en op tijd. De produkten waren zoals verwacht . Service heb ik geen gebruik van gemaakt
Prima materiaal. Heb alleen even voor de zekerheid gebeld omdat er aan de onderzijde van de kanaalplaten een grijs folie zat. Dit moest ik inderdaad verwijderen.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen, dat u tevreden bent.