HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Goed afgeleverd Vriendelijke chauffeur.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen, dat u tevreden bent.
Producten zijn goed van kwaliteit en van prijs. De afwikkeling is ronduit slecht. 3 weken wachten op je order is niet meer van deze tijd. Schijnbaar is de transporteur bij HMG belangrijker dan de klant.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Door de crisis hebben wij een zeer hoog opkomen aan orders gehad, waardoor wij langere levertijden hadden als gebruikelijk. De meeste klanten hebben hier begrip voor, want dit is gewoon onverwachts geweest. De transporteur levert momenteel zon 3000 orders oper week af. Wij doen allemaal ons best de bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Levering was wat moeilijk. Vrij laat op de dag geleverd. Chauffeur was niet zo gelukkig. Moest ook nog het toilet gebruiken wat in coronatijd niet evident is. Maar kon dit toch niet weigeren ondanks het gevaar
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij leveren van s morgens tot s avonds om zo iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelling te voorzien. Dat u de chauffeur zo tegemoet bent gekomen is zeer te waarderen in deze tijden.
Bestelde materialen snel ontvangen en perfect afgeleverd.
Prima afgeleverd door vriendelijke chauffeur. De bestelde platen van hoge kwaliteit zijn inmiddels zelf m.b.v. duidelijke bijgeleverde handleiding gemonteerd. Alles past perfect. Er zaten wel andere schroeven (verzinkt) bij dan besteld (RVS). Op de rekening stonden wel ook verzinkte, dus de prijs was correct. Fabory had voor mij de passende schroeven. Super tevreden!
Prima bedrijf met een goed product
netjes geleverd en goede spullen
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen, dat u tevreden bent.
Spullen waren niet op voorraad
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Door de crisis en de daarmee ingaande hoge opkomst aan orders heeft ertoe bijgedragen dat een aantal artikelen sneller als gebruikelijk op waren en wij op nieuw materiaal moesten wachten. Dit is inmiddels niet meer het geval.
Dit is service, daar kunnen vele bedrijven nog iets van leren. Bedankt en wij zullen jullie zeker aanbevelen...
Goede service.
Mooi product
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
Alles naar behoren geleverd. Prima transport/chauffeur. Ben zeer tevreden over het resultaat.
nAAR ALLE TEVREDENHEID GEHOLPEN
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
na de verkeerde kleur hadden nog enkele platen beschadigingen. verkeerde levering goed op gelost.
Top
Goede service. En prima op de hoogte gehouden over de gang van zaken en levering.
Alles ok en zoals gepland!
PRODUCT IS GOED EN GELEVERD. ER WAREN EEN 4 TAL DAKPLATEN GESCHEURD!!! HETGEEN WAT MISSCHIEN NIET CORRECT IS, ALS JE IETS BIJ WIL BESTELLEN BINNEN EEN BEPAALDE TIJD, MOET JE WEER TRANSPORTKOSTEN BETALEN!!!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij hebben geen reclamatie ontvangen. Wilt u nog eens contact met ons opnemen betreffende de gescheurde platen.
Goederen waren licht vervormd tijdens transport. Zonder enig probleem en heel snel akkoord gekregen om een overeengekomen bedrag terug te storten. Enkele dagen nadien reeds terug gestort op mijn rekening. Dat is service!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent.
Vlotte levering, kregen bericht dat chauffeur onderweg was. Goede kwaliteit van de dakpanelen.