HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Alles top!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent.
Product zijn goed en van mooie kwaliteit. Levering was slecht. Naast dat het erg lang duurt een buitenlandse chauffeur die geen engels kan. Was boos bij levering en aan de telefoon.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u met het materiaal tevreden bent. I.v.m. de crisis hebben wij wat langere levertijden gehad, dit gewoonweg door een onverwachts hoof opkomen aan orders. Het gedrag van de chauffeur is natuurlijk niet in orde en wij ecxuseren ons hier oprecht voor.
Duidelijke informatie over levering en producten vragen over de producten worden professioneel afgehandeld
Zeer goede service.
Levering was dag te vroeg zonder voorafgaande verwittiging. Voor de rest alles ok.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak, hier moet technisch iets mis zijn gegaan. Bedankt voor uw reactie.
Op de site is veel informatie te vinden over wat je precies besteld en daarnaast zijn daar ook alle handleidingen, enz. te vinden. Bestellen op de site gaat snel en makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail en sms. De levering was ook prima. Goed geholpen door de chauffeur en de polycarbonaat platen waren goed verpakt.
Wij bestellen als bedrijf altijd golfplaten bij een ander bedrijf dan die van jullie. op aanraden van de klant zijn we bij jullie terecht gekomen ivm de kleur van de golf plaat .ik probeerde te bestellen maar kreeg dat niet voor elkaar. klantenservice gebeld en kon mij niet helpen .ik schrijf u naam op en u wordt de volgende dag terug gebeld. Ik kan daar niet op wachten en vroeg waarom die mevr d
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het moment waarop u besteld heeft was midden in de crisis. Wij hadden een veel groter opkomen aan orders als normaal en daarom hebben wij ook in de verkoop soms pas de volgende dag kunnen terugbellen. Inmiddels is het weer iets rustiger geworden en wordt u doorgaans op dezelfde dag nog geholpen. Wij zouden graag weer van u horen.
Wat langer moeten wachten, waarschijnlijk door de pandemie, maar netjes en perfect geleverd.
Levering: de leverdatum was op 20 mei. Ik heb contact gehad dat dat hemelvaartsdag was. Geen probleem we leveren toch. Vervolgens lag het op 19 mei op de oprit. Service: als jullie zien dat ik bepaalde essentiële onderdelen niet bestel zou ik het service vinden als er dan contact opgenomen zou worden
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het komt eens voor dat de wagens sneller zijn, omdat er geen opstopping is geweest. V.w.b. de artikelen, staan bij ieder artikel in de shop de toebehoren erbij, schroeven worden automatisch berekend en we hebben een dak- en wandplanner die gratis in de shop gebruikt kan worden. Dat een bestelling gewenst zoals deze bij ons binnen komt.
Alles naar behoren Vriendelijke voorzichtige levering
De levering was op tijd en de kwaliteit van de materialen os goed
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw reactie.
Vlekkeloze levering
Ondanks dat materiaal niet allemaal in stock was, alternatieven aangeboden, vlotte en duidelijke communicatie. Stipte en vlotte levering.
keurige levering
goede materialen en keurige aflevering
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw reactie.
De platen waren juist op maat gezaagd netjes verpakt en aantallen klopten Het einigste was dat ik er meer dan 3 weken op moest wachten en dat toevallig na mijn mail waar ze bleven de dag erna bericht had van de levering ....toevallig ...of ....
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het was inderdaad toeval. Door de crisis hebben helaas wat langere levertijden. Onze excuses hiervoor.
Goede service
Prima. Geen opmerkingen
Helaas verkeerde beugels geleverd, wel snel andere gekregen.
Sorry voor het ongemak.
uw betrouwbare partner......... nou, dus niet!! ja totdat je betaald hebt daarna ben je aan de grillen van dit bedrijf overgeleverd. levertijd meer dan 5 weken en daar heb ik alle begrip voor in deze tijd maar dan krijg je een leverdatum toegestuurd en die wordt dan een dag (laat in de middag) van tevoren geannuleerd en als je dan belt wordt je heel slecht geholpen. dus eens maar nooit meer!!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
I.v.m. de crisis hebben wij inderdaad wat langere levertijden gehad. Wij zitten echter op dit moment in de 4de leverweek, wat alsnog natuurlijk niet prettig is. De tour vorige week is helaas onderbroken door vetragingen en opstoppingen. Dit is niet wenselijk, maar laat zich niet vermeiden. Dit heeft echter niets met onze service te maken.