HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

3 okt 2023
2 de maal bij jullie besteld. Goede materialen, zeer content
5 okt 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke recensie. We vinden het fijn om te weten dat je tevreden bent over je beide bestellingen en de materialen die we leveren. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer als klant te hebben!
Vlot besteld, vlot en netjes geleverd. Goede communicatie.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een soepele bestel- en bezorgervaring hebt gehad en waarderen je vriendelijke woorden. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het betekent echt veel voor ons als we horen dat mensen blij zijn met ons werk. Nogmaals bedankt voor je steun!
7 sep 2023
Bestelling op tijd, en geen problemen gehad met de montage.
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je geen problemen had met de bestelling en installatie. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om je verwachtingen te overtreffen en ervoor te zorgen dat je ervaring zo soepel mogelijk verloopt. Nogmaals bedankt dat je een trouwe klant bent!
26 okt 2023
Snelle levering alleen track en trace werkte niet bij mij
15 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We stellen het op prijs. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren. Hoewel we ernaar streven dat track & trace altijd werkt, zijn er soms technische problemen. We zijn trots op onze snelle levering - daar zijn we erg trots op!
24 aug 2023
Alles uit dik voor elkaar ze nemen alle tijd voor uitleg
25 aug 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons proces uit te leggen en te begrijpen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden. We waarderen je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft.
27 mei 2023
Prima ingepakt en een plaat te veel en mooi opgeborgen nu
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je goederen netjes zijn ingepakt en opgeslagen. We streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke service krijgen en het is geweldig dat je dat hebt ervaren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen!
8 mei 2023
Op tijd en correct zoals beloofd Vriendelijke chauffeur
15 mei 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat onze diensten op tijd zijn geleverd en aan je verwachtingen voldeden. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben bij het gebruik van onze diensten. We streven ernaar om elke keer weer een vriendelijke en efficiënte klantenservice te bieden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen.
22 nov 2023
Veel informatie omtrent mijn bestelling via SMS en email
23 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je veel informatie over je bestelling hebt ontvangen. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten alle informatie hebben die ze nodig hebben en dat hun bestellingen op tijd worden afgehandeld. Houd een oogje in het zeil voor meer updates!
29 jun 2023
Degelijk materieel, fatsoenlijke prijs, vlotte levering.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van onze materialen, prijzen en levering. Wij streven ernaar om producten van topkwaliteit te leveren met een uitstekende klantenservice en tevredenheid op alle niveaus. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
8 jun 2023
Komen alle afspraken stip na valt niet op aan te merken
22 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij om te horen dat je vond dat onze afspraken trouw zijn nagekomen. Bij Komen streven we ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en ervoor te zorgen dat al onze diensten betrouwbaar en betrouwbaar zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback!
28 aug 2023

Snel en op tijd

Snelle levering en goede telefonische bereikbvaarheid
31 aug 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en geweldige telefonische bereikbaarheid. We streven er altijd naar om de beste klantenservice te bieden en waarderen je feedback. Nogmaals bedankt!
4 sep 2023
Snelle en goede levering van de gekochte producten.
4 sep 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een positieve ervaring had met onze levertijden. We zijn trots op onze uitstekende service en de best mogelijke winkelervaring. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen - dat stellen we erg op prijs!
22 jun 2023
Perfect op tijd geleverd. Vriendelijke chauffeur.
22 jun 2023
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij om te horen dat je ervaring met ons positief was. Ons team is toegewijd aan het op tijd leveren van kwaliteitsservice met een vriendelijke houding. We streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en het is geweldig om te weten dat we dit bij jou hebben bereikt! Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven.
1 jun 2023
Goede communicatie en perfect geleverde producten
8 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze communicatie en de producten die we hebben geleverd. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, en het is geweldig om te weten dat daaraan is voldaan. We waarderen je vriendelijke woorden en hopen dat je in de toekomst gebruik zult blijven maken van onze diensten.
JT
Jack T.
Maasmechelen
25 aug 2023
Materialen, service, levering alles was top!
28 aug 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. We zijn trots op het leveren van kwaliteitsmaterialen en service aan al onze klanten. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux familie!
1 jul 2023
Goede prijs snel geleverd kwaliteit is goed
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn blij dat u de prijs goed vond, de levering snel en de kwaliteit bevredigend. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en uitstekende producten tegen een betaalbare prijs. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen dat u in de toekomst opnieuw van onze diensten zult genieten.
24 nov 2023
Goed product, en volgens afspraak geleverd.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat ons product op tijd is aangekomen en je blij heeft gemaakt. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een geweldige klantenservice te bieden. We waarderen je steun!
14 sep 2023
Alles volgens afspraak en op tijd geleverd.
15 sep 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat alles volgens plan is verlopen en op tijd is geleverd. Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten een ongeëvenaarde winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen - dat waarderen we enorm!
De installatie beschrijving zit er niet bij
1 aug 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je eerlijke feedback enorm! We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke instructies te hebben en we nemen klanttevredenheid heel serieus. U kunt de montagehandleiding op onze website downloaden. Wij sturen deze tegenwoordig niet meer met de producten mee. Mocht u er niet uitkomen, neem graag nog even telefonisch contact met ons op.
11 okt 2023
Binnen de opgeven tijd en netjes geleverd
19 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij met de 4 sterren!