HMG Benelux GmbH- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux GmbH

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.093 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux GmbH voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux GmbH

+ Goede en vriendelijke online communicatie via klantendienst. + Behulpzame transporteur - track& trace werkte niet en levering werd tot 4x toe uitgesteld wat vervelend is als je telkens verlof moet nemen van het werk. - Voor bestelling 'kleine' hoeveelheden wel serieuze extra te betalen + nog eens verpakkingskost + leveringskost maakt de bestelling prijzig.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat onze klantenservice vriendelijk en behulpzaam was. Het spijt ons om te horen dat de tracking & tracing niet goed werkte en dat de levering meerdere keren werd vertraagd - dat is echt vervelend. Wat de prijs betreft, begrijpen we je bezorgdheid, maar we zorgen er graag voor dat al onze artikelen veilig verpakt zijn voordat we ze versturen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
HD
Super tevreden, perfecte en snelle service zoals we gewend zijn van HMG. Nieuw dak voor tuinhuisje van 20 jaar oud
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je tevreden was met onze service - het is altijd ons doel om een perfecte en snelle ervaring te bieden. We bestaan ook al 20 jaar en we vinden het heerlijk om oude dingen weer nieuw te kunnen maken!
WV
Wim V.
Nijverdal (NL)

Prima shop

zoals het hoort, producten besteld, duidelijke communicatie, en levering volgens aangegeven tijd.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je een geweldige winkelervaring bij ons hebt gehad. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat er goed voor onze klanten wordt gezorgd en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
Prima service. Bezorgkosten mogen wel wat lager.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten blij te maken en waarderen je input. We begrijpen de waarde van kostenefficiëntie en doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke prijzen te bieden. Nogmaals bedankt voor je recensie!
14 jan 2024
Correcte afhandeling van bestelling
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat we je bestelling correct hebben afgehandeld. Bij HMG Benelux zijn we trots op ons streven naar een uitstekende klantenservice. We hopen geweldige ervaringen van onze klanten te blijven horen!
Levering
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling van onze bezorgdiensten te delen! We streven altijd naar een uitstekende klantervaring, dus we waarderen je feedback. Bij HMG Benelux zijn we toegewijd aan het leveren van de beste producten en diensten met een snelle doorlooptijd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
MC
7 jan 2024
21 jan 2024
Weinig communicatie, bestelling komt later maar je hoort er niks over.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je beoordeling! Wij van HMG Benelux nemen communicatie met klanten heel serieus en waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We streven naar de beste klantervaring en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie!
Klantenservice uitstekend, via chat snel en adequaat antwoord. Ook de producten worden (relatief) snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit. Aangenaam bedrijf!
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! We stellen het echt op prijs. We streven ernaar dat onze klantenservice top is en dat onze producten snel en van hoge kwaliteit worden geleverd. Het is fijn om te horen dat we hierin slagen. Nogmaals bedankt voor je steun!
Polycarbonaat damplaten zijn top en de levering was ook vlot. Het resultaat van onze afdak mag er dan ook zijn met het mooie bestelde complete pakket.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Wauw, wat zijn we blij dat te horen! We zijn trots op onze polycarbonaat platen en snelle levering. Het is goed om te horen dat je blij bent met je complete pakket. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
LK
ludo k.
brugge

de snelheid waarbij alles geleverd werd.

de snelheid waarbij alles geleverd werd volgens afspraak.vriendelijke chauffeur en alles in orde buiten een kleine kras op een nok.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze chauffeur vriendelijk was en dat je bestelling zonder problemen is aangekomen, minus een klein krasje op het dak. We streven ernaar om op tijd of eerder dan gepland te leveren en het spijt ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen klanttevredenheid serieus, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen.
LK
ludo k.
brugge
17 dec 2023
alles correct geleverd op de afgesproken datum.vriendelijke chaufeur.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat de levering op tijd aankwam en dat onze vriendelijke chauffeur het nog beter maakte. We streven ernaar om de ervaring van elke klant zo comfortabel en soepel mogelijk te maken. Nogmaals bedankt!
Geen op of aanmerkingen, communicatie en levering prima geregeld.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat onze communicatie en levering aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren hier bij HMG Benelux, dus we stellen je feedback erg op prijs.
Vlot besteld, vlot en netjes geleverd. Goede communicatie.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een soepele bestel- en bezorgervaring hebt gehad en waarderen je vriendelijke woorden. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het betekent echt veel voor ons als we horen dat mensen blij zijn met ons werk. Nogmaals bedankt voor je steun!
Alles perfect van bestelling tot levering
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen je feedback enorm en zijn blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux familie!
Het was in orde en een snelle levering.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan en dat de levering snel was. We streven ernaar om elke transactie met ons zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen!
Heel netjes verpakt en goede service
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn erg blij dat je genoten hebt van de manier waarop we je bestelling verpakt hebben en van onze service. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om van elke aankoop een geweldige ervaring te maken. Bedankt dat je daar deel van uitmaakt!
alles perfect geleverd
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we zeer. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te leveren en zijn blij dat we dat voor je hebben kunnen doen. Nogmaals bedankt!
Super service
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Hartelijk dank voor de geweldige recensie! We stellen je feedback absoluut op prijs en we zijn blij dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Het is ons doel om niets dan de beste service te bieden aan al onze klanten en het is geweldig om te horen dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt!