HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

levering veel te laat: besteld 01-05--levering 23-06 (normaal 3 weken??) maar 1 dag op voorhand verwittigd voor levering.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
U bent inderdaad te laat geinformeerd over het feit dat het materiaal niet meer voorradig was. Om de één of andere reden is dit erbij ingeschoten. Wij begrijpen dat u daar niet blij mee bent geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij kunnen u echter verzekeren, dat dit een vergissing is geweest.
Producten zijn goed van kwaliteit en van prijs. De afwikkeling is ronduit slecht. 3 weken wachten op je order is niet meer van deze tijd. Schijnbaar is de transporteur bij HMG belangrijker dan de klant.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Door de crisis hebben wij een zeer hoog opkomen aan orders gehad, waardoor wij langere levertijden hadden als gebruikelijk. De meeste klanten hebben hier begrip voor, want dit is gewoon onverwachts geweest. De transporteur levert momenteel zon 3000 orders oper week af. Wij doen allemaal ons best de bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Product zijn goed en van mooie kwaliteit. Levering was slecht. Naast dat het erg lang duurt een buitenlandse chauffeur die geen engels kan. Was boos bij levering en aan de telefoon.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u met het materiaal tevreden bent. I.v.m. de crisis hebben wij wat langere levertijden gehad, dit gewoonweg door een onverwachts hoof opkomen aan orders. Het gedrag van de chauffeur is natuurlijk niet in orde en wij ecxuseren ons hier oprecht voor.
De meest asociale bezorger die ik ooit heb meegemaakt. Boos en zelfs schreeuwen. Slaat werkelijk nergens op....
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Dit mag natuurlijk absoluut niet gebeuren. Ik zie dat er hier geen melding van is gemaakt. Mogen wij contact met u opnemen?
Gemist bij mij bestelling en niet willen terug nemen
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Na controlle, hebben wij moeten vaststellen, dat wij geleverd hebben, wat u besteld heeft. U heeft zich bij de afmetingen vergist, wat natuurlijk kan gebeuren. Maar wij kunnen dit natuurlijk niet voor lauw weggeven. Uiteraard kunt u nieuw bestellen, zodat u uw project kunt beeindigen.
Een deel van de levering komt later maar concreter dan 'eind april' is het niet worden. Het is nu begin mei en ik blijf in onzekerheid.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor de wat betreft de nalevering. Deze zijn onderweg.
Wij hebben veel problemen gehad en erg veel ergernis bij en over de aflevering van uw produkt. Dat u gebruik maakt van goedkope oost-europese chaufeurs voor de aflevering maakt het er niet makkelijker op. Daar waar een Nederlands bedrijf zijn trailer bij ons de straat inrijd, lukt het hun niet. En erg meewerken aan aflevering deed u ook niet. De volgende keer zal ik uw bedrijf mijden.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Vervelend te horen dat uw levering niet naar wens is verlopen. Op de Europese binnenmarkt is een gigantisch tekort aan chauffeurd, waardoor ook wij c.q. onze transporteurs buitenlandse chauffeurs instellen. Zouden zijn dit niet doen, heeft u veel langere levertijden. Een 40 to wagen is echter geen gewone vrachtwagen en doorgaans hebben deze geen meedraaiende assen, waardoor het lastig kan worden.
geld ontvangen daar na aan hun over gelaten.en maar afwachten wanneer je het krijg.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Uw levering was in week 12 ingepland, door de huidige situatie ivm met Corona kan deze levering niet plaats vinden en hebben wij u geinformeerd, dat een week later geleverd wordt en heeft u de levering dan ook gekregen. Wij hebben u dus over alle stappen geinformeerd.
1 bestelling geplaatst leveringsdatum is 3 dagen op een rij gewijzigd, zo ook op de dag voor de levering. 15 platen besteld, 2 platen verkeerde lengte. Platen worden omgeruild na contact. Transport leverdatum wijzigt weer op het laatste moment . Bezorgdatum datum plannen lijkt niet mogelijk.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. On excuus voor het ongemak. Op dit moment wordt er een compleet nieuw systeem voor de logistiek geinstalleerd. Hierdoor wordt het mogelijk, de meer als 2000 leveringen per week beter in te plannen.
Bij bestelling gaf ik aan wanneer ik de producten nodig had ivm de bouw van een project, maar er werd me verteld dat ze niet wisten wanneer er een vrachtauto vol zou zijn en wanneer er onze kant op gereden zou gaan worden, tja zo kan je geen planning maken Gelukkig nog net op tijd binnen gekomen zodat de monteurs nog net niet stil kwamen te staan
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Ons excuus voor het ongemak. Omdat tussen kerst t.e.m. kw 02 in het nieuwe jaar niet geelverd wordt, beginnen de planningen pas in kw 02 en kan er voor kerst niet verteld worden, wanneer precies geleverd wordt. Uw levering zat dan ook gelijk bij de eerste levering van het jaar.
De levering werd in totaal drie keer uitgesteld en kwam in totaal meer dan een week later dan gepland. Ik ontving wel telkens een email maar vond dit toch storend. En de transparante dakplaten waren minder dik dan ik had verwacht.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voro de vertraagde levering. Dit is natuurlijk vervelend, ook voor ons, maar vaak toch overmacht. De platen hebben de dikte zoals op de website en uw orderbevestiging aangegeven. Hier hebben wij geleverd, wat er besteld is.
Gewoon nooit meer zaken doen met HMG
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Erg jammer zo een negatieve reactie te ontvangen, maar dan ook zonder reden! Wij hebben ook geen mail- of telefoonwisseling betreffende een klacht in uw dossier. Misschien voortaan eerst even terugkoppelen, voordat er negatieve reactie wordt afgegeven.??
Levering 1 dag later zonder dat ik hiervan verwittigd werd - was gelukkig toch thuis. Wel heel vriendelijke en behulpzame chauffeur. Platen werden niet op maat gezaagd zoals gevraagd en op de order stond.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor de late lebing c.q. het niet informeren. Dat mag zeker niet gebeuren. Wel fijn te horen dat u tevreden was met de chauffeur. V.w.b. hebben wij geen reklamatie van u ontvangen. Onze afdeling hiervoor helpt u graag verder.
het is bijna onmogelijk telefonisch contact op te nemen, enkel wanneer je het nummertje kiest voor aanvraag van offerte, anders wordt je steeds doorverbonden met een computerstem die een bandje afleest. Er wordt op geen enkele manier rekening gehouden met de klant.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent. Voor een aantal standaard vragen, worden deze geautomatiseerd beantwoord. In andere gevallen zijn wij dagelijks tijdens kantooruren te bereiken. U kunt ons ook per mail bereiken, wij beantwoorden de mails doorgaans nog dezelfde dag.
Incomplete bestelling, geen behoefte om het op te lossen door zeer slechte bezorging die niet volgens afspraak is geleverd. Komt ook door transport, slechte communicatie met chauffeur en geen enkel respect dat er werkende mensen zijn. Onnodig dag voor vrij genomen en geen levering ontvangen, geen bericht van HMG. Bij melden van de klacht geen excuus of correcte afhandeling
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback en nochmaals ons excuses voor het ongemak (hadden wij ook per e-mail verstuurd). Helaas had de chaffeur langere oponthoudt vanwege meerdere filles. U was ingepland als laatste tour voor die dag, maar daardoor veranderde zich dat helaas op de morgen op de volgende dag. Wij hopen wel, dat u met de producten tevreden bent.
diverse platen beschadigd ontvangen waarvan één een grote scheur in zat.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij hebben geen reclamatie van u ontvangen. Wij zullen vandaag contact met u opnemen.
Helaas zijn jullie ons in het geheel niet tegemoet gekomen bij een nabestelling Hierdoor kwamen de verzend- en inpakkosten wel erg hoog uit voor het product dat wij moesten nabestellen. Een nabestelling die wij overigens moesten plaatsen door een fout van een eerdere levering van jullie
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. U heeft na bijna 1 jaar gereclameert, dat u 1 plaat mist. Na 1 jaar is dit echter te lang en kunnen wij zien, dat alles geproduceerd en geleverd is. Omdat ook wij bij elke zending van Duitsland naar Nederland / Belgie verzendkosten betalen, moeten wij deze kosten helaas ook gewoon verder geven.
Leveringsdata in de laatste week tot 3 keer toe veranderd. Daar werd mijn baas niet blij van om iederekeer een snipperdag te wijzigen. Handleiding voor niet techneut slecht te handelen.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Ons excuses, dat de levertermijn veranderd werd, maar wij hopen, dat u nu met de producten tevreden bent.