HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Geen bericht ontvangen dat de levertermijn overschreden werd
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken.
De kwaliteit van de producten is uitstekend, maar de afspraken i.v.m. de levering kunnen volgens mij nog een heel stuk beter. Waarom geven jullie een leveringsdatum door als er uiteindelijk toch geen rekening mee gehouden wordt.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals in de levermail wordt vermeld, betreft het een planning. Als er file of optonthoud ionderweg kan het ook eens wat eerder of later geleverd worden. Dit laat zich helaas niet vermeiden.
Ik vond het heel raar dat ik op zondagavond een bericht kreeg dat ik niet had betaald. Terwijl ik al een aantal dagen eerder had betaald. Verder zijn de spullen prima en de levering goed verlopen,wel vond ik de levertijd nogal lang duren. Goed bedrijf
 Antwoord van HMG Benelux Shop
De betaling is inderdaad later bij ons binnengekomen, vandaar dat u dit bericht heeft ontvangen. Sons duurt het gewoon wat langer.
Bestelde goederen kwamen een dag te vroeg (gelukkig waren we thuis, anders hadden we niks gehad) We werden hierover een uur nadat de goederen waren afgeleverd via de mail geïnformeerd. De man die het kwam af Telefonisch contact gehad en daar vertelden ze me dat als we niet thuis waren, we zelf contact met hun hadden moeten opnemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. Goederen mankeerde ni
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Sorry voor het ongemal v.w.b. de levering. Soms wil het technisch even niet lukken. Echter hadden wij natuurlijk met u contact opgenomen, wij gaan dit nog eens doornemen met de chauffeur.
Er waren verkeerde producten geleverd en dingen te kort
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kan er een foutje insluipen, maar ik zie dat alles netjes is opgelost. Dank voor uw reactie.
De dag dat de dakplaten bezorgd zouden worden, werden ze niet bezorgd. Dat was een onnodige vrije dag dus. Erg balen! Zou fijn zijn dat je gebeld word als het niet lukt te komen op afgesproken dag! De dakplaten voldoen aan onze wens.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kan het ook in de beste planning voorkomen, dat de wagens vertraging oplopen door file of dergelijke. Maar natuurlijk had u een mail of sms moeten hebben ontvangen. Heeft u dit ook niet gekregen?
Spullen waren niet op voorraad
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Door de crisis en de daarmee ingaande hoge opkomst aan orders heeft ertoe bijgedragen dat een aantal artikelen sneller als gebruikelijk op waren en wij op nieuw materiaal moesten wachten. Dit is inmiddels niet meer het geval.
Goede service.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
Het is to kort bij 10.centimeter
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Sorry, wij begrijpen deze opmerking niet. U mag graag contact met ons opnemen.
Alles was prima in orde. Ik moet wel toegeven dat het bitter was om achteraf in een doe-het-zelf zaak precies dezelfde platen te vinden voor een fractie van de prijs dat ik betaald heb bij HMG. Welliswaar waren deze op standaard maat gezaagd , had ik meer platen moeten kopen en overlappen. Maar al bij al was ik ( exact hetzefde) voor 600 euro gesteld ipv 1480 bij u.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
V.w.b. het profiel lijken vele platen op elkaar. Het materiaal, verzinking, coating etc. is echter vaak een groot verschil. Ik ga er sterk van uit, dat dit ook hier het geval is geweest.
levering liep, wellicht door de crisis, nogal vertraging op. Verder goed.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij hebben inderdaad onverwachts met een zeer grote opkomst aan orders te maken gehad in de eerste weken. Hierdoor hebben de leveringen wat langer op zicht laten wachten.
De kwaliteit van de polycarbonaat platen valt mij erg tegen. Door de breedte maat van ruim 1m.buigt het materiaal al door van zijn eigen gewicht. Dus het is afwachten wat het bij een sneeuwbui gebeurd?
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. De 10 mm platen zijn natuurlijk niet zo stabiel als een 16 mm plaat. Dit maakt echter niet uit zodra de platen correct zijn gemonteerd, de panelen zitten dan stevig in de profielen en bieden met de juiste ondersteuning van de dwarsbalken voldoende ondersteuning.
Nogal onduidelijkheid rond leveringstijd . Tussen mijn bestelling en exacte leverdatum was 3 weken.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Wij in de tussentijd de levertijden moeten aanpassen door de onverwachts hoge opkomst aan orders door de coronacrisis.
De levertijd was langer dan verwacht. En twee verschillende producten geplaatst in één bestelling zijn daarna ook nog apart geleverd. Dit zorgt voor hogere kosten en verwarring mbt de levering van het geheel. Verder een tevreden klant waar alles is gemonteerd. Materialen waren goed en makkelijk te monteren.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw feedback. Hogere kosten en dubbele levering worden tijdens het bestelproces bekend gegeven. Natuurlijk is dit vervelend, echter kunnen wij enkel op deze manier veel verschillende platen aanbieden. Verder fijn te horen, dat u uiteindelijk tevreden bent.
Had speciaal een dag vrij genomen om op de door jullie vermelde datum van levering de spullen in ontvangst te nemen, komt het een dag later, dat is wel balen
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas komt het voor dat de planning door oponthoud, files of ongelukken plotseling overhoop worden gegooid. Het spijt ons, dat u hiermee te maken heeft gekregen.
Voor twee producten € 100,- verzendkosten en €20,- verpakking kosten is veel. De golfplaat op rol was niet op goed op maat gezaagd (gelukkig te breed) en heel erg slordig gezaagd.Er zat ook een barst in.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. De verzendkosten bedragen enkel zoveel indien het materiaal van verschillende leveranciers komt. Verpakkingskosten zijn slechts een bijdrage. De daadwerkelijk kosten incl. loonkosten zijn veel hoger. V.w.b. de schade aan de platen helpen wij uiteraard graag verder. Hiervoor graag vóór montage contact opnemen met onze reclamatieafdeling, dan gaan we dit oplossen
De levering ging erg rommelig. Heel de dag gewacht en uiteindelijk kreeg ik half 4 een bericht dat het die dag niet meer zou lukken en dat het de volgende dag zou worden. Uiteindelijk stond om 19.10 alsnog de vrachtwagen voor de deur. Ik zat net te eten. Chauffeur sprak geen Nederlands, geen engels, geen duits. Heel lastig. Hij was bijna vertrokken terwijl ik nog een pakketje moest krijgen.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor de problemen bij de levering. Op dit moment wordt er een hele nieuwe software geinstallerd, die het plannen van de 2000 bestellingen per week beter kan handhaven. Wat betreft de chauffeurs wordt het voor ieder bedrijf steeds moeilijker, goede nederlandstalige chaffeurs te vinden. Maar wij doen ons best.
Door een vertraging zou de chauffeur een dag later komen bezorgen bij mijn werkplaats, maar volgens de helpdesk niet eerder dan 9 uur. Vervolgens werd ik de dag erop om 7 uur gebeld door de chauffeur die vervolgens het pakket op de stoep voor mijn werkplaats heeft gelegd. Gelukkig is er niks mee gebeurd. Dit lag niet aan de HMG helpdesk maar aan de externe transporteur
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw referentie. Erg vervelend inderdaad dat wij intern een andere info hadden en de chauffeur dus vroeger als gepland bij u was. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Uw toegezegde levering is duidelijk niet gerealiseerd
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. U heeft op 13.11.19 besteld en wij hebben op 19.11.19 geleverd. Dit is dus wel binnen de levertijd van 1-2 weken na betaling.
tja
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Graag zouden wij willen horen, wat wij kunnen verbeteren.