HMG Benelux GmbH- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux GmbH

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux GmbH voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux GmbH

Op rekening bestellen en meer zekerheid over leverdatum geven
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je feedback - we stellen het op prijs! Bij HMG Benelux willen we ervoor zorgen dat onze klanten altijd de best mogelijke winkelervaring hebben. Daarom werken we er hard aan om ons bestelproces en onze levertijden zo eenvoudig en betrouwbaar mogelijk te maken. Houd in de gaten dat er binnenkort meer verbeteringen komen!
21 jan 2024
Weinig communicatie, bestelling komt later maar je hoort er niks over.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je beoordeling! Wij van HMG Benelux nemen communicatie met klanten heel serieus en waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We streven naar de beste klantervaring en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie!
25 apr 2023

Zelf 20 meter sjouwen omdat afspraak dag later komt

4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen uw feedback op prijs en het spijt ons te horen dat u vertragingen hebt ondervonden bij de levering van uw bestelling. Ons doel is om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden, van bestelling tot levering, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan dat doel hebben kunnen voldoen. We hopen dat u, ondanks deze ervaring, tevreden zult zijn over de kwaliteit van onze producten. Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen.
4 sep 2023
Het bleek om een levering uit Duitsland te gaan, resulterend in hoge verzendkosten. Ik dacht dat het bestelde kitband iets specifieks was voor tussen dakplaten, maar eenmaal uitgepakt bleek het gewoon tochtstrip te gaan die bij elke plaatselijke bouwmarkt te verkrijgen is. Dus zonder de hoge bezorgkosten....
4 sep 2023
Hartelijk dank voor je feedback! We waarderen het echt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om altijd een uitzonderlijke klantenservice te bieden. We begrijpen dat verzendkosten soms een verrassing kunnen zijn en dat je een specifiek product had verwacht. We hopen dat we in de toekomst een manier kunnen vinden om alles soepeler en duidelijker te maken voor al onze klanten.
2 aug 2023
Product goed verpakt enkele fouten in productieproces van de platen. Installatie proces middels de geschreven instructie behoeft verbetering. Aluminium strippen zijn heel lastig te monteren en mijn inziens veel te strakke maat voering. Moest ze dan ook oprekken alvorens te kunnen monteren.
3 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je het product goed verpakt hebt ontvangen en dat het over het algemeen werkt zoals bedoeld. We waarderen je mening en kijken naar verbeteringen in ons productieproces en onze instructies. We streven naar een kwaliteitsproduct met een geweldige gebruikerservaring. Nogmaals bedankt voor je tijd!
19 sep 2023
Matige communicatie over de levering. Er kan geen leverdatum afgegeven worden, dus werkzaamheden kunnen niet ingepland worden en plotseling staat de vrachtwagen bij de klant op de stoep. Een half uur na levering krijg ik een mail met 'Gefeliciteerd de chauffeur is onderweg'
22 sep 2023
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het gebrek aan communicatie over de leverdatum. Hier bij HMG Benelux hechten we veel waarde aan gemak en we begrijpen hoe belangrijk het is om vooruit te kunnen plannen bij het bestellen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze communicatie- en bezorgdiensten, zodat we een meer naadloze winkelervaring voor al onze klanten kunnen garanderen. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
29 aug 2023
Het monster wat ik heb aangevraagd is prima, maar daarna krijg je vind ik te veel mail. Zo'n klein stukje materiaal is moeilijk om het verder te beoordelen. Vandaar dat ik niet gereageerd heb.
31 aug 2023
Bedankt voor het plaatsen van je bestelling bij ons, we zijn blij dat het product aan je verwachtingen voldeed. Het spijt ons om te horen dat je te veel post van ons hebt ontvangen na je aankoop. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring hebben en we waarderen hun feedback. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven!
14 jul 2023
18 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en stellen uw mening op prijs. We zijn blij dat u ons een 4/5 hebt gegeven voor zowel onze producten als onze diensten. Ons team werkt hard om producten van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, dus we zijn blij dat we op die gebieden aan uw verwachtingen konden voldoen. We erkennen dat ons leveringsproces voor verbetering vatbaar is en danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. In ons bedrijf streven we ernaar om meer te doen dan alleen ervoor te zorgen dat elke klant zijn aankoop op tijd ontvangt. Nogmaals bedankt dat u een trouwe klant van ons bedrijf bent en ons waardevolle feedback geeft.