HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Heeft wel wat lang geduurd maar ben te vreden
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie.
ik heb nu 4x een bestelling geplaatst. 2x was super in orde! Helaas was bij 2 bestellingen 1 plaat 2 cm korter dan de reset, en 1 plaat 2 cm langer dan de rest.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. WIj hopen dat alsnog alles in order is gekomen of contact heeft opgenomen met de reclamatieafdeling. Fijn te horen, dat weer bij ons besteld heeft.
Alles was goed geregeld.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Heel fijn te horen, hartelijk dank.
Goed en degelijk geregeld
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie.
De datum was verkehrt. Ich heb vrij genommen voor Nick.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie
zeer goede producten en goede service
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
Alles goed ontvangen en op het eerste zicht juist op maat gezaagd. Enkel jammer dat mijn kleine bestelling niet op een andere manier kon worden geleverd. Omdat de grote vrachtwagen niet aan mijn huis zou zijn geraakt is er elders geleverd moeten worden.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Helaas zijn kleinere wagens voor ons geen optie, omdat wij weektouren op de gehele Benelux rijden. Zo kunnen we zo snel mogelijk alle klanten bereiken. Fijn dat het zo opgelost kon worden.
Door incomplete levering diverse malen moeten bellen maar uiteindelijk zeer netjes opgelost
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Ons excuus nogmaals vanwege de incomplete levering. Maar mooi te horen, dat u over de oplossing tevreden bent. Volgende keer leveren wij het gelijk juist!
Prima materiaal. Heb alleen even voor de zekerheid gebeld omdat er aan de onderzijde van de kanaalplaten een grijs folie zat. Dit moest ik inderdaad verwijderen.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen, dat u tevreden bent.
Goed afgeleverd Vriendelijke chauffeur.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen, dat u tevreden bent.
Levering was wat moeilijk. Vrij laat op de dag geleverd. Chauffeur was niet zo gelukkig. Moest ook nog het toilet gebruiken wat in coronatijd niet evident is. Maar kon dit toch niet weigeren ondanks het gevaar
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij leveren van s morgens tot s avonds om zo iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelling te voorzien. Dat u de chauffeur zo tegemoet bent gekomen is zeer te waarderen in deze tijden.
Mooi product
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
na de verkeerde kleur hadden nog enkele platen beschadigingen. verkeerde levering goed op gelost.
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent.
PRODUCT IS GOED EN GELEVERD. ER WAREN EEN 4 TAL DAKPLATEN GESCHEURD!!! HETGEEN WAT MISSCHIEN NIET CORRECT IS, ALS JE IETS BIJ WIL BESTELLEN BINNEN EEN BEPAALDE TIJD, MOET JE WEER TRANSPORTKOSTEN BETALEN!!!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Wij hebben geen reclamatie ontvangen. Wilt u nog eens contact met ons opnemen betreffende de gescheurde platen.
Goederen waren licht vervormd tijdens transport. Zonder enig probleem en heel snel akkoord gekregen om een overeengekomen bedrag terug te storten. Enkele dagen nadien reeds terug gestort op mijn rekening. Dat is service!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent.
Wij bestellen als bedrijf altijd golfplaten bij een ander bedrijf dan die van jullie. op aanraden van de klant zijn we bij jullie terecht gekomen ivm de kleur van de golf plaat .ik probeerde te bestellen maar kreeg dat niet voor elkaar. klantenservice gebeld en kon mij niet helpen .ik schrijf u naam op en u wordt de volgende dag terug gebeld. Ik kan daar niet op wachten en vroeg waarom die mevr d
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het moment waarop u besteld heeft was midden in de crisis. Wij hadden een veel groter opkomen aan orders als normaal en daarom hebben wij ook in de verkoop soms pas de volgende dag kunnen terugbellen. Inmiddels is het weer iets rustiger geworden en wordt u doorgaans op dezelfde dag nog geholpen. Wij zouden graag weer van u horen.
Levering: de leverdatum was op 20 mei. Ik heb contact gehad dat dat hemelvaartsdag was. Geen probleem we leveren toch. Vervolgens lag het op 19 mei op de oprit. Service: als jullie zien dat ik bepaalde essentiële onderdelen niet bestel zou ik het service vinden als er dan contact opgenomen zou worden
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het komt eens voor dat de wagens sneller zijn, omdat er geen opstopping is geweest. V.w.b. de artikelen, staan bij ieder artikel in de shop de toebehoren erbij, schroeven worden automatisch berekend en we hebben een dak- en wandplanner die gratis in de shop gebruikt kan worden. Dat een bestelling gewenst zoals deze bij ons binnen komt.
De levering was op tijd en de kwaliteit van de materialen os goed
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw reactie.
goede materialen en keurige aflevering
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw reactie.
De platen waren juist op maat gezaagd netjes verpakt en aantallen klopten Het einigste was dat ik er meer dan 3 weken op moest wachten en dat toevallig na mijn mail waar ze bleven de dag erna bericht had van de levering ....toevallig ...of ....
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Het was inderdaad toeval. Door de crisis hebben helaas wat langere levertijden. Onze excuses hiervoor.