HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

5 aug 2023
Super materiaal snelle levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te weten dat je van het materiaal houdt en onze snelle levering waardeert! Houd een oogje in het zeil voor meer geweldige producten binnenkort.
22 aug 2023
Perfect klopte allemaal
25 aug 2023
We zijn blij dat alles perfect voor je is verlopen! We streven naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
29 sep 2023
alles ging goed
29 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan. Bij HMG Benelux geloven we in een uitstekende klantenservice en een soepele winkelervaring. We waarderen je feedback en hopen dat je ons in gedachten houdt voor al je toekomstige winkelbehoeften!
11 jul 2023

snelle levering

de snelheid
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Wij begrijpen dat snelheid een belangrijke factor is als het gaat om onze diensten, en wij streven ernaar om elke keer weer een positieve klantervaring te bieden. Ons doel is altijd om onze klanten tijdig de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
17 nov 2023
23 nov 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! We zijn blij dat je onze producten en diensten goed vond. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en werken we altijd aan manieren om te verbeteren. Als je nog meer feedback of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je steun!
JS
J. S.
Udenhout
16 nov 2023
23 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven! We stellen je feedback erg op prijs. We zijn blij dat je over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad, en we blijven ernaar streven dat onze klanten elke keer weer een geweldige winkelervaring hebben. Hier bij HMG Benelux staat klanttevredenheid boven alles. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
27 okt 2023
15 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je een 4 uit 5 ervaring met ons hebt gehad. We stellen je steun erg op prijs en hopen een geweldige klantervaring te kunnen blijven bieden. Nogmaals bedankt!
14 okt 2023
19 okt 2023
Bedankt voor de 4 sterren!
12 okt 2023
19 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij met de sterren!
2 sep 2023
4 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten een eersteklas winkelervaring te bieden. We blijven hard werken om uitstekende service en kwaliteitsproducten te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback!
28 aug 2023
31 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je waardevolle feedback te geven! We stellen het zeer op prijs. We zijn blij dat je over het algemeen tevreden was over onze producten, levering en service, maar tegelijkertijd nemen we alle feedback serieus en streven we ernaar om elke klant de best mogelijke ervaring te geven. Bedankt dat je klant bent van HMG Benelux - we kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn!
11 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening over HMG Benelux te delen. We waarderen je positieve feedback over elk van onze producten, levering en service. We streven ernaar om bij elke bestelling kwaliteitsproducten en -diensten aan te bieden en het is geweldig om te horen dat we dat hebben waargemaakt! We hopen dat je in de toekomst bij ons zult blijven winkelen. Nogmaals bedankt voor de vriendelijke woorden!
10 aug 2023
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We horen graag je gedachten en feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en streven voortdurend naar verbetering. Jouw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om in de toekomst een betere winkelervaring te creëren. Nogmaals bedankt!
21 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw recente ervaring met HMG Benelux. Wij waarderen uw positieve beoordelingen over onze levering, producten en service. Wij streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bezorgen en zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
JE
20 jul 2023
21 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om HMG Benelux te beoordelen. We zijn blij dat u onze diensten over het algemeen bevredigend vond. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten te leveren, en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Als u suggesties voor ons heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde feedback!
3 jun 2023
8 jun 2023
Hartelijk dank voor de sterren! Fijn te horen dat u zo tevreden bent met ons c.q. onze producten.
1 jun 2023
28 mei 2023