HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

20 okt 2023
Duidelijke website, makkelijk om alles ineens te bestellen. Kortom alles wat je nodig hebt om een compleet dak af te werken. Levering volgens afspraak.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze website duidelijk en makkelijk te gebruiken is bij het plaatsen van bestellingen. We waarderen je feedback en streven ernaar dat elke bestelling op tijd aankomt. Nogmaals bedankt!
2 mei 2023
nette afhandeling en correcte chauffeur. Tijdstip van levering was duidelijk aangegeven, heel precies, kan niet anders zeggen dan uitstekende service,
15 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke woorden over onze chauffeur en de stiptheid van uw levering. Het is ons een genoegen ervoor te zorgen dat je een uitstekende service-ervaring met ons hebt. Bij ons bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van onze dienstverlening met de nadruk op klanttevredenheid. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze te delen.
13 aug 2023
Het is allemaal prima verlopen van besteling tot levering en de montage was makkelijk en simpel. we kunnen nu weer genieten van een mooie overkapping!
25 aug 2023
Geweldig! We zijn zo blij om te horen dat je een soepele winkel- en bezorgervaring bij ons hebt gehad, en dat de installatie gemakkelijk was! Hier bij HMG Benelux streven we naar de beste klantenservice, dus het is geweldig om te horen dat we die belofte hebben waargemaakt! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
5 mei 2023
Alles goed verlopen van afhandeling met de vrachtwagen ,zeer goed verpakt en uitstekend matreaal , super tevreden van de samenwerking, doe zo verder
15 mei 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn erg trots op onze inzet om uitstekend materiaal en service te leveren, en we zijn blij dat je tevreden was met de afhandeling van je bestelling. Je feedback wordt zeer gewaardeerd, en we zullen blijven streven naar een uitstekende ervaring voor elk van onze klanten.
3 okt 2023

One stop shipping voor dakoplossingen

Overzichtelijke website met prima product- en montage informatie. Uitgebreid assortiment producten en hulpmiddelen en uiteraard scherpe prijzen.
5 okt 2023
Bedankt voor de positieve feedback! Wij van HMG Benelux streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden met onze ruime keuze aan producten en handige hulpmiddelen, en dat alles tegen geweldige prijzen. We waarderen je steun!
11 sep 2023
Alles was perfect verpakt en goed samengebonden zodat er geen schade aan de onderdelen kon komen, tevens was elk profiel apart nog eens verpakt.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! Het is altijd een prioriteit voor ons bij HMG Benelux om ervoor te zorgen dat onze producten goed verpakt en beveiligd zijn, dus we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert. We hopen dat je deze kwaliteit terugziet in alle producten die we aanbieden.
20 okt 2023
Duidelijke website. Prima productbeschrijving. Duidelijke verwerkingsomschrijving. Levering perfect door prima chauffeur. Kortom erg tevreden
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je positieve feedback erg op prijs en we zijn blij dat je tevreden was over onze website, productbeschrijving, verwerking en levering. We waarderen je tevredenheid en hopen dat je snel terugkomt!
3 okt 2023

Op HMG kan je rekenen

Hebben mij goed geholpen bij het kiezen van de juiste golfplaten . Alles was zeer duidelijk en overzichtelijk en werd netjes afgehandeld .
5 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! Dat waarderen we enorm! We streven er altijd naar om de ervaringen van klanten zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
PH
Petrik H.
Assendelft
6 aug 2023

Goedgeregeld 👍🏻

Overzichtelijk, veel keuze, goede communicatie en netjes geleverd. Ik zie geen verbeterpunten gewoon omdat alles goed gaat 👍🏻 Top HMG
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie, dat stellen we echt op prijs! We zijn er trots op dat we een online winkelervaring bieden die gemakkelijk te navigeren is, veel opties biedt en snel wordt geleverd. We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat willen we graag zo houden!
24 aug 2023

Prima bedrijf en snelle levering

Vaker bij HMG besteld door de jaren heen. Altijd keurig volgens afspraak wordt er geleverd en het materiaal is van prima kwaliteit
25 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat we je door de jaren heen hebben kunnen voorzien van betrouwbare service en kwaliteitsproducten. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en we waarderen uw steun enorm!
13 jul 2023
Vlotte aflevering bij mij thuis ,correct en beleefd ,al sprak hij ook maar enkel Duits ,ga zeker nog bestellen bij HMG ,mvg Erik.
14 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling, Erik. We zijn blij om te horen dat de levering vlot verliep en dat ons teamlid correct en beleefd was. Wij waarderen al onze klanten, ongeacht welke taal ze spreken. We hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven kopen. Hartelijk dank voor uw klandizie.
9 jul 2023
Pascal aan de telefoon zeer hulpvaardig en meedenkend Ook de Duitse chauffeur was zeer vriendelijk en.hulpvaardig Super bedankt
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij dat u Pascal en de Duitse chauffeur behulpzaam en attent vond. We streven ernaar om altijd een uitstekende klantenservice te bieden en zijn blij dat we dit hebben bereikt met uw recente ervaring. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen, we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
CW
corinne w.
dronten holland
22 jun 2023
goede communicatie via de mail. wel jammer dat het leveren een dag eerder was zonder aankondiging. gelukkig was er iemand thuis.
22 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen je vriendelijke woorden over onze communicatie via e-mail. We begrijpen dat het misschien ongelegen kwam dat onze levering een dag eerder kwam dan verwacht zonder voorafgaande waarschuwing en we zijn blij dat er iemand thuis was om het te ontvangen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden en we nemen alle feedback serieus. We hopen dat je veel plezier hebt van je product!
10 aug 2023
Snelle levertijd en goederen netjes verpakt, vriendelijke vrachtwagenchauffeur die de spullen netjes op de losplek heeft gezet
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen hoe tevreden je was met onze snelle levering en de vriendelijke chauffeur die je goederen netjes op hun plek zette. We waarderen je feedback enorm!
MS
23 jul 2023
Zeer netjes geholpen, sms’jes met goede levertijd informatie. Goede producten, alles goed verpakt, zeer tevreden..!👌
24 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij waarderen uw steun en zijn blij te horen dat onze producten goed verpakt waren en dat de leveringsinformatie correct was. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het kiezen van HMG Benelux!
21 jul 2023
Perfect volgens afspraak geleverd. Chauffeur belde netjes van te voren om aan te geven hoe laat hij er zou zijn.
21 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Bij HMG Benelux zijn we toegewijd om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te horen dat we dit doel voor u hebben bereikt. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u dat u een gewaardeerde klant bent.
PV
Peter V.
Aarschots
25 nov 2023
Een heel goede firma, prima materiaal. Netjes verpakt en op de afgesproken datum geleverd. Raad deze firma aan.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je tevreden was met het materiaal en onze tijdige levering. We streven naar een uitstekende klantervaring en het is geweldig om te horen dat we dit bij jou hebben bereikt!
9 aug 2023
Vragen die ik had werden snel en vakkundig beantwoord. Levering van materiaal snel en volgens afspraak.
9 aug 2023
Bedankt voor deze geweldige recensie! We waarderen echt je vriendelijke woorden over onze klantenservice en snelle levering, we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn met de HMG Benelux ervaring. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en we kijken ernaar uit om u in de toekomst te voorzien van service van topkwaliteit.
23 jun 2023
Bestelling is correct verlopen. Goede communicatie, duidelijke overzichtelijke website.
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat het bestelproces succesvol was en dat u onze website duidelijk en gemakkelijk te navigeren vond. Ons doel is om elke keer weer een geweldige klantervaring te bieden, dus we waarderen uw vriendelijke woorden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten.
HV
henk v.
Leiden
11 jun 2023

goede kwaliteit, betrouwbaar

betrouwbare levering van goede artikelen ondanks moeizaam begin met website storingen
22 jun 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze betrouwbare levering van kwaliteitsartikelen de haperingen die je in het begin ondervond met website problemen goedmaakte. Bij ons bedrijf streven we naar een naadloze online winkelervaring en we waarderen je feedback omdat het ons helpt de nodige verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt dat je een gewaardeerde klant bent.